• Nou,ik heb ergens in een fan forum gelezen,dat Tokio Hotel echt heel veel fans verliest tegen woordig,en dat de verkoop van hun albums erg laag gewoorden is:'( steeds meer fans luisteren ook niet meer naar hun muziek :( Waarom gebeurd nou zo iets? ze zijn succesvol;)


    Je mpp moeder swaa

    Ach, aan alles komt een eind.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ja, da is zo, alle fakers verdwijnen en wij, de egte blijven over :)


    Zuster Katarina :p

    ik lief tokio hotel. maar toch vind ik ook dat ze te erg zijn veranderd. en ook het feit dat ze steeds in amerika zitten. maar toch heb ik nog steeds een poster boven mijn bed.

    einmal ein Fan immer ein Fan

    Jigsaw schreef:
    Ach, aan alles komt een eind.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Jigsaw schreef:
    Ach, aan alles komt een eind.


    Me so good.

    Uhhhmm... (ik ben geen TH fan en vind ze maar raar)
    ik wou ff weten wat er zo veranderd is aan ze aangezien jullie het steeds daarover hebben..


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    De muziek, het uiterlijk en het feit dat ze vaak in Amerika zitten.


    Life is unfair.

    ze zijn veranderd, mischien komt het daardoor? &Als de fans niets opzoeken horen ze wsc niets meer van hun, omdat ze nu niet echt iets hebben uitgebracht ofzo..
    Ikzelf bn al 5jaar fan (nerd)

    Lacie schreef:
    Tokio Hotel was volgens mij een eendagsvlieg...


    Niet voor mij, ik ben nog steeds fan. En op een of andere manier word ik chagarijnig als ik naar hun live optredens kijk, want met het succes van nu is de kans dàt ze me zien enzo, steeds kleiner (en dat klinkt heel dom) maar zo denk ik.

    Hun muziek is veranderd en ze maken bijna geen nieuwe liedjes meer.


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    raplove schreef:
    ik lief tokio hotel. maar toch vind ik ook dat ze te erg zijn veranderd. en ook het feit dat ze steeds in amerika zitten. maar toch heb ik nog steeds een poster boven mijn bed.

    einmal ein Fan immer ein Fan


    Ze zijn daar toch heen verhuist?


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    OhMyJustin schreef:
    (...)

    Ze zijn daar toch heen verhuist?


    Voor onbepaalde tijd wel ja. Maar ze zullen waarschijnlijk terug naar Duitsland verhuizen xd. Denk ik toch xd


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[