• Nou,ik heb ergens in een fan forum gelezen,dat Tokio Hotel echt heel veel fans verliest tegen woordig,en dat de verkoop van hun albums erg laag gewoorden is:'( steeds meer fans luisteren ook niet meer naar hun muziek :( Waarom gebeurd nou zo iets? ze zijn succesvol;)


    Je mpp moeder swaa

    Feit. Ze verliezen steeds meer fans. Maar wat valt er aan te doen? Mensen veranderen en krijgen andere interesses. Zolang ze maar blijven optreden heb ik er geen probleem mee.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Dat snap ik niet. Ik zag overlaatst nog een foto met 2 gouden platen van hun Humanoid CD :') maarja, hun 'verandering' heeft daar niks mee te maken, de fans worden ouder en luisteren naar andere muziek


    Don't be a drag, just be a queen.

    Washington schreef:
    Tja, mensen veranderen: en sommige mensen houden niet van veranderingen.


    Some people make the world special just by being in it

    Washington schreef:
    Tja, mensen veranderen: en sommige mensen houden niet van veranderingen.


    Je moet worden wie je bent.

    ik snap ook niet waarom er fans zijn afgehaakt door de muziek , ze klinken nu veel internationaler , volgens mij.. maar mss vonden sommigen dat niet leuk. ach ja , ik trek me er niet zoveel van aan. mensen veranderen.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Soldier schreef:
    Ik denk dat het iets ligt aan die nieuwe "sound" van Tokio Hotel? Nuja, ik ben zelf nooit fan geweest. Dus daar heb ik geen verstand van.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    De verkoop van hun album is niet slecht. Ja oké, van nr 1 naar plaats 25 in een week.
    Maar iedere fan koopt die cd op de dag dat het uitkomt, dus een week later heeft iedereen zijn exemplaar al. (:


    En er zijn inderdaad minder fans, de fakerds zijn het afgebold omdat ze geen geduld hadden voor het Humanoid album. Losers.
    Die-Hard fan! (H)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    De verkoop van hun album is niet slecht. Ja oké, van nr 1 naar plaats 25 in een week.
    Maar iedere fan koopt die cd op de dag dat het uitkomt, dus een week later heeft iedereen zijn exemplaar al. (:


    En er zijn inderdaad minder fans, de fakerds zijn het afgebold omdat ze geen geduld hadden voor het Humanoid album. Losers.
    Die-Hard fan! (H)

    Dat is niet voor iedereen zo hoor. Ik was vroeger fan maar door dat het lang duurde ben ik andere gaan luistere die ik leuker vonden. En de meesten,waar onder ik, vinden hun nieuwe cd bagger.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Soldier schreef:
    Ik denk dat het iets ligt aan die nieuwe "sound" van Tokio Hotel? Nuja, ik ben zelf nooit fan geweest. Dus daar heb ik geen verstand van.

    Tragically schreef:
    Persoonlijk ben ik afgehaakt omdat ik de nieuwe liedjes drie keer niks vond en nog steeds vindt. De eerste liedjes zoals: Spring Nicht, hadden een diepere betekenis en dat hebben ze nu niet meer. Nu is het ook meer Techno achtig, maar dat is dan weer mijn mening.


    same here :Y)


    What's the point of living, when there's no death?

    Hyperactive schreef:
    Dat valt wel mee toch? Volgens mij zijn er nog zat fans over.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Je hebt soms van die mensen die bij wijze van spreken, iedere week van iets anders fan zijn.
    En daarbij hebben ze ook een nieuwe sound en nieuwe look, die anderen misschien niet leuk meer vinden. Dus ergens denk ik dat het aan die dingen ligt.


    Zelf vind ik hun muziek nog steeds leuk en ben ik nog altijd fan D: En ergens zou ik me geen leven zonder kunnen inbeelden.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2010 - 18:03 ]

    Finished schreef:
    Je hebt soms van die mensen die bij wijze van spreken, iedere week van iets anders fan zijn.
    En daarbij hebben ze ook een nieuwe sound en nieuwe look, die anderen misschien niet leuk meer vinden. Dus ergens denk ik dat het aan die dingen ligt.


    Zelf vind ik hun muziek nog steeds leuk en ben ik nog altijd fan D: En ergens zou ik me geen leven zonder kunnen inbeelden.


    .

    Washington schreef:
    Tja, mensen veranderen: en sommige mensen houden niet van veranderingen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    OuttamyHead schreef:
    Qua looks en muziek zijn ze totaa lveranderd. + je had van die fans waarvan je wist dat ze niet eeuwig fan zouden zijn. En er worden mensen volwassener en luisteren er daarom mss minder naar. Zo ongewoon is het niet hoor.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.