• Nou,ik heb ergens in een fan forum gelezen,dat Tokio Hotel echt heel veel fans verliest tegen woordig,en dat de verkoop van hun albums erg laag gewoorden is:'( steeds meer fans luisteren ook niet meer naar hun muziek :( Waarom gebeurd nou zo iets? ze zijn succesvol;)


    Je mpp moeder swaa

    Rosario schreef:
    Tokio Hotel was volgens mij een eendagsvlieg...
    Een eendagsvlieg zou ik het niet noemen, eerder een driejaarsvlieg dan?(krul)

    Hun stijl veranderd, iets wat veel van de oude fans niet aanstaat, mensen willen tegenwoordig wat anders en zijn niet meer zo snel te pleasen. Die dingen gebeuren, ook bij Tokio Hotel helaas. Maar het is niet zo erg dat ze zomaar ineens noodgedwongen moeten stoppen door financieële tekorten, dus maak je daar nog maar geen zorgen over (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Omdat ze een tijd niet van zich hebben laten horen zijn er veel mensen opzoek gegaan naar andere muziek en hebben dus andere favoriete band gekregenn daarbij veranderde de jongens zo hard van uiterlijk en qua muziek dat het onmogelijk was om al hun fans te behouden.


    The soul needs autumn.

    Wat ik wél wat minder vind in vergelijking met vroeger was de kledingstijl van Bill. Gewoon een simpel t-shirt met leuke opdruk en wat kettingen. Nu is het allemaal zo over the top. Ik persoonlijk vond die 'normale' stijl gewoon leuker.


    it's so empty living behind these castle walls

    Finished schreef:
    Je hebt soms van die mensen die bij wijze van spreken, iedere week van iets anders fan zijn.
    En daarbij hebben ze ook een nieuwe sound en nieuwe look, die anderen misschien niet leuk meer vinden. Dus ergens denk ik dat het aan die dingen ligt.


    Zelf vind ik hun muziek nog steeds leuk en ben ik nog altijd fan D: En ergens zou ik me geen leven zonder kunnen inbeelden.


    helemaal mee eens!
    Er zullen vast wel weer nieuwe fans bij komen denk ik hoor en zolang ze maar blijven optreden en hierheen komen vind ik het goed;)

    al is een volle zaal natuurlijk wel leuker...
    maar dat komt wel weer !


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Misschien komt het gewoon omdat ze een hele tijd niets van zich hadden laten horen in Europa. Toen hebben de 'fans' andere muziek ondekt, en daar luisteren ze nu naar.

    Geenidee.


    Where ever you go, there you are.

    Ik ben het eens met Rosario.
    Er was een periode waarin er zelfmoorden voor Tokio Hotel gepleegd werden, waarin alles er gewoon die-hard aan toe ging. Nu is dat niet meer, het is rustiger geworden en volgens mij is het aan het vervagen.
    Ze hadden best wel veel hits waar iedereen naar luisterde, maar op den duur werd het gewoon te saai, te eentonig en veel te gewoon. Omdat er zoveel mensen fan van ze waren (en wat voor fans! o.o) vond ik het gewoon niet leuk meer om fan van ze te zijn. Ze werden veel te commercieel en ze verhuisden bijna naar Amerika...
    Daarom zijn ze waarschijnlijk fans aan het verliezen. Er zijn nieuwere groepen/zangers gekomen die veel meer interesse bij mensen oproepen dan Tokio Hotel.
    Inderdaad gewoon een doorsnee eendagsvlieg.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb het idee dat Tokio Hotel nog redelijk populair is, but who am I? Ik ben een outsider die hier eigenlijk niks van afweet, ghehe.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Ik heb het idee dat Tokio Hotel nog redelijk populair is, but who am I? Ik ben een outsider die hier eigenlijk niks van afweet, ghehe.


    Geeft niet ;)


    Je mpp moeder swaa

    Tokio Hotel is niet meer in de mode dus mensen gaan op andere dingen af. Wat dacht je nu? Alleen de echte fans blijven, als het erop aan komt.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ze zijn mij te commercieel geworden. Ze waren speciaal voor mij omdat ze Duits waren. Dat zijn ze niet meer. Dus daarom ben ik min of meer afgehaakt.


    Life is hard and then we die

    ik ben nog steeds fan, maar ik vond de èchte TH sound veel mooier. Nu is het meer van dat technodinges, iets wat ik niet echt mooi vind. Maar ik blijf fan omdat ze nog altijd diezelfde band zijn van daarvoor. Misschien dat het volgende album weer de gewoonlijke sound is en dat ze dan weer nieuwe fans krijgen. Elke band verliest op een bepaalde periode denk ik wel een heel deel fans, maar daarna krijgen ze misschien wel weer een heel pak erbij. Dat ka n je nu nog niet weten hea.


    nobosy said life was easy, but they also never told it would be thid hard

    Meisjes die toen 13 waren worden ouder en veranderen in hiphoppers haha.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Rosario schreef:
    Tokio Hotel was volgens mij een eendagsvlieg...


    Only losers can act the way you do

    Juneau schreef:
    De kleine kindjes worden groot, en TH is nu geen 'mode'meer. Alleen de échte fans blijven nu over, tsja welkom in de wereld van de rock. (:


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Tja, dat is bij alle groepen nu eenmaal zo (':


    Has no one told you she's not breathing?