• Nou,ik heb ergens in een fan forum gelezen,dat Tokio Hotel echt heel veel fans verliest tegen woordig,en dat de verkoop van hun albums erg laag gewoorden is:'( steeds meer fans luisteren ook niet meer naar hun muziek :( Waarom gebeurd nou zo iets? ze zijn succesvol;)


    Je mpp moeder swaa

    Finished schreef:
    Je hebt soms van die mensen die bij wijze van spreken, iedere week van iets anders fan zijn.
    En daarbij hebben ze ook een nieuwe sound en nieuwe look, die anderen misschien niet leuk meer vinden. Dus ergens denk ik dat het aan die dingen ligt.


    Zelf vind ik hun muziek nog steeds leuk en ben ik nog altijd fan D: En ergens zou ik me geen leven zonder kunnen inbeelden.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    nerveus schreef:
    Ik vind het beter, minder gezeur erover :Y)


    I hope you die :3

    Exercitus schreef:
    Ik denk omdat ze erg zijn verandert en omdat het zo lang duurde.
    OMdat het zo lang duurde ben ik naar andere gaan luisteren die ik nu beter vinden. En omdat ze zo verandert zijn vind ik ze niet meer goed.
    Zowiezo is het vrij normaal dat na de grote bekentheid steeds minder mensen fan zijn


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    shit happens...
    mensen veranderen...de band veranderd...de muziek veranderd...heel normaal process...natuurlijk heb je dan nog die mensen die altijd fans zullen blijven...maar dat is best zelden met zulke dingen in je teenagerjaren...

    en ik behoor HOOGSTwaarschijnlijk tot die uitzonderingen....echt fan van een andere band lijkt me momenteel niet echt waarschijnlijk...nou ja...je weet nooit wat de toekomst brengt..


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    katrnaSOUNDS schreef:
    Feit. Ze verliezen steeds meer fans. Maar wat valt er aan te doen? Mensen veranderen en krijgen andere interesses. Zolang ze maar blijven optreden heb ik er geen probleem mee.

    zoo mee eens (l')


    -

    Dat is volgens mij wel normaal. Dat heeft iedere band voor, nu zie je pas wie de echte fans zijn.
    Maar volgens mij komt het ook doordat de jongens zo lang hebben gewerkt aan hun album. Maar ik ben er zeker van dat alles wel terug in orde komt.


    Believe in yourself.

    iedereen veranderd en ja dan kan het zijn dat je fans verliest

    ben zelf nog altijd een trouwe fan:)


    Why don't you break my heart

    ik ben zelf ook afgehaakt maar dat betekend niet dat ik de liedjes niet meer luister
    de nieuwe album vond ik eerlijk gezegt niet ze goed:$ hun eerste cd's luiser ik nog wel.
    maar verder ik heb geen idee hoe het kan.
    en ze zijn echt te veel verandert voor mijn doen BEHALFE MIJN GEORG(H)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    de hype is over. :3
    en de echte fans blijven over zeg maar x'd

    OuttamyHead schreef:
    Qua looks en muziek zijn ze totaa lveranderd. + je had van die fans waarvan je wist dat ze niet eeuwig fan zouden zijn. En er worden mensen volwassener en luisteren er daarom mss minder naar. Zo ongewoon is het niet hoor.

    Ja indeed dus zijn ze niet meer zo succesvol.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind dat ze hun "aparte" stijl zijn verloren, net als Cinema Bizarre met Toyz.


    Alis volat propriis.

    Ik vind het ook heeeeeleeemaal, niet leuk meer. vroeger was Tokio Hotel alles voor me.


    "Let them eat cake!"

    uhmm, ik denk dat ze te lang naar Amerika zijn geweest. je kunt niet over de hele wereld beroemd zijn. daar is de aardbol te groot voor.
    Ik vind dat ze moeten kiezen: Europa of Amerika, en niet allebei. dat word voor de jongens te zwaar. en voor de fans is het ook niet echt leuk.

    Ik ben nogsteeds fan, gewoon omdat ik vaker naar de oude liedjes luister, dan naar de nieuwe.
    De nieuwe wennen wel, uiteindelijk, en zijn dan zo slecht nog niet.
    En dan hebben we nog de 'wannabe' fans, die iedereen irritant vind :')


    New Story!; Alles Wird Gut [Billshido]

    Geen idee, maar ik zal altijd van hun blijven houden. Ookal is niemand meer fan, dan ben ik wel fan. (:


    People change like the seasons - J. Cole