• Nou,ik heb ergens in een fan forum gelezen,dat Tokio Hotel echt heel veel fans verliest tegen woordig,en dat de verkoop van hun albums erg laag gewoorden is:'( steeds meer fans luisteren ook niet meer naar hun muziek :( Waarom gebeurd nou zo iets? ze zijn succesvol;)


    Je mpp moeder swaa

    Rosario schreef:
    Tokio Hotel was volgens mij een eendagsvlieg...


    It even took me by surprise

    Tokio Hotel was net als Justin Bieber nu is, een rage. En dat is dodelijk voor een artiest (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Tja, ik denk omdat ze best wel zijn veranderd en het heel lang duurde voordat hun album af was.

    hoe het komt dat ze zo veel fans verliezen. 1 Ze zijn de fan uit Europa verloren. 2 ze zijn fan van het eerst uur aan het verliezen, waaronder ik zelf. De nieuwe Tokio Hotel is vooral voor Amerika interessant en niet meer voor Eu.


    Love sheds light one the darkest of times

    Hmmm.
    Ik denk dat het komt omdat Tokio Hotel iets nieuws wilde proberen en dus met dat laatste album kwamen.

    Ik ben nog hartstikke steeds fan, maar dat geld natuurlijk niet voor alle (ex)fans.

    Ik vind het wel kut voor ze, maar dan nog - opzich hoort het er wel bij. Je verliest fans en krijgt hier en daar weer nieuwe. Dat blijf je toch wel houden [:


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Juneau schreef:
    De kleine kindjes worden groot, en TH is nu geen 'mode'meer. Alleen de échte fans blijven nu over, tsja welkom in de wereld van de rock. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Tjaa kijk, ik was fan,, nu niet meer komt omdat bill en tom zich gedragen als diva's

    k denk omdat de wanneB's er mee kapte omdat ze weinig van TH hoorde toen ze een nieuw album maakte(zelfs diehard's hebben getwijfeld of ze nog wel fan zijn hoor ;))


    If you believe in yourself anything is possible

    Rosario schreef:
    Tokio Hotel was volgens mij een eendagsvlieg...


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    ik vind ze niet meer goed omdat ik zelf ben veranderd. Ik ben een ander mens geworden en daar hoort th niet bij.
    plus ik vind dat ze zijn gaan posen en zijn veramerikaniseerd.
    en ik vind ze niet knap meer nu maar dat was natuurlijk niet het enige waarom ik fan was


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Jaked schreef:
    Tjaa kijk, ik was fan,, nu niet meer komt omdat bill en tom zich gedragen als diva's


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    -

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 15:52 ]


    I Love You

    They lost me a very long time ago. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    -Ze breken door in Azië dus ik denk niet echt dat ze zóveel fans verliezen? (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik was fan. Maar nu niet meer, het klinkt echt heel standaard maar ze zijn gewoon te veel veranderd, vind ik. En ik vind hun muziek er niet beter op geworden helaas ;x