• De Flair wilt een tweelingen-fotoshoot doen met mij en Melanie.
    Maar dat is zo raar, en ons liefjes moeten mee.. En ze gaan een interview doen.
    & Ik wil wel, maar ik heb ook blok.. (die weken dat je moet studeren omdat je daarna examens hebt (ik zit op unief nvdr)) Maar mss dat ik voor 1 dag wel mag van de mama. Maar dat is zo raar.. Ook omdat ze zelf contact opnamen met mij, en ik niet met hun enzo.

    En zou ik het doen of niet? Iemand al ervaring mee?

    En ik wil eigenlijk liever geen interview.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2010 - 17:55 ]


    Get outta my head!

    Ik heb er geen evaring mee, maar ik zou het wel doen, denk ik ^^.


    Get back motherfuckerz'

    Ik snap het niet zo goed


    Food.

    IlvaYork schreef:
    Ik snap het niet zo goed
    Wel de flair (een tijdschrift) heeft contact opgenomen met mij voor een fotoshoot en interview samen met mijn tweelingzus en de vriendjes. maar ik moet die dagen studeren.. En ik vind het angstaanjagend.


    Get outta my head!

    Zelf zou ik het niet doen, ik zou me niet graag in een tijdschrift willen zien staan.
    Anderzijds... als jij daar geen probleem mee hebt, is zo'n fotoshoot wel leuk meegenomen! En dan studeer je de dag ervoor maar extra goed, dat moet wel lukken. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Als je het heel graag wil moet je het vooral doen.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Waarom mag je een fotoshoot doen? En, als je het echt wilt, dan moet je gaan :) Je kan dan best op voorhand wel leren, natuurlijk :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik zou gewoon gaan en daarvoor goed leren.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Armani schreef:
    Waarom mag je een fotoshoot doen? En, als je het echt wilt, dan moet je gaan :) Je kan dan best op voorhand wel leren, natuurlijk :)
    Gewoon omdat ik een tweeling ben. (: Maar het interview zint mij niet. Ze gaan wss mijn woorden kei hard verdraaien.. En mijn lief ziet het ook niet zitten, en heeeell vlaanderen kan alles wat jij zei lezen..


    Get outta my head!

    Ik zou het doen.
    Zelf heb ik getwijfeld om aan voor en na mee te doen. Uiteindelijk heb ik dat maar uit mijn hoofdje gezet (:

    OuttamyHead schreef:
    (...)Gewoon omdat ik een tweeling ben. (: Maar het interview zint mij niet. Ze gaan wss mijn woorden kei hard verdraaien.. En mijn lief ziet het ook niet zitten, en heeeell vlaanderen kan alles wat jij zei lezen..

    Als je twijfelt zou ik niet gaan ;)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik weet niet of ik zou gaan als ik jou was, het is en blijft natuurlijk jouw keuze.
    Maar als je het doet, zou ik het echt vet vinden & dan moet je het op quizlet zetten! :')


    Never run out of reasons to smile...

    Armani schreef:
    (...)
    Als je twijfelt zou ik niet gaan ;)
    Dit is echt het beste advies! =D Danku! (en nee dit is niet sarcastisch! )


    Get outta my head!

    ik heb geen ervaring. maar ik zou het doen;) zoiets lijkt me best een leuke ervaring:)


    Never forget the things that make you smile

    Doen! ;D
    Je moet het neit angstaanjagend vinden, het is Flair toch?
    Flair is bekend. :^)
    Daarbij, het is niet dat het jou elke dag overkomt.


    Where there is a sea there are pirates...

    Als je twijfelt zou ik het niet doen! ;D


    Only losers can act the way you do