• Hallo,
    Ja ik weet dat ik de laatste tijd wel erg veel stories start. Maar ik doe ze allemaal verder! No matter what. Dus, heb ik wééral rollen nodig. Deze keer bepaal ik ze en mogen jullie pogen.

    Het verhaal: Amélie mag zich voortaan een Volturi-lid noemen. Ze zwerft al tweehonderfijventachtig jaar rond zonder een doel. Daar gaat Aro verandering in maken. Van hem krijgt ze de opdracht, families te onderzoeken en waar te nemen. Later brengt ze verslag uit bij de dynastie. Ze weet niet wat haar te wachten staat, als ze in het stadje Forks terecht komt, om de familie Cullen te waarnemen.


    -Enigste zoon Aro(1)xMILES
    -Adoptie-dochters Rosalie en Emmet(4)EmmaLerman, Maserati, JodelleFerla, Harley
    -Adoptie-zoon Alice en Jasper(2)xMILES, EmmaLerman
    -Assistenten Aro(2)Undesirable, xMILES
    -Geliefde van Alec Volturi(1)DropDeath
    -Vrouw van Caius(1)Weasley
    -Vrouw van Aro(1)Maserati
    -Mistress van Aro(1)PUKKELXDING
    -Toekomstige adoptie-dochter van Amélie(1)0Tinkerbell0
    -Oude vriendinnen en vrienden Carlisle(5)Cantage, Maserati, TwilightGek, Neela, xMILES
    -Goede vriendin van Amélie(2)Kawaii, Catalunya

    identiteit:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Soort (half/vol-vampier):
    Karakter(vrij uitgebreid):
    Uiterlijk (foto+beschrijving):
    Extra info:

    Lisa, vampires are make-believe, like elves, gremlins, and eskimos.
    — Homer Simpson

    [ bericht aangepast op 30 mei 2010 - 20:35 ]

    Rol:Goede vriendin van Amélie(Anders mag het ook iets anders zijn, maakt niet echt uit:D)
    Naam:Meara Blackstone
    Leeftijd:18 jaar
    Soort (half/vol-vampier): vol-vampier
    Karakter(vrij uitgebreid): Meara is erg op zichzelf en vertouwd mensen niet, ze is dus altijd voorzichtig met mensen om haar heen. Maar als ze je vertouwd dan is ze opeens een heel ander mens, open, vrolijk en vaak erg druk. Ook houd ze ervan om veel te praten. Wel kan ze soms opeens een woedeaanval krijgen en dan moet je beter bij haar uit de buurt blijven.
    Uiterlijk (foto+beschrijving): Ze heeft verschillende kleuren haar maar haar basis kleur is zwart. Haar ogen zijn felblauw, want na haar verandering zijn haar ogen op een of andere manier niet veranderd. Ze draagt vooral skinny's met sneakers en een shirt met een vage tekst erop. C:\Documents and Settings\Lieke\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Overige\scenehair77.jpg
    Extra info: Haar gave is de lucht controleren(ze kan dus bijvoorbeeld dingen weg blazen en stuff:D)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2010 - 19:15 ]


    Change the world.. Or go home :'D

    Rol:Geliefde van Alec
    Naam:Marie Volturi
    Leeftijd:17
    Soort (half/vol-vampier):vol-vampier
    Karakter(vrij uitgebreid):Beschermend, liefdevol, kattig, naïef, grappig, blij.
    Uiterlijk (foto+beschrijving):http://z.about.com/d/movies/1/0/X/c/P/guyschoice41.jpg Marie heeft bruin, krullend haar tot halverwege haar rug. Ze heeft een geweldig uiterlijk waarbij sommige meisjes jaloers worden. Het speciale aan haar is dat ze nog steeds haar natuurlijke, bruine ogen heeft, enkel zijn ze overweldigender dan vroeger.
    Extra info: Gave: mensen beïnvloeden met haar ogen.


    I really need a cigarette.

    MearaLilith schreef:
    Rol:Goede vriendin van Amélie(Anders mag het ook iets anders zijn, maakt niet echt uit:D)
    Naam:Meara Blackstone
    Leeftijd:18 jaar
    Soort (half/vol-vampier): vol-vampier
    Karakter(vrij uitgebreid): Meara is erg op zichzelf en vertouwd mensen niet, ze is dus altijd voorzichtig met mensen om haar heen. Maar als ze je vertouwd dan is ze opeens een heel ander mens, open, vrolijk en vaak erg druk. Ook houd ze ervan om veel te praten. Wel kan ze soms opeens een woedeaanval krijgen en dan moet je beter bij haar uit de buurt blijven.
    Uiterlijk (foto+beschrijving): Ze heeft verschillende kleuren haar maar haar basis kleur is zwart. Haar ogen zijn felblauw, want na haar verandering zijn haar ogen op een of andere manier niet veranderd. Ze draagt vooral skinny's met sneakers en een shirt met een vage tekst erop. C:\Documents and Settings\Lieke\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Overige\scenehair77.jpg
    Extra info: Haar gave is de lucht controleren(ze kan dus bijvoorbeeld dingen weg blazen en stuff:D)

    Ik kan je foto niet openen!

    Rol: Adoptie-zoon Alice en Jasper
    Naam: Justin Axel Cullen
    Leeftijd: 17
    Soort (half/vol-vampier): Vol-vampier
    Karakter(vrij uitgebreid): Justin is een heel zachte en gevoelige jongen. Hij heeft veel respect voor mensen die hij kent en vertrouwd enfant vooral meisjes. Zij is niet dat type playerke zoals sommige jongens. Justin is een zeer ordelijke jongen. Hij is heel slim en werkt altijd eerst een plan uit. Hij is degene die eerst denkt en dan pas doet terwijl zijn "moeder" net het tegenovergestelde is. Justin woont al minstens tien jaar bij de Cullens maar hij is nog maar zes jaar vampier. Hij heeft zijn lust naar mensenbloed onder controle en eet het liefst van al herten of vossen. Zijn familie is zeer belangrijk voor Justin. Hij is niet het type om te vechten maar als er iemand aan een lid uit zijn familie durft te zitten, dan komt het beest in hem los. Niets kan hen dan nog tegenhouden en hij moordt iederen vijand uit. Justin is ook graag alleen, of samen met zijn vader. Die twee jagen altijd samen om voedsel. Over het algemeen is Justin niet echt het sociaalste lid van de familie, hoewel hij toch door iedereen geliefd is.
    Uiterlijk (foto+beschrijving): Justin! -komt-
    Extra info: Justin heeft zijn biologische ouders niet lang gekend. Toen J. pas anderhalf jaar was stierven zijn moeder en vader door terreur aanslagen. Sindsdien woonde hij bij zijn oma, de enigste familie die hij nog had. Hij leerde schrijven en leren, hij leerde er kuisen en de was doen. Door jaren door een alleenstaande vrouw te zijn opgevoed heeft hij veel respect gekregen voor het vrouwelijke geslacht. Toen Justin pas zeven jaar oud was lijdde zijn oma aan een erge vorm van huidkanker. Esmé (Cullen), een oude vriendin van Justins oma verzorgde haar zo goed als ze kon. Op het laatste kon ze Justins oma niet redden en was Esmé te laat om haar te bijten om in een vampier te veranderen. Ze nam Justin mee naar haar man en ze kwamen tot de beslissing om Justin mens te laten tot hij ouder was. Zes jaar later beet Alice hem en liet hem de transformatie ondergaan. Sindsdien mag Justin zich, Justin Cullen zoon van Alice en Jasper Cullen, noemen.
    ~ Justin heeft als gave dat hier iedereen (mens, vampier, weerwolf, etc..) de waarheid kan laten spreken. Dit kan hij doen door sterk oogcontact te hebben met die persoon en in een vingerknip worden zijn ogen ineens felgroen. Sinds dan verteld de persoon de waarheid gedurende het hele gesprek.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2010 - 22:11 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: goede vriendin van Amélie
    Naam: Eva
    Leeftijd: 13...
    Soort (half/vol-vampier):vol-vampier
    Karakter(vrij uitgebreid):Koppig. ben er er altijd voor mijn vrienden. als ik slechtgezind ben, blijf ik slechtgezind. Ben ik niet slechtgezind, lach ik constant. Kan niet tegen seuten. en nog verder.
    Uiterlijk (foto+beschrijving): middelmatig van grootte. Halflang donkerbruin haar. Brauw-grijze ogen. + foto ; http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=165159
    Extra info: Kan redelijk goed zingen volgens haar vrienden.
    Gave : kan mensen van binnenin aanvallen( pijn doen, laten ontploffen, met kun gedachten rommelen, enzenz.), en kan onzichtbaar worden.


    Alexxje

    x3Evaaax3 schreef:
    Rol: goede vriendin van Amélie
    Naam: Eva
    Leeftijd: 13...
    Soort (half/vol-vampier):vol-vampier
    Karakter(vrij uitgebreid):Koppig. ben er er altijd voor mijn vrienden. als ik slechtgezind ben, blijf ik slechtgezind. Ben ik niet slechtgezind, lach ik constant. Kan niet tegen seuten. en nog verder.
    Uiterlijk (foto+beschrijving): middelmatig van grootte. Halflang donkerbruin haar. Brauw-grijze ogen. + foto ; http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=165159
    Extra info: Kan redelijk goed zingen volgens haar vrienden.
    Gave : kan mensen van binnenin aanvallen( pijn doen, laten ontploffen, met kun gedachten rommelen, enzenz.), en kan onzichtbaar worden.


    Ik kan je foto neit openen

    Dankje voor de rol :3

    Mag ik er nog één invullen? Ö
    *houdt van personages bedenken*


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Maserati schreef:
    Dankje voor de rol :3

    Mag ik er nog één invullen? Ö
    *houdt van personages bedenken*

    Natuurlijk!

    Rol: Toekomstige adoptie-dochter van Amélie
    Naam: Saffron Harlow Manchester-Volturi
    Leeftijd: 17 (24)
    Soort (half/vol-vampier): Vol-vampier

    Karakter(vrij uitgebreid): Saffron kampt met complexen omdat haar geschiedenis grotendeels bestaat uit dood en verderf. Voor het bloed haar aderen verliet en gif werd ingebeten in haar nek , had ze het moeilijk met overleven. Doordat haar levenslot zich wikkelde met dat van een vzmpier genaamd Aiden werd ze betrokken tot de gevaarlijke wereld waar hij toe behoorde. Ze raakten vast in een web van gevoelens. Toen Aiden z’n geweldadige clan dit te horen kreeg jaagden ze haar op , leidend tot het aanvallen van de 17-jarige. Aiden wist niets van deze toestand , hij kwam net op tijd om de leider van Saffron af te duwen. Hij raakte verwikkeld in een gevecht met zijn vrienden terwijl het gif zich voortplantte in het lichaam van Saffron. Aiden werd uiteindelijk verbrand , Saffron achterlatend in de helse transformatie die ze alleen moest ondergaan.
    Doordat haar ouder haar nooit respectabel hebben opgevoed kampt ze met een minderwaardigheidscomplex , steeds bang dat ze zichzelf moet bewijzen en hier niet in slaagt.
    Diegene die ze in haar hart sluit zal ze beschermen tot de dood , maar de weg daar naartoe is heel moeilijk en neemt veel tijd in beslag.

    Uiterlijk (foto+beschrijving): Haar donkere haren vallen altijd mooi sluik tegen haar vrouwelijke schouderbladen. Door haar minderwaardigheidscomplex voelt Saffron dat ze niet mag onderdoen aan het sociaal ideaal en probeert af te slanken wanneer ze kan. Haar goudgele ogen die bij verandering zwart kleuren ogen grandioos bij haar perfect egale gelaat. Haar lange benen zijn iets waar haar complexen geen grip op hebben , ze vindt ze geweldig , ze houdt van haar spinnenachting dunne beentjes

    Extra info: Saffron is dol op de geur van vers bloed. De voordelen die de Volturi met zich meebrengen is het feit dat ze doodsimpel elke dag een appetijtelijke maaltijd hebben , een dieet zoals de Cullens zou ze moeilijk kunnen volhouden. Verder houdt ze van waterdruppels die op haar huid plenzen , haar blinkende huid bij zonlicht vind ze minder leuk. De wonde die geplaatst staat in haar nek verafschuwt ze , het doet haar terugdenken aan die ene persoon die ze zo liefhad dat ze bereid was voor hem te sterven , maar die dat deed omwille van haar te redden.
    Gave: Saffron kan bij aanraking dingen laten ontploffen van binnenuit of doen laten invriezen

    [ bericht aangepast op 20 mei 2010 - 20:09 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Dan is het mooi, dat ik een vriend van Carlisle in wilde vullen :Y)

    Rol: Oude vriendin Carlisle
    Naam: Cassiope Chevalier
    Leeftijd: 24 (eigenlijk 339)
    Soort: vol-vampier
    Karakter: Cassiope is een verstandige vrouw en kan koud en afstandelijk overkomen. Ze lijkt altijd serieus te zijn en laat een situatie nooit over haar hoofd komen. Ze blijft kalm en bekijkt alle mogelijke uitkomsten en mogelijkheden. Ze is tegen geweld, maar als ze het moet gebruiken, gebruikt ze het. Ze heeft een bepaalde walging tegenover de Volturi, ze staat niet achter hun methodes. Al met al, heeft ze toch aardig wat tijd bij de Volturi besteed, maar dat was alleen, omdat ze nergens anders heen kon. Ze drinkt geen mensenbloed en heeft dat ook nooit gedaan. Ze houdt erg vast aan haar emoties en ondanks haar toch ietwat kille manier van doen, is ze heel warm als ze je eenmaal toelaat. Ze hecht grote waarde aan de liefde en zit vol passie, ze heeft alleen haar partner nog niet gevonden. Ze heeft erg sterke moedergevoelens, iets wat moeilijk voor haar is, aangezien ze natuurlijk geen kinderen kan krijgen. Ze heeft er vaak over nagedacht, om een eigen clan te stichten, maar zag er steeds weer van af, aangezien ze eerst een partner wil hebben. Ook wil ze net als Carlisle niemand bijten die niet op sterven ligt of het niet zelf heel graag wil. Ze heeft wel eens iemand gebeten, toentertijd een hele goede vriend van haar, die het haar in zijn strijd tegen de kanker smeekte. Al snel bleek, dat hij niet het soort vampier was, dat zij is en hij heeft zich bij de Volturi aangesloten later. Verder heeft ze al eens eerder tijd doorgebracht met de familie Cullen en is ze aardig jaloers op wat Carlisle heeft opgebouwd. Toch is ze trots op haar vriend en gunt ze het hem. Ze vindt Esme helemaal geweldig, evenals de 'kinderen'.
    Uiterlijk (foto+beschrijving):Cassiope heeft prachtige,, weelderige, zwarte krullen, die tot de onderkant van haar schouderbladen vallen. Haar zwarte haar contrasteerd erg met haar bleke huid, maar het geeft haar een mystiek uiterlijk. Ze heeft amver-kleurige ogen met een erg dikke zwarte rand. Haar lippen zijn vol en hebben een mooie rode kleur. Ze is ongeveer 1.76 meter met een mooi zandloper figuur.
    Extra info: Haar vader was in zijn tidj een beroemd bankdirecteur en ze is in rijkdom opgegroeid. In de tijd dat ze nog 'leefde' was er sprake van een vampiereninvasie. Ze is opgegroeid samen met Carlisle, ze waren toen erg hechte vrienden, maar sprake van een romance is er nooit geweest, ook al hadden beide vaders dat graag gezien. Toen Carlisle gebeten was en vermist, was ze radeloos, haar enige échte vriend had ze verloren. Toch ging ze verder met haar leven, omdat ze wist, dat Carlisle dat had gewilt en omdat ze niet wilde, dat dit verlies haar tegen zou houden. Toen de situatie met de vampieren uit de hand begon te lopen, stuurde haar vader haar, haar moeder en haar 4 jongere zusjes ver weg. Slim dat hij was, stuurde hij ze in een rijtuig, zonder bewaking weg. De reis duurde echter veel langer dan gepland en in het holst van de nacht werden ze overvallen door de vampieren. Cassiope keek toe, hoe ze haar moeder en haar zusjes vermoorden. De vampieren besloten haar in leven te laten, maar nadat ze verandert was weigerde ze mensenbloed te drinken, door de gruwelijke dood van haar familie. Ze is niet veel later weggevlucht van de groep die haar verandert had en heeft veel tijd besteed aan het controleren van haar bloedlust. Later is ze bij de Volturi gekomen, waar ze per toeval Carlisle weer zag, een prettig weerzien. Dat heeft haar toentertijd gered van de kilheid die haar hart had overgenomen door de dood van haar familie. Ze heeft een tijd met Carlisle doorgebracht, gewoon als vrienden en beiden hebben ze een doktersopleiding gedaan. Ze is tegenwoordig een erg goede kinderarts.

    Door wat ze allemaal meegemaakt heeft voor haar verandering, kan ze het verleden van mensen zien. Ze heeft hier of een aanraking, of rechtsreeks oogcontact voor nodig.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2010 - 13:54 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Rol: Geliefde Alec - En we proberen nog es :Y)
    Naam: Eve Milla Princeton
    Leeftijd: 17 (al 246 jaar vampier)
    Soort (half/vol-vampier): Vol-vampier
    Karakter(vrij uitgebreid): komt
    Uiterlijk (foto+beschrijving): komt
    Extra info: komt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Rol: Toekomstige adoptie-dochter van Amélie
    Naam:Ailyn (je zegt:ailin;p)
    Leeftijd:17
    Soort (half/vol-vampier):halve vampier
    Karakter(vrij uitgebreid): haar naam betekend beelschoon, en dat is ze ook. ze is altijd vrolijk en tonzettend koppig. maar dat geeft haar een ondeugende uitstraling. ze leeft er bijna voor om discussies met mensen aan te gaan en wint dan ook snel. ze heeft een grote mond maar is absoluut geen bitch. eerder een engel. ze wil gewoon de mensen wat bij leren en wil zoveel mogenlijk van de wereld zien. ze kan absoluut niet tegen ruzie en is altijd bang dat mensen boos op haar zijn/worden. ze wil altijd het beste voor iedereen en denkt altijd aan anderen en ergens heel veel later aan haar zelf. ze houdt van shoppen en heeft een gat in haar hand. krijgt ze zakgeld, is het eigenlijk alweer op. er gaat geen dag voorbij zonder dat ze even buiten is geweest. het strand doet iets met haar maar is verliefd gewoorden op het bos.ze zoekt, ondanks haar verleden, altijd het goede in mensen en kan dat ook werkelijk bovenhalen bij iemand. ze vrolijkt je op met haar betoverende glimlach. ze heeft een obsessie en dat is schrijven. het is haar passie. oh, en ziet ze een vlinder, gaat ze erachter aan. die beestjes hebben haar altijd al geboeid.
    Uiterlijk (foto+beschrijving): ze heeft blond golvend onbeschadigd haar en hemelsblauwe ogen. de foto spreek voorzich.http://gfx.filmweb.pl/blog/649419/59815.1.jpg
    Extra info: ze heeft haar zusje verloren. toen ze samen werden aangevallen heeft haar zusje het niet overleefd maar Ailyn wel. en daar voelt ze zich nog altijd schuldig
    Gave: kan met dieren communiceren en staat ontzettend in contact met de natuur
    over.http://gfx.filmweb.pl/blog/649419/59815.1.jpg

    [ bericht aangepast op 21 mei 2010 - 1:38 ]


    Tinkerbéll.

    sorry, wist niet hoe ik een link moest doen:$


    Tinkerbéll.

    ik ga dan voor de rol van de zoon van Aro.. Jongens zijn zo leuk om te doen :p
    Naam: Jack Aro Volturi
    Leeftijd: 19 (592)
    Soort: Vol Vampier
    Karakter: Jack is een gepassioneerd iemand, wanneer zijn hart bij iets ligt
    zal hij daar alles voor doen. Zijn hart ligt nu bij de Volturi, hij vindt dat de Volturi zijn redding zijn geweest. Voordat hij werd geadopteerd door Aro klote Jack maar wat raak, iedereen die hem in de weg liep of wie hij
    gewoon niet uit kon staan was ten dode opgeschreven. Hij probeerde zijn verleden te vergeten, zijn moeder die niet op of om keek en het niet boeide dat hij elke dag in elkaar werd geslagen door zijn vader. Hun waren de eerste die hij vermoorde het kon hem niks schelen wat er zou kunnen gebeuren. Hij heeft zeer veel respect voor Aro en zou alles doen voor hem zonder vragen te stellen, de ideale zoon dus. Voor wie hij ook alles zou doen is Jane, hij speelt graag met Jane en Jane speelt graag met hem. Allebei willen ze altijd van elkaar winnen, en de ene word boos als het hem/haar niet lukt. Toch hebben ze nooit ruzie. Jack is een aardig kalm persoon (hij kan alleen niet tegen zijn verlies) maar wanneer hij een kans heeft zijn kracht te gebruiken laat hij die kans zeker niet schieten, hij heeft vaak wat sadischtische trekjes. Jack is een echte flirt en speelt graag eerst met zijn eten, gewoon omdat dat leuker is. Toch houdt hij zich zeer streng aan de regels van de Volturi en heeft dus een hekel aan mensen die dat niet doen.

    Foto: You may choose; Jack 1
    Jack 2
    orJack 3
    persoonlijk vindt ik de eerste het best bij hem passen mja jouw keus (:
    Uiterlijk verder; Hij is zo rond de 1.80 en beetje mager gebouwd, maar laat je hierdoor niet in de val lopen. Hij heeft veel kracht in zich en is erg sterk, hij is goed is vechtsport en houdt zijn lichaam graag in topvorm. Trainen met Jane doet hij natuurlijk het liefst.
    Extra: kan gedachtes van mensen veranderen, zijn eigen gedachtes afschermen, en dromen creeëren en in mensen hun hoofd plaatsen. Kan bijv. ook valse visioenen maken
    p.s. weet niet of hij Jane leuk vindt, of dat ze meer broer/zus relatie hebben.. maar vondt het wel leuk om de grootste sadist verliefd te laten worden :Y)
    dit was het weer haha

    [ bericht aangepast op 21 mei 2010 - 18:18 ]


    Love is overrated

    Rol: adoptie dochter Rosalie en Emmet
    Naam: Allison Rory Dilaurent/Cullen
    Leeftijd: 18
    Soort (half/vol-vampier): vol
    Karakter(vrij uitgebreid): Allison is Erg schikkerig en vertrouwt niet snel iemand. ze is niet graag bij onbekende mensen. Als ze niks te doen heeft gaat ze lezen. Ze leest het liefts boeken van Gossipgirl.
    Uiterlijk (foto+beschrijving):http://img1.tvloop.com/img/showpics/a9/a2/l33d2afd90001_2_18468.jpg Allison heeft lang bruin haar en blauw/groene ogen. ze is 1.70 lang en draagt het liefts Blouses. Maar Alice wil altijd dat ze iets anders aan trekt.
    Extra info: Nope