• Hallo,
    Ja ik weet dat ik de laatste tijd wel erg veel stories start. Maar ik doe ze allemaal verder! No matter what. Dus, heb ik wééral rollen nodig. Deze keer bepaal ik ze en mogen jullie pogen.

    Het verhaal: Amélie mag zich voortaan een Volturi-lid noemen. Ze zwerft al tweehonderfijventachtig jaar rond zonder een doel. Daar gaat Aro verandering in maken. Van hem krijgt ze de opdracht, families te onderzoeken en waar te nemen. Later brengt ze verslag uit bij de dynastie. Ze weet niet wat haar te wachten staat, als ze in het stadje Forks terecht komt, om de familie Cullen te waarnemen.


    -Enigste zoon Aro(1)xMILES
    -Adoptie-dochters Rosalie en Emmet(4)EmmaLerman, Maserati, JodelleFerla, Harley
    -Adoptie-zoon Alice en Jasper(2)xMILES, EmmaLerman
    -Assistenten Aro(2)Undesirable, xMILES
    -Geliefde van Alec Volturi(1)DropDeath
    -Vrouw van Caius(1)Weasley
    -Vrouw van Aro(1)Maserati
    -Mistress van Aro(1)PUKKELXDING
    -Toekomstige adoptie-dochter van Amélie(1)0Tinkerbell0
    -Oude vriendinnen en vrienden Carlisle(5)Cantage, Maserati, TwilightGek, Neela, xMILES
    -Goede vriendin van Amélie(2)Kawaii, Catalunya

    identiteit:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Soort (half/vol-vampier):
    Karakter(vrij uitgebreid):
    Uiterlijk (foto+beschrijving):
    Extra info:

    Lisa, vampires are make-believe, like elves, gremlins, and eskimos.
    — Homer Simpson

    [ bericht aangepast op 30 mei 2010 - 20:35 ]

    xMILES schreef:
    eens zien, assistent van Aro
    Naam: Alexandra Volturi
    Leeftijd: 27 (294)
    Soort: Vol vampier
    Karakter: Alexandra is een muurbloempje en als je niet wist dat ze er was zou je ook niet merken dat ze er was, toch lijkt ze altijd overal te zijn en alles te weten. Ze spreekt alleen als Aro iets vraagt en ze komt alleen te voorschijn als Aro haar roept, dan staat ze zo snel naast hem met alle benodigdheden zonder dat Aro iets hoefde te zeggen over wat hij nodig had. Ze leeft voor Aro en voor het werk. Ze is bescheiden en komt nooit voorzichzelf op, met eten eet ze altijd als laatste wat meestal niet veel is waardoor ze in der loop van de jaren haar dorst aardig heeft weten te controleren. Veel over haar verleden is niet bekend aangezien ze nooit over iets anders praat dan zaken maar ze draagt altijd een ketting met een gebarste rozenkwartssteen. Het is de steen der liefde en er gaat te ronde dat de ketting aan haar gegeven was door haar man voordat hij haar besloot te veranderen.
    Uiterlijk: Was nog wel lastig te vinden ;p.
    Extra: ze heeft geen gave maar kan zich uitzonderlijk goed op de achtergrond houden en verstoppen, zo krijgt ze altijd alles te horen en weet ze altijd alles wat er gebeurd. Heeft een uitstekend gehoor en een gecontroleerde bloeddorst


    Love is overrated

    Vet, tenkjoe.


    Life is hard and then we die

    dankjeeeeee (flower)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Rol:Geliefde van Alec Voltur
    Naam: Adriana Suarez
    Leeftijd: 16
    Soort (half/vol-vampier): vol-vampier
    Karakter(vrij uitgebreid): ze is een losbol, maar ook zeer beschermend. Heeft een eigen willetje maar zal altijd luisteren naar bevelen van de Volturi. Ze is erg sociaal, maar kan niet tegen mensen met vooroordelen. Ze weet graag alles en als ze iets hoort dat niet mag weet Aro het meteen. ze is altijd vrolijk en zal steeds in de buurt van Alec of Jane zijn.
    Uiterlijk (foto+beschrijving): http://farm4.static.flickr.com/3596/3327927961_42f1fcbb44.jpg
    Ze heeft bruin lang haar en groene ogen, ze weten nog steeds niet hoe het mogelijk is. ze is aan de magere kant en 1 m 65 groot
    Extra info: als ze niet in de buurt is van Alec of Jane speelt ze gitaar en zingt ze. Of ze gaat mee op mensen 'jagen' om voor het 'eten' te zorgen. ze heeft een kleding verslaving. De grote reden waarom ze bij de Volturi zit is haar gave. Ze kan mensen manipuleren, ze kan ze laten doen wat ze wil en ze dan ook weer iets laten vergeten.


    Take The Past, Burn It And Let It Go

    Succes met je storrieee!
    xx