• Hallo,
    Ja ik weet dat ik de laatste tijd wel erg veel stories start. Maar ik doe ze allemaal verder! No matter what. Dus, heb ik wééral rollen nodig. Deze keer bepaal ik ze en mogen jullie pogen.

    Het verhaal: Amélie mag zich voortaan een Volturi-lid noemen. Ze zwerft al tweehonderfijventachtig jaar rond zonder een doel. Daar gaat Aro verandering in maken. Van hem krijgt ze de opdracht, families te onderzoeken en waar te nemen. Later brengt ze verslag uit bij de dynastie. Ze weet niet wat haar te wachten staat, als ze in het stadje Forks terecht komt, om de familie Cullen te waarnemen.


    -Enigste zoon Aro(1)xMILES
    -Adoptie-dochters Rosalie en Emmet(4)EmmaLerman, Maserati, JodelleFerla, Harley
    -Adoptie-zoon Alice en Jasper(2)xMILES, EmmaLerman
    -Assistenten Aro(2)Undesirable, xMILES
    -Geliefde van Alec Volturi(1)DropDeath
    -Vrouw van Caius(1)Weasley
    -Vrouw van Aro(1)Maserati
    -Mistress van Aro(1)PUKKELXDING
    -Toekomstige adoptie-dochter van Amélie(1)0Tinkerbell0
    -Oude vriendinnen en vrienden Carlisle(5)Cantage, Maserati, TwilightGek, Neela, xMILES
    -Goede vriendin van Amélie(2)Kawaii, Catalunya

    identiteit:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Soort (half/vol-vampier):
    Karakter(vrij uitgebreid):
    Uiterlijk (foto+beschrijving):
    Extra info:

    Lisa, vampires are make-believe, like elves, gremlins, and eskimos.
    — Homer Simpson

    [ bericht aangepast op 30 mei 2010 - 20:35 ]

    bedankt nog voor de rollen :Y)
    lijkt me echt een super verhaal!!
    als ik nog een personage kan maken ofzo doe ik dat graag -me loves personages maken ^^- dus
    :Y)


    Love is overrated

    Ik heb mijn rol dingetje aangepast, staat op pagina 2.


    Life is hard and then we die

    xMILES schreef:
    bedankt nog voor de rollen :Y)
    lijkt me echt een super verhaal!!
    als ik nog een personage kan maken ofzo doe ik dat graag -me loves personages maken ^^- dus
    :Y)

    Je kan een vriendin van Carlisle maken.

    ActingCrazy schreef:
    Toekomstige adoptie dochter van Amélie ? (a)

    Naam; Lucy.
    leeftijd; 16 ( new born )
    soort; vol-vampier
    Karakter; Lief, eerlijk, rechtuit, koppig, trouw, moedig, grappig, 'spring-in-'t-veld'-type, speels ..
    Foto + beschryving; http://linadomina.deviantart.com/gallery/#/d2had89
    Ze heeft langbruin haar, is 1.72 m groot && heeft een lijkbleke huid ( dûuuuh ')
    Extraa; Lucy had geen gemakelijke jeugd, haar ouders stierven op haar 8ste verjaaardag & sindsdien moest ze by haar tante wonen, ze had haar tante graag enzo, maar haar tante was alleen & raakte moeilijk rond. Dus ze ontdekte dat Lucy kanker had was er geen geld voor allemaal die medicatie. Ze was aan haar lot overgelaten. Met de dag ging het slechter & op de dag dat ze stierf bracht haar tante haar naar het bos en legde haaar daar neer. Ze lag er haar dood af te wachten. Tot dat er een bloedmooie vrouw passeerde, Amélie. Zy gaf Lucy een nieuw leven.

    'khoop dat het een beeetje goed is ^.^


    Is het goed als je een oude vriendin van Carlisle wordt?

    Heb je nog hulp nodig met het invullen van rollen? =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Legend schreef:
    (...)
    Je kan een vriendin van Carlisle maken.


    zal er meteen 1 bedenken (A)


    Love is overrated

    Dankje voor de rol ^^ !


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Maserati schreef:
    Heb je nog hulp nodig met het invullen van rollen? =]

    Vrouw van Aro ;D nog

    Harley schreef:
    Dankje voor de rol ^^ !

    Assistent Aro, als je je geroepen voelt XD x

    TwilightGek schreef:
    Rol:Toekomstige adoptie-dochter van Amélie
    Naam: Shirley Mia Novelle Volturi
    Leeftijd: 16/176
    Soort (half/vol-vampier): vol vampier
    Karakter(vrij uitgebreid): toen ze nog mens was, leefde ze in een arm gezin en omdat ze het enige kind was, moest zij helpen met geld verdienen bij een rijke familie. Daardoor is ze erg zelfstandig geworden, maar kan toch soms als een klein kind reageren. ze denkt soms niet na over haar actie's en moet daar vaak de consekwentie's van ondergaan. ze heeft veel energie waardoor ze altijd vrolijk is.
    Uiterlijk (foto+beschrijving): http://images2.fanpop.com/images/photos/4700000/Mila-Kunis-mila-kunis-4733262-1920-1440.jpg ze is knap, heeft bruin/zwart haar tot half haar rug, ijsblauwe ogen, kan soms kwa uiterlijk arrogant overkomen.
    Extra info:
    ze is gek van muziek en zingt het lieft de hele dag. haar gave is dat ze meteen kan zien of mensen/vampiers liegen of de waarheid spreken. Ook kan ze water besturen.

    ik hoop dat ik de rol mag xD
    X


    Is het goed als ik je één van de vriendinnen van Carlisle maak? Ik zet je er alvast bij!

    Vriendin van Carlisle
    Naam: Elizabeth (Liz) Greenwich
    Leeftijd: 21 (389)
    Soort: half vampier
    Karakter: Liz heeft altijd al haar eigen doen en laten gehad, ze heeft een geheel eigen wil en doet wat ze wil. Ze is de dochter van The Duchess of Greenwich en Lorenzo Casetta, haar vader was vampier en hij en haar moeder waren verliefd. Jammer genoeg einde ze allebei op de brandstapel. Elizabeth werd ondergebracht bij een goede vriendin van The Duchess, maar daar werd ze verstoten toen ze het zoontje van de vriendin aanviel en leegzoog. Ze werd gevonden door Aro in een dorp die haar op handen droegen vanwege haar schoonheid, Aro dacht dat ze een immortal child was aangezien ze geen bewijzen had dat ze dat niet was wou Aro haar vermoorden, Carlilse die mee was sprong ertussen en zei dat hij kon bewijzen dat ze een halfje was. Hij gaf het bewijs dat hij gevonden had toen hij Greenwich bezocht, en Liz was vrij te gaan. Carlilse nam haar mee en nam haar op, maar de andere leden waren hier niet zo blij mee. Haar hele jeugd heeft ze haat gekend en het gevoeld dat ze anders was, ze was geen vampier, maar ook geen mens. Toen Carlilse besloot weg te gaan was ze woedend en zo onstond haar rebelse gedrag. Ze verliet de volturi en ging naar Amerika waar ze jaren lang ronddoolde. Later kwam ze Carlilse tegen en ontmoete zijn zoon Edward, en ze besloot niet meer boos te zijn en dankbaar te zijn. Ze heeft een hekel aan autoriteiten en regels, ze denkt graag buiten de doos en is niet bang om een scene te schoppen. Ze is luidruchtig en zegt wat ze denkt. Toch heeft ze een klein hartje en is vaak vredelievend
    Uiterlijk: -snel even een foto gekozen want die karakter dingetjes heeft me al lang gekost ;p- foto mag veranderd worden (A)
    Extra: heeft geen krachten, is wel een goede jager. Leeft van mensen, af en toe. Ze noemt het een toetje


    Love is overrated

    ik ga nu slapen ;p

    ik zal morgen als ik tijd heb en je nog een paar rollen nodig heb er nog wel een paar invullen voor je..

    x


    Love is overrated

    Rol: Oude vriendinnen en vrienden Carlisle
    Naam: Tatiana
    Leeftijd: 29 of 30 zo iets :)
    Soort vol-vampier
    Karakter(vrij uitgebreid): Ze is altijd wel erg happy en lacht overal om. Maar diep an binnen bvoelt ze zich behoorlijk eenzaam. Ze probeert alles om dat te laten verstoppen. Verder is ze hardstikke lief en aardig tegen over kleine kinderen. en best streng tegenover de pubers van nu, ze vindt dat ze geen manieren hebben. daarom probeert ze zoveel mogelijk hun wat aan te leren. Ook is ze vooral koppig als ze haar zin niet krijgt.
    Uiterlijk (foto+beschrijving):Tatiana
    Extra info: Ze kan hartstikke goed zingen en harp spellen. Verder houdt ze vreselijk van sieraden.
    gave: zelf kan ze haar hele lichaam veranderen in iemand anders.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2010 - 23:32 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    eens zien, assistent van Aro
    Naam: Alexandra Volturi
    Leeftijd: 27 (294)
    Soort: Vol vampier
    Karakter: Alexandra is een muurbloempje en als je niet wist dat ze er was zou je ook niet merken dat ze er was, toch lijkt ze altijd overal te zijn en alles te weten. Ze spreekt alleen als Aro iets vraagt en ze komt alleen te voorschijn als Aro haar roept, dan staat ze zo snel naast hem met alle benodigdheden zonder dat Aro iets hoefde te zeggen over wat hij nodig had. Ze leeft voor Aro en voor het werk. Ze is bescheiden en komt nooit voorzichzelf op, met eten eet ze altijd het laatste wat meestal niet veel is waardoor ze in der loop van de jaren haar dorst aardig heeft weten te controleren. Veel over haar verleden is niet bekend aangezien ze nooit over iets anders praat dan zaken maar ze draagt altijd een ketting met een gebarste roze bergkristal.
    Uiterlijk: foto komt.
    Extra: ze heeft geen gave maar kan zich uitzonderlijk goed op de achtergrond houden en verstoppen, zo krijgt ze altijd alles te horen en weet ze altijd alles wat er gebeurd. Heeft een uitstekend gehoor en een gecontroleerde bloeddorst


    Love is overrated

    Blegh, ik had hem gister net af, gooit mijn moeder het internet er uit o.o

    Rol: Vrouw Aro
    Naam: Euterpe Desaigne
    Leeftijd: 18 (579)
    Soort: Vol-vampier
    Karakter: Euterpe is een statige vrouw, gewend aan luxe en welvaart. Ze loopt altijd met haar rug recht en haar hoofd rechtop en heeft een bepaalde trots. Ze kan koud en kil overkomen, maar als ze je toelaat -iets dat lang kan duren- dan is ze een warm persoon. Ze houdt van Aro, maar weet dat ze niet de enige is, die van zijn lusten mag genieten (wat een zin zeg) Het maakt haar niet heel veel uit, zolang ze maar weet, dat hij uiteindelijk naar haar armen terug zal keren. Toch denkt ze soms, dat ze meer een statussymbool is, een mooi gezicht dat aan Aro zijn arm mag lopen. Aro heeft meestal meteen door wanneer ze dit denkt en haalt haar altijd meteen van dit idee af, of het nou waar is of niet. Ze heeft een groot gevoel van onafhankelijkheid, maar onderwerpt zich uiteindelijk toch weer aan de wil van Aro. Ondanks dat gevoel van onafhankelijkheid is ze dus erg afhankelijk. Ook is ze erg avontuurlijk en kan ze erg koppig zijn, ze is niet het type, dat de hele dag in haar kamers blijft en gaat zitten breien dus. Ze is vrolijk en geniet groot aanzien, niet alleen omdat ze aro zijn vrouw is, maar ook, omdat ze dat aanzien verdient heeft. Ook is ze erg zorgzaam en wil ze mensen altijd gerust stellen en ze op hun gemak laten voelen.
    Uiterlijk: Euterpe heeft prachtige chocoladebruine lokken met een lichte golf, die tot haar middel reiken. Ze heeft volle, lichtroze lippen en vrij hoge jukbeenderen. Haar ogen zijn een prachtig, fel bloedrood, een rood dat niet bij velen gezien wordt. Ze is rond de 1.70 en erg slank, toch mogen haar vrouwelijke vormen er zijn. Ze heeft mooie, lange benen en als ze glimlacht krijgt ze kuiltjes in haar wangen.
    Extra info: Euterpe is opgegroeid in de Renaissance en haar vader was een man van adel. Al van jongs af aan, wist ze tot op het detail het weer te voorspellen, iets wat haar familie krampachtig voor de buitenwereld verborgen wilde houden. Ze heeft een goede opvoeding gehad, is onderwezen in de etiquette en heeft extreem goede manieren. Ook heet ze een goede opleiding genoten. Ze kan latijn, oud-grieks, nieuw-grieks, italiaans, frans en engels spreken. Voor de rest is ze erg goed onderwezen in de muziek en speelt vele instrumenten. De harp is echter haar favoriet, het si dan ook het instrument waar ze vele prachtige en gecompliceerde stukken op speelt. Ze ontmoette Aro op haar 18e verjaardag, toen ze in het doolhof op haar landgoed zat, omdat ze alleen wilde zijn. Ze was net ten huwelijk gevraagd en er werd van haar verwacht, dat ze ja zei, terwijl ze dit helemaal niet wilde. Opeens verscheen Aro voor haar, wat natuurlijk niet zo toevallig was, aangezien hij al langer een grote interesse voor haar koesterde en haar potentieel zag. Zij was meteen van hem gecharmeerd en de tranen die voorheen over haar wangen rolden verdwenen dan ook al snel. Ze hebben lang gepraat, totdat haar vader haar kwam zoeken. Toen boodt Aro haar een eeuwig-durend leven aan, samen met hem. Het antwoord was duidelijk. Ze was jong en naiëf, maar heeft nooit spijt gehad van haar beslissing.

    Haar krachten manifesteerden zich vrijwel meteen en zijn niet bepaald klein. Ze kan het weer naar haar wil beïnvloeden, wat voor destructieve kracht kan zorgen en een geweldig voordeel oplevert voor de Volturi.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.