• Zet hier iets liefs neer voor iemand die je kent of graag zou willen kennen, ookal zal die persoon het misschien nooit lezen.

    Bijvoorbeeld: "Piet, ik vind het echt super tof dat je me geholpen hebt met wiskunde!"

    Doen we toch nog eens wat liefs voor een medemens (A)
    Wie begint er?


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik vind het leuk dat je dit topic hebt geopend! <3

    Klooster (leraar Duits), ik bn echt zo blij dat je me een stimeleringspremie (strafwerk, maar zijn woorden) hebt gegeven. Ik had ook veel beter moeten leren. :Y)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    2Krull4U schreef:
    Ik vind het leuk dat je dit topic hebt geopend! <3

    Dankje, lief dat je dat zegt, haha <3


    I clicked my heels and wished for you.

    Iemand, je bent echt zo mooi,lief en perfect enzo & ik wil dat je de mijne wordt ;x

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 18:49 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Enya, my dearest, dank je zo hard voor die mooie tekening die je voor mij hebt gemaakt. 'Kheb hem vandaag ontvangen en hij is prachtig. <3

    Alex, jij bent gwn de beste vriend die ik me ooit kon voorstellen, je bent niet zo'n kinderachtige gast, je lacht me ook niet uit, en we kennen elkaar nu al 2 jaar, schat 'k wil je nooit meer kwijt!
    Alex; BF 4ever

    Valerie, je bent de beste. De beste, raarste, abnormaal normaalste beste vriendin die een mens zich kan wennen. Zumba is altijd leuk met jou erbij, hyperactief mens gvd 8D loveya

    Lieve school, ik vind het zo lief dat ik mag optreden ^^ dankjewelllllll. (:


    Where ever you go, there you are.

    Anouk'Eline'Nicky'Sharona: Bedankt dat jullie er nog steeds voor me zijn. (K)
    iloveyouguys <3

    Ik zou je blijven herinneren, 'cause you braught me back to life (H)


    Fat chance.

    Je weet vast niet dat ik het over je heb. Maar jongen, ik ben zo gevallen voor je. Ik krijg je niet meer uit men hoofd en moet altijd aan je denken. Aan de lieve dingen die je tegen me zegt. Je betekend veel voor me. <3loveyou

    Fieuw, dat moest er ff uit. :9~


    People change like the seasons - J. Cole

    Ik hou van al mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes die me er altijd weer doorheen slepen <3


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    - Megan, je weet niet half hoe veel je voor me betekend. Ik mis je <3.
    - Nick, ik vind je nog steeds leuk. En ja, ik weet dat je bezet bent. :/
    - Katerina, je bent mn beste. Ik hou van je <3
    - *naam* Ik vind je leuk...

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 22:06 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    bart , don't want to lose you <3
    JULIE , jij bent gewoon de beste. Samen komen we er door <3 BF


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    [Julliemogendenaamnietweten], je bent echt fantastisch en ik hou super veel van je, ook al ken ik je eigenlijk niet in het echt, je bent echt mijn favoriete vriend!


    *insert philosophical cringe expression here*