• Sinds ik bij 4 maart ben geweest, als ik dan TH muziek hoor, krijg ik tranen in mijn ogen. ._.
    Ik mis 4 maart zo freakin hard.

    Oh.. x'D
    Schattig o.0

    Oh.. x'D
    Schattig o.0

    Niet.
    Het is irritant.
    Word dr doodziek van. -.-

    Oooh :'S
    Ik wil ook terug naar de dingen waar ik TH heb gezien, majah. Aan alle goeie dingen komt een eind zeker? =')


    Tanya is de beste.

    ik wil terug naar 14 juni, was helemaal geweldig :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik wil terug naar 14 juni, was helemaal geweldig :)

    Me too ^^ Dat was zo freakin' cool ^^


    Mew <3

    & at deadbunny
    Had ik eerst altijd bij heilig >.< Moest ik bijna janken als ik die hoorde. Zo vaag, maarja. Ben er nu weer overheen x'D


    Mew <3

    weet je, ik voel me nu al schandalig slecht, als ik denk hoe het later gaat zijn.. dat ik dan ga moeten zeggen:'toen ik nog jong was, ging ik naar concerten van TH en hing mn kamer vol' enzo.. want die concerten, dat zijn dingen die u zo bijblijven e, maar er is geen terugkeren aan.. eenmaal het concert gedaan is, zal je het nooit meer opnieuw kunnen meemaken.. je kan natuurlk naar een nieuw concert gaan, maar dat is toch anders..

    ik ben nu al bang als ik ooit het fan zijn zal ontgroeien :( maar ik heb vrienden van 21 jaar die diehard fans zijn, dus ik heb nog 6 jaar om fan te zijn yayy xD

    ich bin nicht ich is janken :( (wrm zeg ik dat? xD) en thema nr. 1 ook! ook al is dat zo'n happy song! o_O

    Du guckst ihr an und weinst
    Es ist traurig denn du weißt
    Ihr bleibt immer nur dein Thema Nr. 1


    maar weet je, ik vind het eigenlijk wel goed om te horen dat er nog zulke fans zijn, dan ben ik toch niet de enigste :)

    weet je, ik voel me nu al schandalig slecht, als ik denk hoe het later gaat zijn.. dat ik dan ga moeten zeggen:'toen ik nog jong was, ging ik naar concerten van TH en hing mn kamer vol' enzo.. want die concerten, dat zijn dingen die u zo bijblijven e, maar er is geen terugkeren aan.. eenmaal het concert gedaan is, zal je het nooit meer opnieuw kunnen meemaken.. je kan natuurlk naar een nieuw concert gaan, maar dat is toch anders..

    ik ben nu al bang als ik ooit het fan zijn zal ontgroeien :( maar ik heb vrienden van 21 jaar die diehard fans zijn, dus ik heb nog 6 jaar om fan te zijn yayy xD

    ich bin nicht ich is janken :( (wrm zeg ik dat? xD) en thema nr. 1 ook! ook al is dat zo'n happy song! o_O

    Du guckst ihr an und weinst
    Es ist traurig denn du weißt
    Ihr bleibt immer nur dein Thema Nr. 1


    maar weet je, ik vind het eigenlijk wel goed om te horen dat er nog zulke fans zijn, dan ben ik toch niet de enigste :)


    21 maar?

    in een frans boekje zat er zoon extra boekje bij met een verslag van parc des prince en daar stonde verschillende fans in,die zeide wie da ze het leukste vonden enzo...
    maar er stond ook een vrouw van !36! jaar in! die zei da ze een heeeeeeeele grote fan van th is en die stond same me nog een vrouwvan ongeveer die leeftijd op de foto die ook fan is van th!
    dus.. als ge zo ziet hebt ge nog 24 jaar om fan te zijn!xD


    I need you like a heart needs a beat

    Lol, als ik aan 14 juni denk moet ik spontaan janken omdat ik toen lekker ben flauwgevallen en 2/3 van het concert heb gemist.


    I recycle my thoughts.

    ik wou ook dat het terug 13 juli was!!!


    I need you like a heart needs a beat

    ik krijg ook als ik moet lachen tranen in m'n oogjes(huil)^^(baby)


    Je moet worden wie je bent.

    Jah, daar heb ik ook 'last' van!
    Maar ik heb geregeld dat ik en nog ene paar anderen zaterdag ofzo naar R'dam gaan om naar de Ahoy te gaan.
    Ik weet zeker dat ik daar ook weer in tranene uitbarst, maar ik moet daar gewoon nog een keertje terug! ;)


    Träume sind wirklich!!

    myn tranen zyn op.... utigedroogt!!!

    (in belgenlandje!!)(dance)(lol)(nerd)(baby)

    Whaha, op die zondag na 14 juni, 15 juni dus, was er op TMF toch, 10x Tokio Hotel. Ik ging dat dus kijken, en ik moest janken joh! God, echt niet normaal, ik heb 2 uur non-stop lopen huilen. En mn moeder kwam zo thuis, want die was naar mn opa geweest voor vaderdag. Zij: Wat is er Lau? ik: NIKS, GA WEG JOH! whaha, had ze dan niet door dat ik tokio hotel aan het kijken was. [/lulverhaal]


    You'd took my breath but I'll survive.

    weet je, ik voel me nu al schandalig slecht, als ik denk hoe het later gaat zijn.. dat ik dan ga moeten zeggen:'toen ik nog jong was, ging ik naar concerten van TH en hing mn kamer vol' enzo.. want die concerten, dat zijn dingen die u zo bijblijven e, maar er is geen terugkeren aan.. eenmaal het concert gedaan is, zal je het nooit meer opnieuw kunnen meemaken.. je kan natuurlk naar een nieuw concert gaan, maar dat is toch anders..

    ik ben nu al bang als ik ooit het fan zijn zal ontgroeien :( maar ik heb vrienden van 21 jaar die diehard fans zijn, dus ik heb nog 6 jaar om fan te zijn yayy xD

    ich bin nicht ich is janken :( (wrm zeg ik dat? xD) en thema nr. 1 ook! ook al is dat zo'n happy song! o_O

    Du guckst ihr an und weinst
    Es ist traurig denn du weißt
    Ihr bleibt immer nur dein Thema Nr. 1


    maar weet je, ik vind het eigenlijk wel goed om te horen dat er nog zulke fans zijn, dan ben ik toch niet de enigste :)


    Ik denk dat iedereen het ooit gaat ontgroeien, maar hoe oud je bent verschilt per persoon wel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'