• Ik ben er nu al een tijdje achter gekomen dat ik Bi sexueel ben.NJa niks aan de had ofzo tot ik het vertelde aan 1 hele goede vriendin op school. Nja na precies 5 min wist heel de school het. Dus iedereen kwam naar me toe enzo van ja das vies enzo en dat moet je niet zijn je ben raar en als je bi ben dan ben je dom en raar enzo..
    Nu trek ik me daar niet zo veel meer van aan.
    Maar nu vraag ik me af waarom is dat raar dan?
    Ik bedoel zelf vind ik het dood normaal.
    Ik bedoel ze doen als of ik een ziekte heb ofzo. Nja post hier je mening.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    crunch schreef:
    ik heb niks tegen bisexueel :Y)


    Pop ate my heart.

    Ik ben geen bi maar ik heb ook niets tegen bi's.Andere meisjes van mijn klas zijn er wel tegen,maar dat zijn gewoon trutten


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik ben zelf bi, dus er iets tegen hebben... Nee :').
    Op mijn school zouden de meesten het wel accepteren -als je het zou zeggen- denk ik.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind het zelf ook heel normaal..


    Life is hard and then we die

    ben zelf niet bi, maar wat vrienden van mij wel, en ik ga hun daarom niet anders bezien, ofzo.
    ik vind het zelf doodnormaal
    (trouwens : heel wat hollywood-sterren zijn bi)

    Ik hoorde ook iemand zeggen van: 'Als je bi bent, heb je altijd een ander. Want als je met een jongen hebt en je bent heel lang met hem, ben je geen bi. En zo hetzelfde geld voor als je met een meisje hebt mr dan ben je lesbisch.' Dus blijkbaar zeggen ze dat je dan als je bi bent, nooit kan trouwen, in iedergeval das volgens die gast die dit zei...


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Wat raar! dat ze zo tegen je doen.

    Als jij dat bent , dan moeten ze niet zo stom doen. Iedereen is hoe diegene is.


    Nobody is perfect

    Shikari schreef:
    De meeste mensen vinden het raar,ik snap hun ook niet..ik ben zelf bi,en nouja de halve school weet dat,sommige maken er geen probleem van maar ok.Maar de meeste mensen denken gewoon dat iedereen hetero is >.<
    en dan zwijg ik al over die huppels..


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Niks van aantrekken, die mensen leven nog in de Middeleeuwen. :^)
    En mijn allerbeste vriendin is bi, dus ik heb er absoluut niks tegen. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    crunch schreef:
    ik heb niks tegen bisexueel :Y)

    Ik denk dat ze dat raar vinden omdat pakweg 10jaar geleden daar amper over gesproken werd. Nu komt dat meer en meer aan bod. Ik denk daarom dat ze dat raar vinden.

    Ik ben hetro, dat weet ik heel zeker, maar ik heb niks tegen mensen die bi zijn hoor.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het kan me geen reet schelen of iemand holebi is of niet, ik ken zelf iemand en die is biseksueel. Het is niet dat mensen anders zijn als ze bi zijn ofzo. :3


    None but ourselves can free our minds.

    crunch schreef:
    ik heb niks tegen bisexueel :Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Niks tegen biseksualiteit, wel wat tegen (emo) aandachtshoertjes die ermee lopen te pronken terwijl ze eigenlijk gewoon op jongens vallen en met meiden zoenen voor provocatie. Get a life -gayhand-

    Kan overigens ook voor jongens opgaan, neem alleen meiden als voorbeeld.


    No growth of the heart is ever a waste

    is niet raar, vier of wat dan ook. Echt al viel je op konijnen. Iedereen mag toch verlieft worden of wie of wat ie wil?


    When words fail music speaks