• Ik ben er nu al een tijdje achter gekomen dat ik Bi sexueel ben.NJa niks aan de had ofzo tot ik het vertelde aan 1 hele goede vriendin op school. Nja na precies 5 min wist heel de school het. Dus iedereen kwam naar me toe enzo van ja das vies enzo en dat moet je niet zijn je ben raar en als je bi ben dan ben je dom en raar enzo..
    Nu trek ik me daar niet zo veel meer van aan.
    Maar nu vraag ik me af waarom is dat raar dan?
    Ik bedoel zelf vind ik het dood normaal.
    Ik bedoel ze doen als of ik een ziekte heb ofzo. Nja post hier je mening.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    waarom zouden mensen dat raar vinden?-ben ook bi-


    If you believe in yourself anything is possible

    Ik heb niks tegen biseksueel of homoseksueel. Het maakt mij echt niks uit waar een ander op valt. Ook al zijn die homoseksuele jongens wel vaak leuk ;D


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik denk dat mensen denken dat je niet kunt kiezen of dat je van beide geslachten 'gebruik maakt' ofzo.
    Eigenlijk vind ik bisexualiteit juist een hele mooie eigenschap: je kunt heel 'open minded' tegen de wereld aankijken in plaats van dat je alleen op jongens of alleen op meisjes valt.
    Ik ben er zelf iig blij meexD


    Felix

    Het is hartstikke normaal.


    we've only said goodbye with words

    Ik heb er echt niks tegen. Echt niet. Je bent wie je bent, je kan jezelf moeilijk veranderen. En waarom zou iemand dat ook doen?
    En in principe heb je eigenlijk voordeel aan (;

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 18:12 ]

    een tweelingziel,daar is niets mis mee!


    stay Nyappy

    Opium schreef:
    Ik heb er echt niks tegen. Echt niet. Je bent wie je bent, je kan jezelf moeilijk veranderen. En waarom zou iemand dat ook doen?
    En in principe heb je eigenlijk voordeel aan (;


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Negeren. Dat is alles wat je kunt doen. Ik ben zelf Bi en ik en mijn vriendin zijn heel gelukkig, en dikke vinger naar iedereen die je dom of raar vind :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Prongs schreef:
    Ik heb er niks tegen. Maar die 'vriendin' van je... Moet je toch zeker eens met praten.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Een vriendin van mij is ook bi. Ik heb er geen problemen mee, het maakt je niets minder mens. Het is echt belachelijk om mensen daarop te beoordelen en van die mensen die het 'vies' noemen, niets van aantrekken. Het slaat echt nergens op.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Rum schreef:
    ik heb niks tegen bisexueel :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik vind het ook doodnormaal. Heb helemaal niets tegen bisexuelen.


    Bad decisions make good stories.

    Mensen kunnen er gewoon niet tegen als je "anders" bent. Ik heb niks tegen bisexuelen/lesbos/homos. Het is voor mij zelfs de normaalste zaak in de wereld. Mijn moeder is bi, de vriendin van me moeder is lesbisch. Een vriendin van me is ook Bi. Niks raar


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MadameParis schreef:
    Ik vind het ook doodnormaal. Heb helemaal niets tegen bisexuelen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Heb er niets op tegen.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.