• Ik ben er nu al een tijdje achter gekomen dat ik Bi sexueel ben.NJa niks aan de had ofzo tot ik het vertelde aan 1 hele goede vriendin op school. Nja na precies 5 min wist heel de school het. Dus iedereen kwam naar me toe enzo van ja das vies enzo en dat moet je niet zijn je ben raar en als je bi ben dan ben je dom en raar enzo..
    Nu trek ik me daar niet zo veel meer van aan.
    Maar nu vraag ik me af waarom is dat raar dan?
    Ik bedoel zelf vind ik het dood normaal.
    Ik bedoel ze doen als of ik een ziekte heb ofzo. Nja post hier je mening.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Mijn vriend is biseksueel, dus het zou wel heel vreemd zijn als ik er iets tegen heb...
    Ik heb er dus niets tegen (:


    I am an idiot, I move.

    Tja.. Voortplanting gaat toch tussen een man en een vrouw, maar dat wil niet zeggen dat een relatie tussen twee van hetzelfde geslacht, of een die voor beiden kiest, slecht is, of onnatuurlijk.
    Waarom zou het niet mogen? 't Is niet eens 'besmettelijk'. Het is gewoon hoe je bent. Dan mag je ook geen bruin haar hebben, of dan is het zeker ook slecht als je niet van kaas houdt...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Damn oud topic.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    hun zijn gewoon zielig, er is niks mis mee


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Rum schreef:
    ik heb niks tegen bisexueel :Y)


    Jup, and me (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Mijn beste vriend is bi ;D
    Ik heb er helemaal niks op tegen, als je maar gelukkig bent n.n'


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat is ook een reden waarom ik het niet vertel tegen mensen van school, vertel 1 ding en de hele school krijgt het te weten, je kan bij ons niemand vertrouwen.

    Zelf vind ik het normaal, echt niks mis mee.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Hoe ben je er dan achter gekomen???]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 13:14 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    Hoe ben je er dan achter gekomen???]


    I kissed a girl and I liked it :Y) Nee, echt


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VampyreAngel schreef:
    (...)

    I kissed a girl and I liked it :Y) Nee, echt

    Nee, ik bedoel of ze echt verliefd is geworden op een meisje van d'r school ofzo en of ze verkering had en hoe oud zewas... Jemig, tegenwoordig mag je ook niets meer vragen :\


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Rum schreef:
    ik heb niks tegen bisexueel :Y)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Mijn beste vriendin is ook Bi.
    Toen ze het zei ging ik haar niet vreemd bekijken ofzo.
    Ik heb niks tegen mensen die bi zijn.
    Maar toen ze zei dat ze iets voor me voelde, wist ik even niet wat ik moest doen.
    Ik heb haar gewoon duidelijk gezegt dat het niet zou werken aangezien ik zo hetero ben als wat.
    En sindsdien zijn we nog beste vriendinnen


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben niet bisexueel. En tegenwoordig zeggen meisjes al dat ze bisexueel zijn als ze opgewonden raken van het kijken naar een mooie vrouw. News flash: dan zijn alle vrouwen bi. Het is normaal, experimenteren hoort er ook bij. Dan ben je niet meteen bi.
    Ik zou ook de Mount Everest beklimmen op blote voeten voor een nacht met Megan Fox of Candice Swanepoel. Maar ik beschouw mezelf niet als bi.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 13:43 ]


    Here & Now

    ik ben zelf niet bi ofzo, maar heb er helemaal niets op tegen, ik ben goed bevriend met een paar homos, lesbiennes en bisexuelen, en dat zijn allemaal stuk voor stuk leuke mensen! ik haat mensen die anderen mijden omwille van hun sexualiteit!

    Rum schreef:
    ik heb niks tegen bisexueel :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you