• --

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 13:39 ]


    You can run but not hide

    Vancha schreef:
    Dat kan ze toch niet zomaar zeggen. En je Vader??? wat vind die er van??? Sterkte (flower)


    Die zegt er nooit wat van. En ik praat niet zo vaak met mijn vader.


    You can run but not hide

    Awh, ;o.
    Heel veel sterkte meis.
    Kan je wel goed opschieten met je broer?

    Toothless schreef:
    Awh, ;o.
    Heel veel sterkte meis.
    Kan je wel goed opschieten met je broer?


    Niet echt, misschien heel soms. Maar hij scheld me elke dag uit en doet mee met mijn moeder en dan gaan ze samen grapjes over me maken.

    Kan niet geloven dat ik dit echt vertel :S


    You can run but not hide

    Wow

    In Shock.
    Ik wist wel dat het gebeurde enzo maar het is toch ongelovelijk. Ik leef met je mee en snap idd dat je nooit verteld maar goed dat je het nu doet. Misschien nu je hebt 1 keer verteld hebt tegen mensen die je niet echt kent het ook wel gaat tegen een vertrouwenspersoon.

    Heel veel sterkte vind iemand die je kan helpen of iets.

    (K)

    Het liefst zou ik je nu een knuffel willen geven


    Het komt wel goed schatje <3

    Ik vind het heel erg voor je. Ik denk dat je misschien het beste met iemand kunt praten die je echt vertrouwd. Een hele goede vriendin misschien? Ik denk dat dat misschien wel oplucht. En anders zou je naar een vertrouwenspersoon kunnen gaan. Ik weet niet wat jij fijner vindt.
    Sterkte <33


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Reusje schreef:
    Wow

    In Shock.
    Ik wist wel dat het gebeurde enzo maar het is toch ongelovelijk. Ik leef met je mee en snap idd dat je nooit verteld maar goed dat je het nu doet. Misschien nu je hebt 1 keer verteld hebt tegen mensen die je niet echt kent het ook wel gaat tegen een vertrouwenspersoon.

    Heel veel sterkte vind iemand die je kan helpen of iets.

    (K)

    Het liefst zou ik je nu een knuffel willen geven


    dankje (:

    Ik maak dit nu zowat elke dag mee dat het een gewoonte is geworden. En ik heb dit zo lang in me gehouden dat niemand het merkte op school, nu nog steeds niet. Ik op dit moment vakantie tot ik mijn examen uitslag krijg, dus ik kan het niet echt aan een vertrouwenpersoon vertellen en de vorige keer dat ik een probleem van mezelf heb verteld heeft hij alle leraren zowat erbij gehaald..


    You can run but not hide

    Thingies schreef:
    Ik vind het heel erg voor je. Ik denk dat je misschien het beste met iemand kunt praten die je echt vertrouwd. Een hele goede vriendin misschien? Ik denk dat dat misschien wel oplucht. En anders zou je naar een vertrouwenspersoon kunnen gaan. Ik weet niet wat jij fijner vindt.
    Sterkte <33


    Ik heb op dit moment ruzie met mijn beste vriend en vriendin. En morgen spreek ik S, een goede vriendin van me. Maar ik kan het gewoon niet vertellen. :x


    You can run but not hide

    En dat noemt zich een moeder?
    Zeg hetzelfde terug tegen haar, dat zou ik toch doen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    En dat noemt zich een moeder?
    Zeg hetzelfde terug tegen haar, dat zou ik toch doen.


    Dan rent ze achter me aan met een schoen of een riem.. :x
    Ik schaam me best wel veel


    You can run but not hide

    Versace schreef:
    (...)

    Dan rent ze achter me aan met een schoen of een riem.. :x
    Ik schaam me best wel veel


    Het klinkt misschien stom, maar ren haar ook achterna dan, bedoel dan weet zij wat ze zelf doet bij jou. Denk ik.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Versace schreef:
    (...)

    Dan rent ze achter me aan met een schoen of een riem.. :x
    Ik schaam me best wel veel

    Met een riem? O.O
    Omg. Meid. Ik sta achter je:O
    Schaam je niet. Er zijn eenmaal zulke mensen op de aarde.

    Bij elke probleem kun je mij gewoon een pb sturen (:

    Embrace schreef:
    Omg.. o.o
    Dat is .. té erg. Maakt niet uit of ze het meent of niet, het is en blijft erg om te zeggen! ;o
    Ik zou niet weten wat je moet doen eigenlijk. Ja maybe wat de anderen zeggen, vertrouwenspersoon? :'$

    Sterkte <3


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Je moet het echt tegen iemand vertellen want zo kan je echt niet doorgaan!
    xxx

    Je moeder heeft echt geen recht om dat te zeggen.
    Als je moeder dat zomaar zegt zit er echt een steekje los in haar hoofd ofzo. -niet zo heel gemeen bedoeld, maar je snapt wat ik bedoel hoop ik-
    Ik zou eerst heel boos worden en m'n moeder dan helemaal uitschelden, dan m'n spullen pakken en bij iemand gaan logeren.
    Maaroke, veel sterkte. (flower)(flower)


    Smiling but close to tears.

    Dat vind ik écht heel erg :o
    Veel sterkte <3


    wth.