• --

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 13:39 ]


    You can run but not hide

    Thingies schreef:
    Ik vind het heel erg voor je. Ik denk dat je misschien het beste met iemand kunt praten die je echt vertrouwd. Een hele goede vriendin misschien? Ik denk dat dat misschien wel oplucht. En anders zou je naar een vertrouwenspersoon kunnen gaan. Ik weet niet wat jij fijner vindt.
    Sterkte <33


    --

    Psychic schreef:
    Dat is wel heel erg dat je moeder dat zegt. Zoiets zegt een moeder niet. Word je ook geslagen door je moeder? Sorry voor deze vraag.
    Misschien moet je anders eens een vertrouwenspersoon om hulp vragen.


    Some people make the world special just by being in it

    Ga Naar De Jeugdrechtbank!

    en doe het snel


    All was well.

    Kom bij Márvin wonen dan wordt iedereen gelukkig. :'D

    Sterkte/ (flower)


    I hope you die :3

    Dat horen moeders en vaders niet te doen! Je moet hulp inschakelen voordat je er aan onder door gaat geloof me. Het is goed dat je het verteld. Als er iets is je kunt me altijd pben.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 19:50 ]

    Dat kan écht niet. Zo mag een ouder nooit, maar dan ook nooit met een kind omgaan, hoe boos hij of zij ook is.
    Probeer iemand te vinden om mee te praten, of het nou een vertrouwenspersoon is, een oom, een tante of een vriendin. Misschien dat je ook ergens hulp kunt krijgen. Want zo mág je moeder gewoon niet met je omgaan.
    Sterkte!


    I clicked my heels and wished for you.

    -sprakeloos-
    Oke, ik weet echt even niet wat ik moet zeggen.
    Jouw moeder is arrogant, ze denkt alleen maar aan zichzelf, ze trekt mensen voor, ze is respectloos, en ik ga hier niet mee door want dan ben ik nog eeuwen bezig.
    Ik stel voor dat je contact gaat zoeken met bureau jeugdzorg.
    -zoekt url-
    Bureau Jeugdzorg


    Life is hard and then we die

    Hey meis,
    hee veel sterkte zeg !
    Wat jou moeder doet is echt gestoord. als je wil kun je t altijd kwijt in mijn mailbox ;) ik snap het echt niet van jou ma x3 met iemand dr over praten is moeilijk, vooral als het over vertrouwelijke dingen gaat.

    ik bots heel vaak met mijn vader x: ik heb een keer gezegd dat ik een opvang tehuis ging zoeken. ik stond echt op het punt om het te doen.

    Heb je verder nog familie met wie je op kunt schieten? misschien moet je het eens met een van hen er over hebben. Het begin is heel moeilijk, maar na een paar minuten gooi je vanzelf het hele verhaal dr uit.

    Anders moet je eens proberen, klinkt heel erg lomp, om als je midden op een feestje zit, tegen je moeder te eggen : waarom behandel je me altijd zo? Ze kan dan niet boos worden/slaan, en doet ze dat wel, dan heb je meteen getuigen!!
    hier moet je echt een einde aan maken, en snel!

    Vaak helpt het ook, om met een onbekende op msn er over te praten. dat werkt echt! heb ik zelf ook gedaan :$ heb er nu een hele goede vriend aan over gehouden.

    veel succes, en echt heel veel sterkte (flower)

    -XxX-


    Red de koekjes, eet de oma :Y)

    Lief meisje,

    Als je moeder zo tegen je doet is er iets niet goed bij jullie thuis!

    Dit hoort niet zo en het is beter voor jullie als je een vertrouwens persoon zoekt waar jij je verhaal bij kwijt kan.

    En die misschien samen met jou iets kan bedenken om de dingen op te lossen of anders kan helpen bij andere maatregelen.

    Daar zul je meer baat bij hebben dan hier mee door te lopen!

    Ik vind het in erg geval al erg knap van je dat je dit hebt gedeeld met ons!

    (flower)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Dat is echt rot voor je!
    Wat ik nu ga zeggen gaat misschin heel raar klinken maar misschin moet je eens met de kindertelfoon bellen.Echt veel sterkte


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    onee, wat erg, wow, ik ben er even van aangedaan, zoiets zegt een moeder toch niet ;(


    It even took me by surprise

    Jeetje!
    dat is echt,wow geen woorden voor gewoon!
    hoe halen mensen het in hun hoofd, om zoiets tegen hun EIGEN kind te zeggen!
    Meis,heel veel sterkte!!(L)
    Als het echt te ver gaat, raad ik je aan om kindertelefoon of ergens anders te informeren wat je hiermee kan doen, het is misschien moeilijk om dat te doen,maar denk dat je niet zit te wachten om dit nog langer aan te horen tot je het huis uit mag!

    Sterkteee(L)

    ik weet niet precies hoe je je voelt, maar ik kan begrijpen dat je je zo voelt ! :o
    egt sorry dat ik het zeg, maar jou moeder is niet 100%. ze moet zich schamen ! jou uitschelden, en ook nog eens slaan enzo !
    ze moet naar het gekkenhuis ofso.
    mischien klinkt dit heel hard, maar het is egt niet goed wat je moeder doet ! :o
    k weet dat het al heel vaak is gezegd, maar ik moet het ook even kwijt.
    k ken je niet.
    maar k ben er voor je !

    xxx(flower)


    Life is a beautiful struggle

    Zulke ouders zouden geen kinderen mogen hebben... Zo praatte mijn vader ook over me. Godzijdank ben ik uit huis geplaatst. Als je wilt praten, je mag me altijd een privé-bericht sturen. Ik weet (zo ongeveer) hoe je je voelt..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mishandeling.
    Is het wel niet lichamelijk (ook al las ik dat je geslagen wordt, dat is duidelijk?) dan is het wel geestelijke mishandeling.
    Je moet er echt wat aan doen. En als ik ergens kan helpen, dan ben ik er!(flower)


    everything, in time