• --

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 13:39 ]


    You can run but not hide

    Wow, dat is echt lullig van je moeder. Sterkte (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat is wel heel erg dat je moeder dat zegt. Zoiets zegt een moeder niet. Word je ook geslagen door je moeder? Sorry voor deze vraag.
    Misschien moet je anders eens een vertrouwenspersoon om hulp vragen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    O.O dat vind ik egt héél erg. Meent ze et egt? o;


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Wow. Je moet je meer dan verschrikkelijk voelen nu. Natuurlijk kan ik niet weten hoe jij je voelt, dat weet je pas als je zoiets zélf te horen krijgt, denk ik. Is er ooit iets gebeurd tussen jou en je moeder? Of weet je welke reden er kan zijn dat ze zo tegen jou reageert? (Als je er niet over wilt praten, begrijp ik dat natuurlijk.)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Wow!
    wat erg meis!

    mijn moeder roept ook wel eens dingen dat ze me raakt, maar dat doe ik ook bij haar. Maar zulke dingen roepenwe nooit :3
    Och arm kind, ik vind het echt erg voor je! :3
    Heel veel sterkte! (flower)
    en als je je verhaal kwijt wil ofzo, je kan dat alitjd bij mij doen, dat je dat maar weet (: ~!

    Ik zeg een woord: vertrouwingspersoon.

    En verder veel sterkte (flower)

    Cloudburst schreef:
    Wow. Je moet je meer dan verschrikkelijk voelen nu. Natuurlijk kan ik niet weten hoe jij je voelt, dat weet je pas als je zoiets zélf te horen krijgt, denk ik. Is er ooit iets gebeurd tussen jou en je moeder? Of weet je welke reden er kan zijn dat ze zo tegen jou reageert? (Als je er niet over wilt praten, begrijp ik dat natuurlijk.)



    Ik vroeg alleen maar of ik eten mocht maken omdat ik de hele dag niets had gegeten.


    You can run but not hide

    Wat rot voor je zeg. Het is niet leuk wat je moeder gezegt heeft :( En hoe is je broer, kan hij het niet voor je opnemen? Praat er eens over met iemand die je vertrouwt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Versace schreef:
    (...)


    Ik vroeg alleen maar of ik eten mocht maken omdat ik de hele dag niets had gegeten.

    oke, dat is echt een domme reden :3
    -sorry dat ik het zeg :3-

    Versace schreef:
    (...)


    Ik vroeg alleen maar of ik eten mocht maken omdat ik de hele dag niets had gegeten.


    Dan reageert ze wel heel erg fel. Nuja, als je er graag met iemand over praat, dan ben ik één en al luisterend oor. Maar zoals de meeste zeggen, raad ik je ook aan om een vertrouwenspersoon alles te vertellen. Iemand van het CLB bijvoorbeeld? (Ik weet niet of je van Nederland of België bent, en als je dan van Nederland bent, weet ik niet of jullie ook het CLB op school hebben?)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Psychic schreef:
    Dat is wel heel erg dat je moeder dat zegt. Zoiets zegt een moeder niet. Word je ook geslagen door je moeder? Sorry voor deze vraag.
    Misschien moet je anders eens een vertrouwenspersoon om hulp vragen.


    Ja, maar ik heb het nog nooit aan iemand verteld. Dit is de eerste keer dat ik het vertel.


    You can run but not hide

    Omg.. o.o
    Dat is .. té erg. Maakt niet uit of ze het meent of niet, het is en blijft erg om te zeggen! ;o
    Ik zou niet weten wat je moet doen eigenlijk. Ja maybe wat de anderen zeggen, vertrouwenspersoon? :'$

    Sterkte <3

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 18:02 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Versace schreef:
    (...)

    Ja, maar ik heb het nog nooit aan iemand verteld. Dit is de eerste keer dat ik het vertel.


    als je geslagen word zou ik het toch echt even tegen iemand zeggen die er iets aan kan doen;)
    dat is beter dan het voor je houden


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik ken het meis. Mijn moeder doet ook heel vaak zo. Schrijf het van je af. Dat werkt bij mij altijd. Je kunt altijd je verhaal bij mij kwijt. Ik weet hoe je je voelt. En dit is niet een of ander zielig aandachttrekkend berichtje.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Dat kan ze toch niet zomaar zeggen. En je Vader??? wat vind die er van??? Sterkte (flower)


    When words fail music speaks