• --

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 13:39 ]


    You can run but not hide

    PUKKELxDING schreef:
    -sprakeloos-
    Oke, ik weet echt even niet wat ik moet zeggen.
    Jouw moeder is arrogant, ze denkt alleen maar aan zichzelf, ze trekt mensen voor, ze is respectloos, en ik ga hier niet mee door want dan ben ik nog eeuwen bezig.
    Ik stel voor dat je contact gaat zoeken met bureau jeugdzorg.
    -zoekt url-
    Bureau Jeugdzorg

    Hulp halen, zo snel mogelijk. Dit is mishandeling!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2010 - 21:18 ]


    Why don't you break my heart

    Ohw..., Ik heb zo'n medelijden met je. :'( Wat je moeder doet is geen normaal gedrag. Zoals de meeste zeggen, je moet een vertrouwenspersoon zoeken, want als je het blijft stil houden, dan vrees ik dat het niet goed gaat komen. Het vreet aan je. Ik wens je alvast heel veel sterkte bij je thuis. Dat je dat over je eigen kind kan zeggen?:@

    [ bericht aangepast op 25 mei 2010 - 22:37 ]


    Take me to wonderland

    Scrabble schreef:
    Mishandeling.
    Is het wel niet lichamelijk (ook al las ik dat je geslagen wordt, dat is duidelijk?) dan is het wel geestelijke mishandeling.
    Je moet er echt wat aan doen. En als ik ergens kan helpen, dan ben ik er!(flower)

    idd, geestelijke mishandeling, hier moet je echt iets aan doen, en liefst zo snel mogelijk! Veel sterkte!(flower)

    [ bericht aangepast op 26 mei 2010 - 12:11 ]


    Stay calm and be a directioner.

    OMG, zooo zielig voor jou. Jou moeder is echt erg hoowr, srry! Alvast veel sterkte(flower)


    Stay calm and be a directioner.

    Springbreak schreef:
    Wow, dat is echt lullig van je moeder. Sterkte (flower)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    wat een kutmoeder heb jij , zeg ?! ik zou daar toch eens over praten met een vertrouwenspersoon (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dat is Veel te erg :o
    En je vader dan??waar is die


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    woow heftig!!!! sterkte!!!

    xxx


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Nouuuu dat is niet normaal, echt niet o___o. Sterktee <33


    I don't need words to feel those lips.

    sterkte!


    It's never loud enough

    Ja, dat heeft mijn vader ook wel eens gezegd. Erg fijn om te horen -not-

    Sterkte! (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bekijk mijn topic, misschien dat je daar nog goede tips vindt. ;)


    Scream for mercy!

    Wat erg voor je, meschien een beetje een stomme vraag maar heeft ze je wel eens geslagen?sterkte meis.(flower)


    ailoveejoee.

    Omg, arme jij.

    Ik vind dat ze dat niet had hoeven doen, misschien moeten jullie praten als ze wat afgekoeld is. Ik weet zeker dat ze het niet meent, dat meent niemand
    (flower)


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself