• Ik kwam er eergister achter dat ik een opgezette moedervlek op mijn arm heb, maar schonk er niet veel aandacht aan omdat mijn hele armen onder zitten met moedervlekjes. Maar ik liet het vanmiddag aan een vriendin zien en die zei dat er zwarte stipjes op zaten, en dat kan er dus voor zorgen dat er kanker uit ontstaat D:. En nou moet die waarschijnlijk weggesneden worden .____.


    I don't need words to feel those lips.

    wel beter dattie weggesneden wordt :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat zal inderdaad weggehaald moet worden, ja. o.o Maar als het goed is wordt het plaatselijk verdoofd. ;3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik heb ook 2 opgezette moedervlekken. Is dat erg?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    O.o, ik heb er zo 1tj op mijn schouder van toen ik klein was, maar het was niet schadelijk heeft de dokter toen gezegd.


    Your Butt is Mine!

    vampirisch schreef:
    Ik heb ook 2 opgezette moedervlekken. Is dat erg?

    Wel even laten nakijken. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    vampirisch schreef:
    Ik heb ook 2 opgezette moedervlekken. Is dat erg?

    Voor de zekerheid toch wel even na laten kijken idd, moet ook om het halfjaar naar de dokter er voor dus ö


    I don't need words to feel those lips.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Wel even laten nakijken. (':


    Okee.
    Ik heb een die leek eerst opgeblazen. En nu lijkt het net of er een stukje is bij gegroeid. ;s


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Inderdaad wel even laten nakijken, ja. Ik zou helemaal in paniek raken.

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 mei 2010 - 15:12 ]


    Take my hand, and never let it go.

    mijn ma begon gister ook iets te vertellen over dat als je een moedervlek zeg maar open krabt ofzo, er kanker kan onstaan?
    zoiets vaags?
    oke nu omoet ik eerlijk toegeven datk vind dat je tegenwoorden overal kanker van kan krijgen :X


    It's never loud enough

    van moedervlekken is het inderdaad mogelijk om huidkanker te krijgen in het lulligste geval, maar dat is in uitzonderlijke gevallen. huid word gewoon verdooft, ding word weggesneden en op gestuurd voor onderzoek, weekje met hechtingen lopen en daarna krijg je ook de uitslag

    Ik ga Donderdag heen, doen verdovingsprikken zeer? ;s


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    JoJudicious schreef:
    Dat zal inderdaad weggehaald moet worden, ja. o.o Maar als het goed is wordt het plaatselijk verdoofd. ;3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    is niet fijn, maar zeker te doen, en ook afhankelijk van de plek, die op mijn arm deed helemaal niet zeer, en op mijn schouderblad was onaangenaam. maar liever dat dan zonder verdoving

    Ironhide schreef:
    van moedervlekken is het inderdaad mogelijk om huidkanker te krijgen in het lulligste geval, maar dat is in uitzonderlijke gevallen. huid word gewoon verdooft, ding word weggesneden en op gestuurd voor onderzoek, weekje met hechtingen lopen en daarna krijg je ook de uitslag

    Andersom,van een moedervlek kan je geen kanker krijgen,een moedervlek kan kanker of een gewone tumor zijn.
    Je krijg een verdovende prik dus veel voel je er niet veel van.
    Veel succes.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Andersom,van een moedervlek kan je geen kanker krijgen,een moedervlek kan kanker of een gewone tumor zijn.
    Je krijg een verdovende prik dus veel voel je er niet veel van.
    Veel succes.


    kan een van de oorzaken zijn van huidkanker in ieder geval.