• Ik kwam er eergister achter dat ik een opgezette moedervlek op mijn arm heb, maar schonk er niet veel aandacht aan omdat mijn hele armen onder zitten met moedervlekjes. Maar ik liet het vanmiddag aan een vriendin zien en die zei dat er zwarte stipjes op zaten, en dat kan er dus voor zorgen dat er kanker uit ontstaat D:. En nou moet die waarschijnlijk weggesneden worden .____.


    I don't need words to feel those lips.

    Heb ik ook gehad en laten wegsnijden, is het beste volgens mij.


    -

    Ai, ik denk dat ik er dan een op mn been heb. Gawd, ik wil niet weg laten halen ö


    Destroy what destroys you.

    vampirisch schreef:
    Ik ga Donderdag heen, doen verdovingsprikken zeer? ;s

    Die ik had toen mijn been moest worden gehecht wel :X

    maar dat is maar voor eventjes ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Ach weghalen voel je níets van. (:
    Van die prikken alleen eventjes een klein steekje, niets om je zorgen over te maken!
    En denk er anders aan hoeveel pijn je zou moeten doorgaan als het écht op een kanker zou uitlopen. Nee, dan toch liever prikjes hé? (krul)

    Ik hoop voor je dat het geen kanker is, waarschijnlijk doet weghalen niet zoveel zeer. Ik heb weleens gehoord dat het net zo voelt als oorbellen laten schieten.


    *insert philosophical cringe expression here*

    xD ik heb er onlangs eentje weggekrabt... Is dat erg?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    vampirisch schreef:
    Ik ga Donderdag heen, doen verdovingsprikken zeer? ;s


    een verdovingsprik doet wel eventjes pijn ja, maar je moet maar zo denken; die prik doet minder pijn dan dat je het zonder prik weg zou laten halen.. xD..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    JustLikeHell schreef:
    mijn ma begon gister ook iets te vertellen over dat als je een moedervlek zeg maar open krabt ofzo, er kanker kan onstaan?
    zoiets vaags?


    Nee, alleen een ontsteking geen kanker. Anders had ik dat allang x']


    Today will be Girl's Day party with you~

    Zoiets heeft mijn moeder ook gehad.

    Ga er gewoon mee naar de dokter, mocht het dan zo zijn dat het inderdaad weggesneden moet worden gebeurd dat onder verdoving en is het iets wat vaak vrij snel gebeurd is ook.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    JustLikeHell schreef:
    mijn ma begon gister ook iets te vertellen over dat als je een moedervlek zeg maar open krabt ofzo, er kanker kan onstaan?
    zoiets vaags?
    oke nu omoet ik eerlijk toegeven datk vind dat je tegenwoorden overal kanker van kan krijgen :X

    Kanker is een fout in de cel,ze delen dan te snel. Dat komt door een mutatie,dat kan je niet krijgen omdat je hem open krab.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb dat ook gehad op mijn been, maar die is weggehaald door de dokter..doet geen pijn, duurt maar een paar minuutjes en dan is ie weg.

    ik zou gewoon naar een dokter gaan om t te laten zien, als ze die weggehaald hebben onderzoeken ze of er kankercellen in zitten of niet..gewoon voor de zekerheid ;)
    good luck!

    JustLikeHell schreef:
    mijn ma begon gister ook iets te vertellen over dat als je een moedervlek zeg maar open krabt ofzo, er kanker kan onstaan?
    zoiets vaags?
    oke nu omoet ik eerlijk toegeven datk vind dat je tegenwoorden overal kanker van kan krijgen :X

    Ik heb 'm een paar jaar terug opengekrabt :'). Maar toen is die een hele tijd niet meer terug gekomen en bleef het een roze vlekje, en nu heb ik van 't weekend in het zonnetje gezeten en is die op gaan zetten ö.


    I don't need words to feel those lips.

    Het is wel beter om het te laten wegsnijden/wegbranden. Ik denk dat je dat liever hebt dan kanker. Je kan als je wilt vragen of het verdooft mag worden. Heeft een vriendin van me ook gedaan.
    Veel succes


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    OMIJNGOD. Jullie maken me bang. Ik heb een moedervlek op mijn onderrug die aanvoelt als een 'bultje' bedoelen jullie dat? Die heb ik dus al superlang.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ivan schreef:
    wel beter dattie weggesneden wordt :]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.