• Want het is nodig, haha. (cat)

    Dit jaar is mijn eerste jaar in een Economische richting, terwijl ik wel in het vijfde middelbaar zit. Heb altijd Wetenschappen gedaan, maar ben dus dit jaar overgestapt naar Economie. Daarbij hoort natuurlijk ook Boekhouden en daar snap ik natuurlijk weer geen hol van. :3

    Maargoed, ik moet tegen maandag een opdracht afmaken en ben dat nu aan het doen. Ik heb hier een tekst liggen met dingen zoals 'die dingen worden als investering aangekocht, zoveel ben je kwijt aan loonkosten, je gaat een lening aan van blabla euro...'

    Ik moet dus eerst een resultatenrekening samenstellen. Voor degenen die dat niet kennen, daarin staan dus eigenlijk al die gegevens uitgerekend zoals lonen, omzet, belastingen etc.

    Nu moet ik die gegevens in een eindbalans zetten. Again: voor degenen die dat niet kennen: foto. Je moet dus al die gegevens uit de resultatenrekening in die balans plaatsen onder de A (actief) en andere gegevens dan weer onder de P (passief).

    Op het einde moeten de bedragen aan elke kant optellen en moet P gelijk zijn aan A. Dat ga ik nu dus doen en waarschijnlijk gaat het bij mij weer niet kloppen. =[

    Dussss, duim voor me! (nerd)

    Edit
    Oké, hahaha. Ik ben klaar. :')

    En ik zit er ongeveer een half miljoen naast. :'DDD


    [ bericht aangepast op 28 mei 2010 - 20:59 ]

    Ik haaaat Economie, maar gelukkig heb ik dat niet meer. En ik duim voor je. (Jammer dat je er een half miljoen naast zit xD)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik wil economie gaan studeren. Economie is voor mij zo ontzettend makkelijk. En stiekem vind ik het ook nog heel leuk. Zo balansding ziet er trouwens vaag uit.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ascendancy schreef:
    Ik wil economie gaan studeren. Economie is voor mij zo ontzettend makkelijk. En stiekem vind ik het ook nog heel leuk. Zo balansding ziet er trouwens vaag uit.

    Haha, nou, Economie is ook helemaal niet moeilijk, behalve als je zoals mij vijf jaar achterstaat. (krul)