• Vind je Justin bieber goed of niet?
    Geef hier je Mening...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik vind Justin maar niets.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Noppes

    Ik vind hem supergoed, en hij is mijn idool.


    Hope goes lost but never dies.

    Uhm, nee.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nee

    Krylya schreef:
    Hij wordt aanbeden. Te erg als je het mij vraagt.. Maar nee, ik vind het 3 keer niets.

    Zijn houding staat me niet aan, hij is arrogant. Hij wordt aanbeden omdat-ie volgens de fans zo 'schattig' is. Goed.. dat is hun mening.. *kuch*

    Maargoed. Verder vind ik z'n muziek vreselijk & het feit dat'ie zich als een gangster gedraagt maar op hetzelfde moment ook enorm hard op z'n bek gaat (figuurlijk) omdat'ie die gangster-bewegingen en die gangsterhouding totaal niet in zich heeft.

    En ik ben absoluut niet jaloers, voordat obsessed'e fans dat weer naar m'n kop pleuren. Ik ben niet jaloers op jongens, vooral niet op zo'n ding in hun broek, en zeker niet op hem, alhoewel ik betwijfel of hij wel degelijk een geval in z'n broek heeft hangen..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    hij zingt niet slecht
    hij heeft een babyface
    hij heeft een té groot ego
    sommige liedjes zijn wel leuk


    AAP

    Ik vind hem goed, ja. :]


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Niet dus :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja, ik vind hem heel goed. :3

    [ bericht aangepast op 29 mei 2010 - 21:40 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Nee, eigenlijk vind ik hem echt dom. En heb ik een grote hekel aan hem ;x


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Hij heeft wel leuke liedjes, maar hij heeft een babyface ;o


    Let us die young or let us live forever.

    Hij is wel oké.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    PUKKELxDING schreef:
    Nee, ik vind hem niet zo goed.
    Om eventjes af te zien van zijn sociaal gedrag, wat eigenlijk de grote afknapper is;
    - Zijn stem is een computerstem, het klinkt alleen zo leuk omdat de computer heel mooi dingetjes kan veranderen.
    - Hij zingt erg sentimentele nummers, maar doet wel alsof hij 'dah gangstah' is. Daarom zijn die clips van hem een grote afknapper.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik vind hem niet niks, maar ook niet van OMG JUSTIN! Voor hem zap ik ook gewoon niet weg want hij zingt gewoon zuiver en het is ook nog eens best goed. (:


    your eyes are like stars in the night.