• Vind je Justin bieber goed of niet?
    Geef hier je Mening...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Treasures schreef:
    Hij heeft echt super leuke nummer, behalve 'baby', want ja.. die vind ik echt niet leuk :'] Hij is live goed, én hij is ook nog eens cute. :'3

    Het is ook zijn gezicht wat de media aantrekt. Er zijn jongens van zijn leeftijd die het vééééééél beter kunnen, maar die er gewoon het gezicht niet voor hebben. Zo is de media van tegenwoordig. It's all about beauty and not about talent. Heb je hem al live gezien? Youtube bewijst helemaal niets hoor. Trouwens, live kunnen ze nog altijd autotune gebruiken.


    i hate everyone

    Nederland schreef:
    mwah


    Mee eens xD


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pff. Soms irriteer ik me aan hem en soms vind ik hem goed.
    Ik weet het dus niet.


    You are beautiful, you are love.

    pest hekel aan die gast omdat
    Hij doet zo popi jopi
    hij is een wijff diep van binnen
    En ik mag hem gewoon niet als je gewoon snapt wat ik bedoel


    Read comment maybe kudo's?

    Ik vind hem gewoon FANTASTISCH <3

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 21:05 ]


    Stay calm and be a directioner.

    Nope, sorry. Ik vind Bieber over het algemeen niet echt wat. ;'3

    > ff aangepast (:

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 juli 2010 - 22:40 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Bagger


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik wil niet zeggen dat hij zo lelijk zingt, maar op de een of andere manier heb ik het niet zo op hem.(6)


    baby you light up my world like nobody else! <3

    Neen. Als ik nog 1x 'Baby' hoor janken van die jongen, bega ik een ongeluk denk ik...

    Eenie Meenie vind ik leuk omdat Sean Kingston er aan mee heeft gewerkt. Meer niet...


    impress people by giving the best of yourself.

    PUKKELxDING schreef:
    Nee, ik vind hem niet zo goed.
    Om eventjes af te zien van zijn sociaal gedrag, wat eigenlijk de grote afknapper is;
    - Zijn stem is een computerstem, het klinkt alleen zo leuk omdat de computer heel mooi dingetjes kan veranderen.
    - Hij zingt erg sentimentele nummers, maar doet wel alsof hij 'dah gangstah' is. Daarom zijn die clips van hem een grote afknapper.

    Totaal mee eens.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Jawel


    People talk shit but I dont care&Never forget to smile!

    Justin is best wel goed,


    People talk shit but I dont care&Never forget to smile!

    Justin bieber is the best!


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Hierzo een JBieberfan!

    ik vind hem zekers goed!

    maar das mijn mening.


    Opgeven is geen optie.

    nhee


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.