• "Ik wil niet naar Nederland, want het is een klein landje."

    Dit zei een vriendin van mij, hoe zij erbij komt, heeft zij ook weer van een vriendin.
    Maar dit gaat voor mij echt te ver. Eerst denkt hij dat hij wat is bij de meisjes, met zijn lelijke babyface. En nu opeens wilt hij niet naar Nederland komen. Ik bedoel, denkt hij dan alleen maar aan geld geld geld?!! Dit is voor mij echt een toppunt. Nee, ben geen fan. En inderdaad het gaat mij niks aan. Maar ik bedoel, denkt hij soms dat hij alles is en alles. Wat vinden jullie?


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Hallo o-O. Zijn jullie blind ? o-O.
    Dr is allang gezegt dat het niet waar is en dat hij naar Nederland kom o-O
    & toch maken jullie er druk om ? o-O
    Ik snap dat niet..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Als dit waar is vind ik echt dat hij te ver is gegaan.
    Ik bedoel: dit zeg je niet als mensen zoveel geld voor een concert van jou over hebben.
    Ik haat hem maar toch vind ik dit lullig voor zijn fans.

    Ik heb niks met JB, maar er is geen bewijs, dus het kan net zo goed een roddel zijn


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Oké, ik geef et op ik heb et al paar keer gezegt en als nog denken mensen dat et waar is anders zeggen ze niet; dr is geen bewijs this net oz goed een roddel.
    of; ik geloof et niej, en blablabla

    THIS OOK NIET WAAR o-O
    Die gast komt naar Nederland.. Dus als hij et wel gezegt had kwam hij niet naar Nederland
    Maar dat komt hij dus wel dus this NIET waar


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eh, waarom zou hij dat zeggen? Ik bedoel, hij houd van al zijn fans. En de kaartverkoop was al binnen drie kwartier uitverkocht. Sorry, maar eerlijk gezegd geloof ik dit niet...


    They were never in fact homeless

    Ik vind de titel een beetje kinderachtig.

    Altijd als ik de titel lees zie ik in mijn gedachtes voor me een klein kleutertje die met zijn vingertje wijst en zegt: 'OMG, justin bieber zei...'

    X'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hij komt toch, wat is dan het probleem?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Dat is zever, hij komt zelf naar België xd (:


    Save me from myself.

    Incognito schreef:
    Hallo o-O. Zijn jullie blind ? o-O.
    Dr is allang gezegt dat het niet waar is en dat hij naar Nederland kom o-O
    & toch maken jullie er druk om ? o-O
    Ik snap dat niet..

    Dan is dit topic 'oud' en zet ik er een slotje op ^^.