• "Ik wil niet naar Nederland, want het is een klein landje."

    Dit zei een vriendin van mij, hoe zij erbij komt, heeft zij ook weer van een vriendin.
    Maar dit gaat voor mij echt te ver. Eerst denkt hij dat hij wat is bij de meisjes, met zijn lelijke babyface. En nu opeens wilt hij niet naar Nederland komen. Ik bedoel, denkt hij dan alleen maar aan geld geld geld?!! Dit is voor mij echt een toppunt. Nee, ben geen fan. En inderdaad het gaat mij niks aan. Maar ik bedoel, denkt hij soms dat hij alles is en alles. Wat vinden jullie?


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    KissJBxx schreef:
    MA JONGE DENK NA HIJ ZELF KAN DA WETEN Hé NIE UW VRIENDIN IS DIE HELDERZIEND OFWA
    IK BEN MADDONNA VOILA IK KAN DA OOK ZENE EN DIT IS ECHT ZIELIG!
    WIE MAAKT DAAR NU ENE TOPIC OVER JIJ BENT EHCT ZO ZIELIG!


    1. De reactie is zielig.
    2. Hoofdletters mogen niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    wtf daat lopen jullie gewoon te verzinnen? dr was vorig jaar een online chat met hem(over heel de wereld) en toen vroeg een meisje waarneer ie naar nl kwam zegt ie; ja ik wil heel graag eens naarnederland en datzal waarscheinlijk in maart zijn als ik kom. of iets wat daarop leek xD maar dat was begin dat jaar, nu is ie wel een aar laten maarja hij komt tenminste;)

    zoiets zijn gewoon roddels,
    hij is wel zo'n beroemd type,
    maar is is echt niet gemeen ofzo!

    Ik geef er niks om wat Bieber zegt..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wie heeft deze topic naar boven gehaald?, dude dat heeft hij zo tezien al lang geleden gezegt dus ga niet lopen zeuren.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 14:18 ]


    You just broke my heart.

    Dit topic is oud. Hij komt naar Nederland. So shut up.

    Amen.


    It's time to be happy again.

    Is er bezwaar, als ik voorstel dat we dit oude doelloze topic, waar alleen maar ruzie door ontstaat, even ver achter laten en gewoon dit topic netjes negeren? (cat)

    G me nu geen modlikker noemen,
    maar ik word gewoon schijtziek,
    van dit topic (cat)

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 14:17 ]

    ja hij is egt zon klootzak!!! ik snap niet dat mensen hem leuk kunnen vinden hoor?! xxx(K)


    http://www.youtube.com/watch?v=hUhK8sS9gnY

    KissJBxx schreef:
    MA JONGE DENK NA HIJ ZELF KAN DA WETEN Hé NIE UW VRIENDIN IS DIE HELDERZIEND OFWA
    IK BEN MADDONNA VOILA IK KAN DA OOK ZENE EN DIT IS ECHT ZIELIG!
    WIE MAAKT DAAR NU ENE TOPIC OVER JIJ BENT EHCT ZO ZIELIG!


    Dude, chill man. Ik herken mezelf in jou. Vroeger reageerde ik ook zo fel als iemand iets verkeerd zei over TH. Dat veranderd later wel (:

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 23:23 ]


    MUSIC && FASHION

    OMFG

    dat gaat te ver!
    Wat denkt die BIEBER wel! Hij is echt een (...). Echt OMG. Ik geef toe als je op een kaart kijkt is Nederland best wel klein, maar als je der eenmaal inloopt kan je makelijk verdwalen hoor, dat gebeurt in elke land. EN wat denkt hij wel niet. De mensen en fans kunnen er toch ook nisk aan doen...(?!?!?!)
    Maar aan de ene kant kan dit best wel niet waar zijn, ;X Dusssssss, ;x

    Original schreef:
    OMFG

    dat gaat te ver!
    Wat denkt die BIEBER wel! Hij is echt een (...). Echt OMG. Ik geef toe als je op een kaart kijkt is Nederland best wel klein, maar als je der eenmaal inloopt kan je makelijk verdwalen hoor, dat gebeurt in elke land. EN wat denkt hij wel niet. De mensen en fans kunnen er toch ook nisk aan doen...(?!?!?!)
    Maar aan de ene kant kan dit best wel niet waar zijn, ;X Dusssssss, ;x


    Liebe schat.. die gast komt naar Nederland..
    Dit is een oud topic..
    Is al bekent dat et niej waar is..

    Dus waar maak jij je druk om XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    cacharel schreef:
    Als dit inderdaad waar is, vind ik dit ook te ver gaan. Maar er is geen bewijs, dus geloof ik het niet.


    We accept the love we think we deserve.

    Incognito schreef:
    (...)

    Liebe schat.. die gast komt naar Nederland..
    Dit is een oud topic..
    Is al bekent dat et niej waar is..

    Dus waar maak jij je druk om XD


    Amen!


    MUSIC && FASHION

    Roddels(;

    &het boeit me niet zo wat hij wil, zolang hij zijn fans maar niet laat zitten en doorgaat met muziek maken. Want anders vind ik hem een kloot.


    Me so good.

    Whooeei, Justin zou zo iets niet zeggen denk ik. Zou hij dan niet een klap krijgen van álle Dutch Beliebers?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales