• "Ik wil niet naar Nederland, want het is een klein landje."

    Dit zei een vriendin van mij, hoe zij erbij komt, heeft zij ook weer van een vriendin.
    Maar dit gaat voor mij echt te ver. Eerst denkt hij dat hij wat is bij de meisjes, met zijn lelijke babyface. En nu opeens wilt hij niet naar Nederland komen. Ik bedoel, denkt hij dan alleen maar aan geld geld geld?!! Dit is voor mij echt een toppunt. Nee, ben geen fan. En inderdaad het gaat mij niks aan. Maar ik bedoel, denkt hij soms dat hij alles is en alles. Wat vinden jullie?


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Hij denkt te veel van zichzelf...

    en hij komt in maart naar Nederland xD
    en hij gaat ook naar België, en België is kleiner dan Nederland :Y)
    ben geen fan, ik vind hem maar een zielig jongetje

    MAKEYOUMINE schreef:
    Wss is die uitspraak verzonnen door een hater :')


    Hij komt toch gewoon?!


    Geen reclame, please.

    Da's vreemd. Ik dacht dat hij net wél naar hier kwam...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    LOL hij komt hoor. 27 maart.

    FAAAL.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 22:41 ]


    Hope goes lost but never dies.

    MAKEYOUMINE schreef:
    Wss is die uitspraak verzonnen door een hater :')


    want hij komt gewoon naar nederland 27 maart (:


    My biggest fear is oblivion.

    JUSTIN BIEBER KOMT NAAR NEDERLAND

    echt wel door een hater verzonnen!

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 10:47 ]


    I know there's sunshine behind that rain, I know there's good times behind that pain

    Spain schreef:
    Niet naar Nederland omdat het klein is. Klein maar met ontzettend veel inwoners. Laat hem daar maar eens naar kijken.

    idd en iedereen zegt toch klein is fijn iniedergeval bij ons in de buurt zeggen ze dat vaak


    I'm so in love

    Hij moet blij zijn met de fans die hij heeft, lol.

    Omg, ik wil hem zoooooooooooo'n mep verkope.
    Btw, ik woon trouwens in belgie, nog kleiner.
    klein , maar veel inwoners, dat zal hy merken als heeel Belgie & Nederland achter je aanloopt:Y)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 22:42 ]

    ojah en hij is zo dom, hij wist niet eens wat "Duits" is ...
    heb ik gezien in samenvatting van showtime op jim

    Ramones schreef:
    "Ik wil niet naar Nederland, want het is een klein landje."

    Dit zei een vriendin van mij, hoe zij erbij komt, heeft zij ook weer van een vriendin.
    Maar dit gaat voor mij echt te ver. Eerst denkt hij dat hij wat is bij de meisjes, met zijn lelijke babyface. En nu opeens wilt hij niet naar Nederland komen. Ik bedoel, denkt hij dan alleen maar aan geld geld geld?!! Dit is voor mij echt een toppunt. Nee, ben geen fan. En inderdaad het gaat mij niks aan. Maar ik bedoel, denkt hij soms dat hij alles is en alles. Wat vinden jullie?


    hahahaha dat is dus helemaal niet waar hij zegt al een jaar lang dat hij naar NL wil komen, en dat meent hij ook en hij denkt niet alleen maar aan geld! ik snap niet hoe mensen daarbij komen gewoon te zielig voor woorden.


    Believe.

    Forster schreef:
    (...)
    echt wel door een hater verzonnen!


    indd,


    Believe.

    cacharel schreef:
    Als dit inderdaad waar is, vind ik dit ook te ver gaan. Maar er is geen bewijs, dus geloof ik het niet.


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    MA JONGE DENK NA HIJ ZELF KAN DA WETEN Hé NIE UW VRIENDIN IS DIE HELDERZIEND OFWA
    IK BEN MADDONNA VOILA IK KAN DA OOK ZENE EN DIT IS ECHT ZIELIG!
    WIE MAAKT DAAR NU ENE TOPIC OVER JIJ BENT EHCT ZO ZIELIG!


    Sexy lips dirty hips nice ass sexy smile it's bieber style.