• "Ik wil niet naar Nederland, want het is een klein landje."

    Dit zei een vriendin van mij, hoe zij erbij komt, heeft zij ook weer van een vriendin.
    Maar dit gaat voor mij echt te ver. Eerst denkt hij dat hij wat is bij de meisjes, met zijn lelijke babyface. En nu opeens wilt hij niet naar Nederland komen. Ik bedoel, denkt hij dan alleen maar aan geld geld geld?!! Dit is voor mij echt een toppunt. Nee, ben geen fan. En inderdaad het gaat mij niks aan. Maar ik bedoel, denkt hij soms dat hij alles is en alles. Wat vinden jullie?


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    schijt wat hij zegt ik mag hem toch niet.


    We only can learn to love, by loving.

    Magnolia schreef:
    (...)
    En haterzz schrijf je met een 's' en niet met een 'z'.
    Trouwens moeten jullie nu iedereen die JB niet zo goed vind ' haterzz' gaan noemen.
    Ik zie mij ook niet elke Justib Bieber fan ' loverrr' noemen.
    Of stel dat ik een groepje fans tegen kom.
    ' Hey loverzz hoe gaat het '

    Nee, ze worden Beliebers genoemd!


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Nee, ze worden Beliebers genoemd!


    wauw ze hebben zelfs van die naampjes bedacht voor de fans xD


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Moet er nou over elk woord dat dat snotjong zegt een topic gemaakt worden? -.-


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Boeiend, hebben we dat tenminste ook niet rondhangen hier :x


    You can't fly unless you let yourself fall.

    nog ff mijn mening:

    he is dead :x


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als hij dat zegt, kan hij inderdaad maar beter wegkrijgen, anders krijgt hij met mij te maken >:]


    Joy is not in Things, it is in us.

    nee idd hij komt niet naar nedreland. Stomme Justin met zijn geweldige verrukkelijkheid(A) weet je hoe stom hij bezig is... ik zou egt gerust naar zijn consert zijn geweest als hij op zijn minst moeite nam om naar NL te komen. Maar ja valt weinig aan te doen hea... arogantje dat hij is. Het zou verboden moeten worden om zulk goed muziek te maken. Of trouwens.. laat maar


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Verbaast me dat ie weet waar Nederland ligt, aangezien hij ook niet wist waar Duitsland ligt.

    Pff, heb je bewijs dan? S:


    dream big, and never say never!

    SNEEUWxPOP schreef:
    Pff, heb je bewijs dan? S:


    Precies. Wat zijn we allemaal opeens vaderlandlievend: wat kan jullie het nou schelen dat ie niet naar NL wil komen? we zíjn toch ook een piepklein landje?


    It's time to be happy again.

    MrDERP schreef:
    Verbaast me dat ie weet waar Nederland ligt, aangezien hij ook niet wist waar Duitsland ligt.


    Kan jij dan elk land ter wereld blind aanwijzen op de kaart?


    It's time to be happy again.

    Prosecco schreef:
    (...)

    Kan jij dan elk land ter wereld blind aanwijzen op de kaart?


    Nee, maar de meeste 16 jarigen weten wel waar Duitsland ligt.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 13:26 ]

    MrDERP schreef:
    Verbaast me dat ie weet waar Nederland ligt, aangezien hij ook niet wist waar Duitsland ligt.

    -plat-

    k' hou van JB

    maar als het waar dan gaat het te verr x]