• "Ik wil niet naar Nederland, want het is een klein landje."

    Dit zei een vriendin van mij, hoe zij erbij komt, heeft zij ook weer van een vriendin.
    Maar dit gaat voor mij echt te ver. Eerst denkt hij dat hij wat is bij de meisjes, met zijn lelijke babyface. En nu opeens wilt hij niet naar Nederland komen. Ik bedoel, denkt hij dan alleen maar aan geld geld geld?!! Dit is voor mij echt een toppunt. Nee, ben geen fan. En inderdaad het gaat mij niks aan. Maar ik bedoel, denkt hij soms dat hij alles is en alles. Wat vinden jullie?


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Embrace schreef:
    Hij is gewoon zwaar verwend, en arrogant. En ja hij denkt dat ie alles is, terwijl hij totaal NIKS is.


    Has no one told you she's not breathing?

    Tegenwoordig gelooft iedereen ook alles he. x'D
    Hij was voor Nederland met voetbal ;d Als hij het een stom land vond had hij wel voor Spanje gekozen. Hij praat nooit over geld, wil ook niet over geld praten. Dan zal hij ook niet de hele tijd aan geld denken. Dat het een klein land is wil niet zeggen dat hij minder publiek heeft.
    Niet alles geloven wat ze zeggen he. (A)


    Never say Never

    kan die nu echt is ni aan zijn fans denken??
    Er zijn genoeg redenen om ni naar hier te komen,ma da is er echt geen...
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ascendancy schreef:
    Niet naar Nederland omdat het klein is. Klein maar met ontzettend veel inwoners. Laat hem daar maar eens naar kijken.


    En dat we 1 van de rijkste landen zijn. Vergeet dat ook niet ['a]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Man, ik zou ook niet naar Nederland willen als ik de keuze had hoor! =P
    Veels te nat hier.

    En trouwens, is het belangrijk wat Justin Bieber vindt of wil?
    Ik vind van niet, het is niet belangrijk wat kleine, verwende jochies willen. Laat hem lekker in Canada blijven, hebben wij ook geen last van hem!

    Ookal is het wel balen voor de fans, maar hij gaat vast nog wel eens naar Duitsland of België. =P


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik vind hem dom en kinderachtig, maar over dat 'niet naar nederland gaan' is ook belachelijk (ik ben echt absoluut geen fan maar dat je niet naar een land gaat vanwege de grootte slaat echt nergens op)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik geloof het niet echt '' als ze da ergens op beeld zouden hebben staan me zijn woorden dan wel,, of als hij da zou hebben geTweet op twitter dan ook...Maar nu Niet (h)

    Haha, die anti-bieber reactie's doen mij toch zoo denken aan die oude anti-Tokio Hotel reactie's :')
    Maar ik denk dat het niet waar is eigenlijk.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Vind hem sowieso niets, maar ik geef er geen aandacht meer aan. Hij mag al gelukkig zijn dat hij ' uitverkoren ' is om Justin Bieber te zijn, want ik ken duizenden jongens van dezelfde leeftijd die veel beter, natuurlijker kunnen zingen en die denken ook niet dat ze het zijn.


    i hate everyone

    aapjj schreef:
    hij heeft al een keer gezegt dat die wel wou komen. en volgensmij zijn die vriendinnen van jou haterzz ensoow,
    en haterzz verzinnen meestal dat soort dingen!

    En haterzz schrijf je met een 's' en niet met een 'z'.
    Trouwens moeten jullie nu iedereen die JB niet zo goed vind ' haterzz' gaan noemen.
    Ik zie mij ook niet elke Justib Bieber fan ' loverrr' noemen.
    Of stel dat ik een groepje fans tegen kom.
    ' Hey loverzz hoe gaat het '


    i hate everyone

    Maar waarom zitten dan zoveel mensen druk te maken om dat Justin Bieber naar Nederland moet komen? Anders wou hij toch zelf wel komen?
    Ik heb er verder niks mee, mij boeit het niet of hij komt of niet. Zelf weet ik ook niet of het waar is wat hij zegt over dat hij ons land klein vind. (hij is zelf klein --")
    Hij is een arrogant klein mannetje, dat wel


    Maybe part of loving is learning to let go...

    en nu haat ik hem nog meer.(duivel)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dit zei een vriendin van mij, hoe zij erbij komt, heeft zij ook weer van een vriendin. -> door dat alleen al weet ik zeker dat dit niet waar is.


    None but ourselves can free our minds.

    Ach ja, ik heb hem nooit leuk gevonden, en dit maakt mijn gedachten over hem niet positiever.


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    hahaha, ik vind zijn domme uitspraken echt geweldig :') Zo mooi hoe hij zichzelf voor schut zet.


    You try so hard not trying to try so hard.