• Ja echt, serieus. Het was vandaag dus 29 graden bij ons, wat echt warm is en mijn zus had een rokje aan (met legging!) en een truitje dat soms omhoogkroop, zodat je een klein stukje schouder kon zien.
    Ja nou, dat is dus blijkbaar verboden. Wíj als leerlingen mogen geen tanktopjes, rokjes, shorts tot boven onze knie dragen als het zo warm is terwijl de leraren dat wél mogen. Wíj krijgen sancties als wij zoiets dragen en de leraren mogen dat allemaal. Er hangen zelfs papier op in school waar "Clothing guideline for students opstaat.
    Ze hadden 't er vanmorgen nog over op de radio dat alles voor iedereen geldt. Als wij geen rokjes tot boven de knieën mogen dragen, dan de leraren ook niet. Doen ze dus wel.
    Hoezo oneerlijk?

    ImNotOkay schreef:
    (...)

    Da's wel waar, maar het kan ook dat leraren denken dat je je zo aan kleed om sletterig te zijn ofzo, er zijn scholen in nederland waar ze echt streng gelovig zijn

    België over here & mijn leraren zijn wel iets ruimdenkender dan dat 't voor sletterig te wezen is. Alleen net niet ruimdenkend genoeg om ons rokjes en zo te laten dragen

    Scandal schreef:
    (...)
    Dat chirstelijk slaat op dat je je niet 'zondig' mag kleden. Dus geen rokjes boven de knie en geen schouders bloot/ bh's te voorschijn.
    Bij ons is dat denk ik ook de achterliggende regel, onze school is een christelijke school, vroeger zelfs van nonnetjes. x]
    Mijn school is gesticht door 'De congregatie van de Zusters der Christelijke Scholen van weet ik veel waar.' Ze (de school) bestaat al sinds 1956 en we hebben een uniform.

    Het is dus een christelijke school en bij ons mag je niet eens rokken onder de knie dragen. :')

    [ bericht aangepast op 4 juni 2010 - 19:01 ]


    Only losers can act the way you do

    Huh wat raar ;o
    Bij ons mag alles gewoon.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is oneerlijk, zeg!
    Mijn leerkrachten die zeggen altijd; zolang er nog leerkrachten rondlopen die dat dragen, zeggen we er ook niks van.
    Bij ons zijn het eigenlijk sowieso vooral die van het secretariaat die commentaar hebben.

    DrPhil schreef:
    (...)

    nee hoor

    Want bij ons lopen ze er zelfs als hoertjes bij ;)
    En niemand die er wat van zegt

    Ik bedoel daarmée dat leerkrachten meer mogen dan leerlingen. (':


    Some people make the world special just by being in it

    UNCOMMON schreef:
    Dat is écht oneerlijk, ja ;o


    If you believe in yourself anything is possible

    Wij mogen wel dragen wat we willen. Maar op teksten wordt wel gelet. Als het te erg is mag dat niet.
    Maar korte broekjes to net onder je bil mogen wel enzo.