• -Sorry als dit topic er al is-

    14 juni is de eerste wedstrijd van Nederland, en die begint om 13.30.. Voor de meeste mensen is dit onder schooltijd

    Daarom gaan ze bij ons in de kantine de wedstrijd kijken, maar ik heb die week repetitieweek, dus ik zit om half 2 thuis te blokken ¬¬, helaas, ik vond het wel leuk om op school die wedstrijd te gaan kijken:D

    Maar, wat ik dus wil weten; is er bij jullie op school ook de mogelijkheid om de wedstrijd te kijken?:D


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Wij hebben dat niet


    Keep on smiling

    Dat is de week voor mijn toetsweek en ivm het WK laten ze de hele school eerder naar huis gaan om de wedstrijd te kijken.


    it's so empty living behind these castle walls

    Wij krijgen zo'n groot scherm in de kantine hangen waarschijnlijk. [:


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ja dat is bij ons ook, in de aula op een groot scherm maar ik kijk toch veel liever thuis.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wij hebben een grote beamer op bioscoop formaat in de aula hangen en daar gaan ze de hele middag het WK op draaien en mogen we met de hele school kijken (:


    dream, dare, fly!

    Bij ons is dat niet mogelijk :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Cadillac schreef:
    Dat is de week voor mijn toetsweek en ivm het WK laten ze de hele school eerder naar huis gaan om de wedstrijd te kijken.


    Dat is ook wel beter, dat je eerder weg mag. Mijn broertje zit op 'n andere school, en die mogen niet eerder weg, en ze gaan het ook niet in de kantine ofzo kijken -zegt hij-...


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ja bij ons.
    Dan op een groot scherm in de aula, maar ik heb dan ook repetitieweek.
    Dus dan ga ik gewoon thuis op de bank half lerend kijken.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Bij ons doen ze dat zeker niet. De lessen gaan echt voor alles. (Echt, zelfs toen er een dag helemaal geen water was, moesten wij gewoon op school zijn).


    I am an idiot, I move.

    Anarchist schreef:
    Bij ons doen ze dat zeker niet. De lessen gaan echt voor alles. (Echt, zelfs toen er een dag helemaal geen water was, moesten wij gewoon op school zijn).


    Serieus?:O
    maar.. dan kan je toch ook niet naar de wc enzo?:S das best wel raar xD


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Geen idee,maar ik vind het belaggelijk.
    Bij mij op school willen ze ons de middag vrij geven tijdens de finale(is nog niet zeker). Echt belagelijk! Het is maar voetbal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Geen idee,maar ik vind het belaggelijk.
    Bij mij op school willen ze ons de middag vrij geven tijdens de finale(is nog niet zeker). Echt belagelijk! Het is maar voetbal.


    Hm, ja ik vind het niet belachelijk, ik vind voetbal leuk/belangrijk. Maar dat van de finale is alleen als Nederland in de finale zit, of gewoon als er 2 andere willekeurige landen erin zitten?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RescueMe schreef:
    (...)

    Hm, ja ik vind het niet belachelijk, ik vind voetbal leuk/belangrijk. Maar dat van de finale is alleen als Nederland in de finale zit, of gewoon als er 2 andere willekeurige landen erin zitten?

    Geen idee,mijn leraar zei dat ze er mee bezig waren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jha wij moeten dat ook kijken!! daar heb ik nou echt geen zin in.. ik ga gewoon lekker kletsen met mijn vriendinnen hoar!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Anarchist schreef:
    Bij ons doen ze dat zeker niet. De lessen gaan echt voor alles. (Echt, zelfs toen er een dag helemaal geen water was, moesten wij gewoon op school zijn).

    Ik heb dan Latijn en meneer Kegel zei dat ie dan met ons Nederland - Denemarken wil kijken :3
    Maar inderdaad. Wij hebben niet dat ze echt speciaal een scherm op gaan hangen ofzo ~


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo