• -Sorry als dit topic er al is-

    14 juni is de eerste wedstrijd van Nederland, en die begint om 13.30.. Voor de meeste mensen is dit onder schooltijd

    Daarom gaan ze bij ons in de kantine de wedstrijd kijken, maar ik heb die week repetitieweek, dus ik zit om half 2 thuis te blokken ¬¬, helaas, ik vond het wel leuk om op school die wedstrijd te gaan kijken:D

    Maar, wat ik dus wil weten; is er bij jullie op school ook de mogelijkheid om de wedstrijd te kijken?:D


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Cool, dat zouden ze bij mij op school nooit doen. :'Dx


    Some people make the world special just by being in it

    Nee bij ons niet.Dat vind ik eigenlijk ook niet erg want dat WK gedoe is niks voor mij. ;D


    I need you like a heart needs a beat

    Wij gaan het waarschijnlijk wel kijken :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    We kunnen het niet op school kijken, maarmaarmaarmaarmaar!
    We hebben wel eerder vrij! :D
    Ik hou niet eens van voetbal! :p


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ja bij ons is dat ook, en ik heb dan ook rep week. maar ik ga niet. Ik kijk wel gwn thuis.


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    wij krijgen dat niet, en ik ga het ook niet kijken. Dat is de dag dat wij naar Duinrell gaan met schoolreisje. En ik ga het niet kijken omdat ik voetbal haat ;)


    Peunutbutter smells like peanuts.

    Onze geschiedenislerares is voetbalfan, dus mogen we van haar tijdens haar les -50 minuten- de wedstrijd kijken. (:
    Het uur daarna hebben we wiskunde en mogen we niet verder kijken, want die vrouw wil ons gewoon 'leuk' wiskunde geven.


    hoi, jij bent leuk.

    Wij hebben dan proefwerkweek en zijn al om half 12 uit en helaas moeten we rond die tijd gewoon leren


    Today will be Girl's Day party with you~

    Anarchist schreef:
    Bij ons doen ze dat zeker niet. De lessen gaan echt voor alles. (Echt, zelfs toen er een dag helemaal geen water was, moesten wij gewoon op school zijn).


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja.
    Bij ons in de kantine hangt nu al een heel groot scherm aan de muur x) Dus ik denk wel dat ze dat van plan zijn ja.


    Sometimes it's best not to care.

    Bij mijn werk komt er een grote tv met oranje vlaggen en alles in 't oranje. Dus het wordt vast een gezellige dag! Lekker niet werken :'D.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ja, er zijn twee grote schermen. Maar ik ga naar huis, om thuis te kijken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.