• Het andere topic leek erop maar is niet hetzelfde. Ik mag er nu een topic over maken toch?
    Maar goed wie heeft hem vandaag gekocht of besteld? Het korte tweede leven van Bree Tanner.Ik heb hem nu al bijna uit!

    Een tijdje geleden gelezen, het is best wel een leuk boek. :Y)

    ik heb hem en hij is best wel zielig vind ik aan de ene kant
    maar hij is ook heel mooi geschreven over hoe de andere vampiers leven en dat ze egt van niks een idee hebben


    Edward Cullen (L)

    Exercitus schreef:
    Ik ken het boek of de schrijver niet.
    Waar gaat hij over?


    De schrijver is Stephenie Meyer en het gaat over
    Bree Tanner van Eclips. Een jonge nieuwgeborene die aan de einde van het boek wordt vermoord?Ik
    vond Bree Tanner leuk.(hoera)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb hem eindelijk gisteren gekocht(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik heb hem een tijd geleden gekocht en had hem op 2 dagen uit, ik vind het beter geschreven als de Twilight Saga. :Y)


    All was well.

    Ik heb hem & ik vind hem heel mooi! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb em ik heb em x)

    Hij is echt heeeeel leuk. ;D

    Had em binnen een dag uit. ><


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."

    ik heb een beetje ervan op internet gelezen wat wel leuk ^^


    true beauty is on the inside ^^

    Nog niet, maar ik wil hem!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Heb hem al een maand uit. (A)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb hem van een vriendin geleend en een paar dagen geleden uit gelezen en het is zoooooooooooooo goed!!!!!(Y) Ik ben echt verslaafd!!

    Ik niet.


    Keep on smiling

    ik ga hem binnen kort kopen xD net als eclips en morgen rood ik moet ze gewoon hebben :DxD


    Miracle!!

    Ik heb hem al vet lang,
    en ik heb hem al meteen in anderhalf uur uitgelezen $


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb hem rond het begin van de grote vakantie gekocht + gelezen en ik vond het heel goed. Je kan nu eindelijk weten hoe moeilijk het is om als een nieuwe vampier door het leven te gaan. Het is wel jammer dat je het einde al kent ...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]