• Het andere topic leek erop maar is niet hetzelfde. Ik mag er nu een topic over maken toch?
    Maar goed wie heeft hem vandaag gekocht of besteld? Het korte tweede leven van Bree Tanner.Ik heb hem nu al bijna uit!

    Heb hem in 1 nacht uitgelezen. ^^


    Never wait for perfection, just make it.

    ik heb hem al een tijd en 2x gelezen


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    *is niet mee*


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik moet em hebben:9~


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Exercitus schreef:
    Ik ken het boek of de schrijver niet.
    Waar gaat hij over?


    dat is de nieuwste boek van de twilight saga,, het is eclipse maar dan uit the point of view van Bree Tanner een vampier uit het vampieren leger van victoria

    en BTW ik heb m geleen bij de bieb wle in het nederlands, maar nu ben ik aan het sparen voor de twilight saga in het engels. wat maakt t uit dat ik al die boeken 3 keer heb gelezenxD


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Ik had hem echt meteen uit. x) Hij is ook gewoon veel te dun. :o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik had hem ook meteen uit, ik had hem al best wel vroeg. Op Amazon besteld. We willen natuurlijk wel de orginele van het orginele he :Y)

    Ik heb & hoef hem niet.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb hem en hij is al uit ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb hem en al gelezen, echt een aanrader! (:


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    ik maar hij valt tegen :X


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Ik heb hem en hij is like al uit na 3 dagen sinds hij uit was. Ik vond hem echt mooi <3


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Ik heb hem -uf curse- al en uitgelezen
    Ik vond het een super goed boek :P ik vond 15 euro alleen wel een beetje overdreven veel geld ervoor...

    Ik heb hem uit en ik vind hem geweldig! Ik las het met een ruk uit! En toen ze er achter kwam dat haar zielsverwant dood was moest ik zelfs huilen :$ En ik dat ze had moeten blijven leven. Stomme volturi D:


    I rather love then fight.