• Daar kan ik echt niet bij, dat is voor mij het toppunt van discriminatie. Leg mij maar eens uit waarom je op zo'n partij zou stemmen?

    Hij heeft misschien goede punten, maar ook heel heel heel erg slechte wat is nou belangrijker..
    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb ontzettend veel debatten gezien waarin Wilders aan woord was. Telkens weer gaf hij een bepaalde groep mensen de schuld van al de criminaliteit en narigheid in dit land. Hij beseft gewoon niet dat het allereerst maar een kleine groep mensen is die hij moet aanpakken, en dat het heus niet alleen Marokkanen zijn die al die narigheid veroorzaken.
    Toegegeven, hij heeft best goeie punten, maar door alleen andere partijen belachelijk maken kom je er gewoon niet.


    Life is hard and then we die

    Flashpoint schreef:
    Ik vind dat echt zo'n discriminerende partij. Ik zie echt niets goeds in die partij en de mensen die er op stemmen zijn gewoon een stel racisten vind ik. Ja sorry, klinkt erg gemeen maar ik vind dat gewoon want wie op Wilders stemt stemt niet zomaar op een of twee goede ideeën maar ook op het idee dat buitenlanders het land uit worden gezet. En dat vind ik gewoon oneerlijk.

    Niet álle buitenlanders, alleen die zich niet kunnen gedragen. En daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik word gek van die criminelen hier.
    - Nee, dit is niet aanvallend bedoeld, en al helemáál niet op buitenlanders die niks kwaad doen. Ik heb niks tegen buitenlanders.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik snap zowiezo niet waarom jullie allemaal denken dat hij buitenlanders het land uit wil zetten. Komop zeg, die kunnen echt niet zomaar weg. Ik ben zelf buitenlander, maar ze kunnen mij niks doen. Ik heb gewoon een Nederlandse nationaliteit/paspoort.


    .

    Marilena schreef:
    Ik snap zowiezo niet waarom jullie allemaal denken dat hij buitenlanders het land uit wil zetten. Komop zeg, die kunnen echt niet zomaar weg. Ik ben zelf buitenlander, maar ze kunnen mij niks doen. Ik heb gewoon een Nederlandse nationaliteit/paspoort.

    Iemand met de Nederlandse nationaliteit is dan toch in feite gewoon Nederlander, afgezien van de etnische achtergrond?
    Of ben ik nou gek? :/


    No growth of the heart is ever a waste

    Psychic schreef:
    (...)
    Niet álle buitenlanders, alleen die zich niet kunnen gedragen. En daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik word gek van die criminelen hier.
    - Nee, dit is niet aanvallend bedoeld, en al helemáál niet op buitenlanders die niks kwaad doen. Ik heb niks tegen buitenlanders.

    Maar kijk, er zijn ook genoeg nederlandse criminelen. En Geert Wilders heeft het trouwens meestal over Marokkanen en Turken niet eens over Polen, duitsers, etc.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Geert Wilders is gewoon een discriminerende eikel, maar hij heeft wel degelijk goede punten. Het is een van de weinige partijen (volgens mij is er maar één andere partij) die de studiefinanciering niet wil afschaffen. Ja de rest wil er een lening van maken, maar dat heeft niet veel nut voor een student. Je wilt later gewoon een huis kunnen kopen etc. zonder dat je een lening aan je broek te hebben... Dat is een reden dat er veel studenten op de PVV gaan stemmen..

    En ja, ik heb geen idee of ik zelf op PVV zou gaan stemmen, ik heb echt niks tegen buitenlanders, een goede vriendin van me is ook buitenlands, maar toch, het feit dat hij de studiefanciering niet wil afschaffen trekt veel mensen aan...


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Dankje Rose. (: Maar schat daar staat de PVV niet voor niet alle buitenlanders alleen criminele buitenlanders.

    Sorry lieverd maar die vent heeft het altijd over hoe slecht de buitenlanders zijn etc. Nooit over hun goede kanten en hij geeft ook nooit de Nederlanders zelf de schuld.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Sorry lieverd maar die vent heeft het altijd over hoe slecht de buitenlanders zijn etc. Nooit over hun goede kanten en hij geeft ook nooit de Nederlanders zelf de schuld.

    Ja dat snap ik wel maar weetje eerlijk gezegt hoor je vaker over dat buitenlanders een moord plegen :X Dus aan de ene kant snap ik best dta hij hun de schuld geeft maar niet alles ligt aan buitenlanders.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Ja dat snap ik wel maar weetje eerlijk gezegt hoor je vaker over dat buitenlanders een moord plegen :X Dus aan de ene kant snap ik best dta hij hun de schuld geeft maar niet alles ligt aan buitenlanders.

    -kuch- Joranvandersloot.
    Maar kijk, Geert Wilders is écht een racist want hij wil zelfs de Koran afschaffen. Waarom de Koran? Waarom niet het boek van de joden? Of de Bijbel? Of die van de hindoes. Waarom zegt hij bij alles toch steeds 'Islam' of 'Moslims'.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Flashpoint schreef:
    (...)
    -kuch- Joranvandersloot.
    Maar kijk, Geert Wilders is écht een racist want hij wil zelfs de Koran afschaffen. Waarom de Koran? Waarom niet het boek van de joden? Of de Bijbel? Of die van de hindoes. Waarom zegt hij bij alles toch steeds 'Islam' of 'Moslims'.

    Omdat de moslims toch wel de meeste criminaliteit veroorzaken -don't blame me- Jordan van der sloot is gewoon een uitzondering (: haha nee maar ach het maakt me ook niets uit. Ik vind de PVV wel goed en andere niet i don't care.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Flashpoint schreef:
    (...)
    -kuch- Joranvandersloot.
    Maar kijk, Geert Wilders is écht een racist want hij wil zelfs de Koran afschaffen. Waarom de Koran? Waarom niet het boek van de joden? Of de Bijbel? Of die van de hindoes. Waarom zegt hij bij alles toch steeds 'Islam' of 'Moslims'.


    Precies, de mensen die een Koran in hun huis hebben liggen zijn de lul. Als het aan hem ligt staat daar een hele hoge boete op.


    Scream for mercy!

    Dat is inderdaad kak. Maar je hebt wel zo'n partijen nodig. Want anders komen er alleen maar buitenlanders naar je land, niet dat ik daar iets tegen heb, die buitenlanders (vluchtelingen enz.) profiteren dan soms van de overheid enz. (mijn leerkracht economie van vorig jaar heeft dat uitgelegd). Nee ze moeten niet aan de macht komen, helemaal niet, maar anders werd je land overrompeld van de buitenlanders en het is en blijf eigenlijk jouw land, ik weet dat het niet duidelijk is uitgelegd. Maar het slaagt wel ergens op. Die partijen zijn nodig om te zeggen: "Stop, sevens zijn er meer buitenlanders dan Nederlanders/Belgen (ben zelf Belg)" en ik denk niet dat iedereen dat wil.
    Je mag commentaar hebben want 't is en blijft mijn, onduidelijke, mening

    EDIT: Ik ben tegen discriminatie & racisme hoor

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 18:21 ]


    Live life limitless.

    Omdat marokkanen en turken Kut zijn (6)
    Dat krijg je ook niet elke dag als 2 turkse meisjes je uitschelden met kk hollander


    Je mpp moeder swaa

    zelfs al zou wilders minister president worden dan valt het kabinet waarschijnlijk toch weer binnen een maand of 4 :Y)

    Springbreak schreef:
    (...)
    Omdat de moslims toch wel de meeste criminaliteit veroorzaken -don't blame me- Jordan van der sloot is gewoon een uitzondering (: haha nee maar ach het maakt me ook niets uit. Ik vind de PVV wel goed en andere niet i don't care.


    Mee eens


    Je mpp moeder swaa