• Daar kan ik echt niet bij, dat is voor mij het toppunt van discriminatie. Leg mij maar eens uit waarom je op zo'n partij zou stemmen?

    Hij heeft misschien goede punten, maar ook heel heel heel erg slechte wat is nou belangrijker..
    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wilders heeft echt wel enge ideen hoor o_o
    Hij heeft ook geen plannen voor wat hij anders wil gaan doen met ons land. Hij denkt echt niet na over wat hij zegt. Is het logisch dat hij beveiliging nodig heeft?!


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Mercury schreef:
    Niet lullig bedoelt, maar dit topic is redelijk lullig/aanvallnd voor mensen die het wél met hem eens zijn.


    Ja, daar ben ik het mee eens. Ik heb nu het gevoel dat sommigen vinden dat degenen die op de pvv stemmen allemaal rasisten zijn.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 20:47 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Flashpoint schreef:
    Serieus, ga me niet vertellen dat die man niet racistisch is want dat is hij wel. x-x Als ik ga zeggen 'weg met de Koran' of 'weg met joden' dan is dat toch serieus racistisch.¬¬
    Dat heeft hij overigens niet eens gezegd, hij zei enkel dat Nederland té veel accepteert, waardoor er meerdere geloven komen. Oké dat is een slechte uitspraak, Nederland is een multi-cultureel land, maar het kan ook te ver gaan. De geloven moeten gelijk blijven, en niet het ene voor het andere.

    Juneau schreef:
    (...)Dat is echt een vergelijking van niets, iemand die dik, of dun is heeft níets te maken met iemand uit het buitenland.

    Ik vind het volkomen terecht dat ze dan terug mogen naar hun land.

    Stel dat jij bij een vriendin thuis op bezoek bent, je krijgt ineens een puberale bui en begint daar hartstikke hard te vloeken en te schelden. Die moeder vraagt je of je wilt vertekken. Blijf je dan ook gewoon zitten omdat je hetzelfde behandeld wilt worden als haar dochter?

    Dát is iets heel anders.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Nou lekker dan. Ga ik expres een heleboel Korans halen en als hij hem dan komt halen/ me een boete komt geven sla ik hem ermee op zn hoofd of duw ik het in zijn mond. :9~



    Ik ben so met je eens, man..

    Weg met Wilders


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    falovessj schreef:
    Wilders heeft echt wel enge ideen hoor o_o
    Hij heeft ook geen plannen voor wat hij anders wil gaan doen met ons land. Hij denkt echt niet na over wat hij zegt. Is het logisch dat hij beveiliging nodig heeft?!
    Dat lijkt me dan wel genoeg zeggen, dat sommige Nederlanders, maar ook sommige búitenlanders hem willen aanvallen. Dat is toch ronduit gezegt onbeschoft? Gezien ze hier enkel te gast zijn?

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Dát is iets heel anders.
    Dat is éxact hetzelfde maar dan in een kleinere vorm. Je bent te gast bij iemand, dus je behoort je aan diegene's regels te houden.

    Mercury schreef:
    Niet lullig bedoelt, maar dit topic is redelijk lullig/aanvallnd voor mensen die het wél met hem eens zijn.



    We willen de andere niet afstoten, we willen gewoon onze mening kwijt, that's all


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hij heeft goeie ideeën maar ook slechte. Zoals hoofddoekbelasting. Hoe kom je erop :')


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Juneau schreef:
    (...)Dat heeft hij overigens niet eens gezegd, hij zei enkel dat Nederland té veel accepteert, waardoor er meerdere geloven komen. Oké dat is een slechte uitspraak, Nederland is een multi-cultureel land, maar het kan ook te ver gaan. De geloven moeten gelijk blijven, en niet het ene voor het andere.

    Dat heeft hij wel gezegd. Hij heeft zelfs een hele film gemaakt over hoe slecht de Koran is, maar hij vertelt niet eens de goede kanten.
    En niks ene voor het andere. Er zijn ook genoeg christenen en mensen van andere geloven.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Juneau schreef:
    (...)Dat is éxact hetzelfde maar dan in een kleinere vorm. Je bent te gast bij iemand, dus je behoort je aan diegene's regels te houden.

    Dát is iemands huis. Waar die persoon samen met zijn/haar partner voor betaald. In dit land betalen heus niet alleen de Nederlanders alles. Dus dit land is van iedereen, niet alleen van de Nederlanders.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Flashlight schreef:
    (...)

    Ja, daar ben ik het mee eens. Ik heb nu het gevoel dat sommigen vinden dat degenen die op de pvv stemmen allemaal rasisten zijn.

    Indeed.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Alle leraren gaan op mijn school een hoofddoek dragen als hij aan de macht komt. [Ja, inclusief de mannen (krul)]


    Behind every great man there’s a great woman

    Juneau schreef:
    (...)Dat is echt een vergelijking van niets, iemand die dik, of dun is heeft níets te maken met iemand uit het buitenland.

    Ik vind het volkomen terecht dat ze dan terug mogen naar hun land.

    Stel dat jij bij een vriendin thuis op bezoek bent, je krijgt ineens een puberale bui en begint daar hartstikke hard te vloeken en te schelden. Die moeder vraagt je of je wilt vertekken. Blijf je dan ook gewoon zitten omdat je hetzelfde behandeld wilt worden als haar dochter?


    Die vergelijking van jou dan.
    Dát is een vergelijking van niets.
    Als jij een Turk zou zijn en je ouders zouden gewoon Nerderlands praten en werken dan zou je dus ook het land uit worden gestuurt. en dat slaat nergens op want jij kan er dus hélemaal niks aan doen dat je turks ben. Als je nou iedereen op straat in het turks zou uitschelden en helemaal neit zou werken dan vind ik dat je naar je eigen land mocht gaan. Maar ongeveer de helft of zelfds meer dan de helft van de buitenlanders praten gewoon nederlands en werken, ze moeten dus ook hetzelfde behandelt worden als Nederlanders. En sommige jongeren hebben een turkse moeder en vaden en zijn geboren in nederland, nou dan zijn ze toch ook een deel nederlands vind ik.Dit is het langste bericht dat ik ooit getypt heb haha.


    Smiling but close to tears.

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Dat heeft hij wel gezegd. Hij heeft zelfs een hele film gemaakt over hoe slecht de Koran is, maar hij vertelt niet eens de goede kanten.
    En niks ene voor het andere. Er zijn ook genoeg christenen en mensen van andere geloven.
    Maar dat zijn voornamelijk Nederlanders, en het gaat niet om de aantallen. Het gaat om de aspecten van het geloof. In de Koran staat letterlijk dat je iemand mag vermoorden. Volgens de Nederlandse wet is het niet toegestaan, en volgens álle andere geloven in Nederland ook niet. Tsja, ik blijf het herhalen. Ze zijn hier te gast, dus het lijkt me logisch dat ze zich moeten aanpassen. (: