• Daar kan ik echt niet bij, dat is voor mij het toppunt van discriminatie. Leg mij maar eens uit waarom je op zo'n partij zou stemmen?

    Hij heeft misschien goede punten, maar ook heel heel heel erg slechte wat is nou belangrijker..
    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    De PVV heeft goede standpunten naast dat gezeik over buitenlanders. Alsof buitenlanders niets kunnen. Vele van hen hebben een goede positie bereikt in Nederland. Maar nee, daar wordt nooit wat over gezegt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Cherryz schreef:
    mensen (vooral studenten) stemmen erop omdat hij de enige is die studiebeursen geeft en de rest dat zelf moet betalen, hij is trouwens niet zo racistisch zijn vrouw is hongaars, hij wil alleen de criminele buitenlanders uit nederland, mijn buitenlandse vriendin in het AZC is zelfs voor hem,

    Ik probeer hem niet te verdedigen ofzo want ik ben er op tegen en super links, maar mensen moeten niet denken dat hij alleen racist is en gewoon een hekel aan elke buitenlander heeft dat is net zoiets als zeggen PVDD (partij van de dieren) wil alleen diertjes helpen verder niks

    Dit vind ik wel een goed standpunt/argument.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Omdat de PVV best goede standpunten heeft. Dáarom.

    Up schreef:
    (...)

    Ja, maar sommige komen naar Nederland voor een uitkering enzo.
    En dan gaan ze ook nog even lekker Turks praten ofzo. Dan denk ik echt 'Je bent in Nederland joh, ga nederlands leren.'


    Ik snap heel goed dat de buitelanders hun eigen taal ook nog spreken. De moeder van mijn vriendin woont in een AZC voor 8 jaar nu. Ze is dol op Nederland én Nederlanders. En ze doet haar best zo veel mogelijk Nederlands te praten, maar als je heel je leven Armeens hebt gepraat is het moeilijk te leren, wij hebben niet zo'n makkelijke taal hoor! Een keer praatte ze heel lang Nederlands en toen vroeg ze even in het Armeens iets aan haar dochter en werd ze uitgescholden omdat ze vonden dat ze niet goed genoeg Nederlands probeerde te praten. Probeer jij maar een hele dag Frans te praten, natuurlijk val je dan uiteindelijk weer terug in Nederlands. Ik zeg niet dat alle buitenlanders hun best doen Nederlands te leren maar sommige mensen hebben gewoon wat meer tijd nodig een taal onder de knie te krijgen, en dat is erg begrijpelijk. Niet alle buitenlanders zijn ook even slim dus voor hen is het al helemaal lastig.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Fauna schreef:
    (...)

    Ik snap heel goed dat de buitelanders hun eigen taal ook nog spreken. De moeder van mijn vriendin woont in een AZC voor 8 jaar nu. Ze is dol op Nederland én Nederlanders. En ze doet haar best zo veel mogelijk Nederlands te praten, maar als je heel je leven Armeens hebt gepraat is het moeilijk te leren, wij hebben niet zo'n makkelijke taal hoor! Een keer praatte ze heel lang Nederlands en toen vroeg ze even in het Armeens iets aan haar dochter en werd ze uitgescholden omdat ze vonden dat ze niet goed genoeg Nederlands probeerde te praten. Probeer jij maar een hele dag Frans te praten, natuurlijk val je dan uiteindelijk weer terug in Nederlands. Ik zeg niet dat alle buitenlanders hun best doen Nederlands te leren maar sommige mensen hebben gewoon wat meer tijd nodig een taal onder de knie te krijgen, en dat is erg begrijpelijk. Niet alle buitenlanders zijn ook even slim dus voor hen is het al helemaal lastig.


    Nee is snap je wel, en ik bedoelde het neit zo.
    Maar ik heb het over de buitenlanders die niet eens moeite doen om het te leren, sommige doen écht moeite en dat hoor je ook. Maar andere doen er geen moer aan.


    Smiling but close to tears.

    Reckless schreef:
    Eh, ik niet, ik ben zelf Turks en voel me dus echt vreselijk aangesproken. Wat een discriminerende partij zeg, zielig gewoon.

    Ofniet :S
    Ik weet het cker hoor, die wilders krijg nog wel een keer de kogel ;)

    Fock pvv!


    I solemny swear i am up to no good

    reactie van PUKKELxDING

    Telkens weer gaf hij een bepaalde groep mensen de schuld van al de criminaliteit en narigheid in dit land. Hij beseft gewoon niet dat het allereerst maar een kleine groep mensen is die hij moet aanpakken, en dat het heus niet alleen Marokkanen zijn die al die narigheid veroorzaken.


    Precies !
    Ik bedoel hier zijn zoveel nederlanders die misdrijven begaan !
    Ik bedoel kijk naar die skinheads en nazi hier op sommige plekken :S
    Dat vind ik persoonlijk nog erger dan een turk die 1 x een winkel berooft (ligt eraan wat voor winkel natuurlijk, maar je zult mijn standpunt wel snappen, zo niet, leg ik het duidelijker uit :))


    I solemny swear i am up to no good

    Ik vind persoonlijk dat mensen die buitenlanders zijn, eerder aangesproken worden voor criminelen dan binnenlanders.En zeg me asjeblieft niet dat dat niet waar is.
    -_-


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Psychic schreef:
    @ Beelzebub: toch niet alle buitenlanders worden het land uit gezet? Alleen buitenlanders die criminele dingen in Nederland doen, maar niet mensen die hier al lang wonen en zich gewoon aan de regels houden. Of heb ik het fout?
    Anyway, ik vind Geert Wilders ook niks. Vertrouw die vent voor geen meter.

    Maar zoiets bestaat toch al? Met Europa en Marokko (denk ik) weliswaar, hoewel dat Marokko het niet wilt ondertekenen, wat eigenlijk schijnheilig is want tijdens de onderhandelingen waren ze daar mee akkoord =/.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik zat net op de site van de PVV te kijken en in hun verkiezingsprogramma zie je gelijk in de eerste alinea's al dat ze doen alsof alle ellende hier in Nederland wordt veroorzaakt door de moslims. Ik heb maar weggeklikt.


    blame the bully.

    Springbreak schreef:
    Oké haha dat slaat dus zeker op mijn topic. (: Maar Wilders discrimineerd niet. Hij wil dat de buitenlanders zich meer aanpassen aan de Nederlandse cultuur en samenleving en alleen de 'slechte' buitenlanders wil die het land uit zetten zodat de buitenlanders die zich wel goed gedragen ook eens positief in de aandacht komen. En ze hebben sterke standpunten.


    Hier ben ik het compleet mee eens.

    Kan iemand mij dan uitleggen waarom je níet op hem gaat stemmen, en dan graag iemand die wéét waar diegene het over heeft. De meesten hier denken dat hij gewoon alle buitenlanders weg wil hebben. Hij heeft het enkel over criminelen. Ik ben het daar écht mee eens, mensen uit het buitenland zijn hier enkel te gast, ik snap niet dat ze daar zoveel gebruik van moeten maken qua criminaliteit, drugs, geweld etc.

    Als iemand me dat kan uitleggen, mag diegene me een pb sturen! (:

    Ik haat Wilders.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Goed. Toen de partij opkwam, dacht ik; 'Hm, ja ze zijn wel goed.' Maar ze draven steeds meer door en door en nu hebben ze werkelijk waar krankzinnige dingen. De PVV denkt dat al ze de buitenlanders het land uitzetten, dat dan alle problemen opgelost zijn. Wie kan rekenen, weet dat dit echt dom is, de Islam is net zoals alle andere geloven en een geloof moet je respecteren. Volgens de PVV is de Islam een bedreiging voor de Nederlandse cultuur. Wat een onzin. De Islam is een onderdeel van de Nederlandse cultuur, of je het nu leuk vind of niet. Mensen die rotzooi schoppen -of ze nu buitenlands zijn of niet- moeten worden opgepakt en daar moet veel aandacht aan worden besteed om die mensen weer op het rechte pad te krijgen. Maar het land uitzetten is gekken werk.

    Ik wou trouwens dat ik mocht stemmen :9~
    Dan koos ik GroenLinks, omdat ik vind dat het milieu op de eerste plaats komt [maar dat is mijn mening]


    Behind every great man there’s a great woman

    Catalunya schreef:
    Als hij de criminele buitenlanders het land uit wil zetten. Waarom de criminele Nederlanders dan niet? Beide groepen leven in dit land en waarschijnlijk zien ze het allebei als hun 'thuis'. Je kan die mensen toch niet zomaar wegsturen.


    Omdat wij verantwoordelijk zijn voor Nederlanders en wij ze hun straf moeten geven. Ik zeg: criminele buitenlanders moeten na een waarschuwing gehad te hebben en het nog een keer gedaan te hebben het land uit. criminele nederlanders krijgen een gevangisstraf voor hetgene dat zij gedaan hebben. Eerlijk is eerlijk.


    "Let them eat cake!"

    Niet lullig bedoelt, maar dit topic is redelijk lullig/aanvallnd voor mensen die het wél met hem eens zijn.


    ars moriendi