• Daar kan ik echt niet bij, dat is voor mij het toppunt van discriminatie. Leg mij maar eens uit waarom je op zo'n partij zou stemmen?

    Hij heeft misschien goede punten, maar ook heel heel heel erg slechte wat is nou belangrijker..
    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ironhide schreef:
    weet je wat, laten we gewoon het complete parlement opblazen, ben je meteen van die zooi af:Y)

    -pakt een Kalasjnikov-
    Oh kutjes, dit werkt niet :[
    -zoekt naar een sterke mortier-
    EDIT: Haha, ik ben de eerste op de 20ste pagina _O_

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 21:47 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Springbreak schreef:
    (...)
    Indeed, ze roepen je zo vaak na in een taal die je niet verstaat en je weet waarschijnlijk toch wel wat het betekend. Maar als je zo stoer bent doe het dan ook gewoon in het Nederlands.

    Maar Renée voor hun klinkt dat gewoon veel beter. Als we alleen nederlands moeten praten dan moeten we engels, duits, frans etc. ook maar afschaffen. (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ivan schreef:
    (...)
    -pakt een Kalasjnikov-
    Oh kutjes, dit werkt niet :[
    -zoekt naar een sterke mortier-


    paar tonnen buskruit?(cat)

    Versace schreef:
    Wat jij over mij denk kan me geen moer schelen ;)
    Je komt bij mij over als een oma die denkt dat ze alles weet. Wat ze dus niet weet.


    17 of 18 lijkt mij geen geschikte leeftijd voor oma. Een tieneroma. Iedereen zijn eigen mening, dat wel. Ook al is het lachwekkend af en toe.


    Behind every great man there’s a great woman

    Even voor de duidelijkheid: Ik heb het erover als ze in hun eigen gemeenschap die taal willen spreken, dan mag dat van mij. Tegen Nederlanders moeten ze Nederlands praten.


    "Let them eat cake!"

    @ Flashpoint; van mij mag je dat ook. Maar ik ben er meer op tegen dat buitenlandse jongeren op school enz. hun eigen taal spreken en zelfde met werk of wat dan ook, dan lijkt het me logisch dat je nederlands praat?

    Mythical schreef:
    (...)

    Ik had het ook erover als wij er geen last van hebben hè? :P
    Haha ik snap je niet? x] Wij zijn toch gewoon Nederlanders? Ik word vaak nageroepen en uitgescholden hoor.

    Ironhide schreef:
    (...)

    paar tonnen buskruit?(cat)

    (i)
    Idee: Buskruit + Tank + kanon op tank = Bingo :D


    No growth of the heart is ever a waste

    KimSalvatore schreef:
    @ Flashpoint; van mij mag je dat ook. Maar ik ben er meer op tegen dat buitenlandse jongeren op school enz. hun eigen taal spreken en zelfde met werk of wat dan ook, dan lijkt het me logisch dat je nederlands praat?

    Ja oke, maar als zij nog moeite hebben met nederlands en dat in hun eigen taal willen uitleggen dan mag dat toch zeker wel. Kijk, ze horen wel nederlands te praten maar om hun eigen taal hier nou te gaan verbieden vind ik te ver gaan.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Juneau schreef:
    (...)Haha ik snap je niet? x] Wij zijn toch gewoon Nederlanders? Ik word vaak nageroepen en uitgescholden hoor.


    Ik dacht al dat je het niet begreep. XD Als zij in hun eigen taal willen praten tegen elkaar, dan vind ik dat dat mag, als ze tegen ons praten moeten ze nederlands praten.


    "Let them eat cake!"

    Ivan schreef:
    (...)
    (i)
    Idee: Buskruit + Tank + kanon op tank = Bingo :D

    Wat dacht je gewoon van een bazooka? (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Ja maar kijk, -ik ga zo dus weer een knuffel vermoorden-, als ik op straat iets Iraans ofzo tegen een neef ofzo wil zeggen dan vind ik dat ik dat moet kunnen zeggen zonder dat iemand mij meteen verteld dat ik mn bek moet houden of nederlands moet gaan praten.
    Jij bedoelt dat je zelf in een buitenlandse taal spreekt? Daarvoor geeft Nederland cursussen in Nederlands spreken. Waardoor iedereen met elkaar kan communiceren. Zo voorkom je ook een hoop ruzies en gevechten hier in Nederlanders met buitenlanders, waardoor er minder criminelen komen! (: -denk ik

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Maar Renée voor hun klinkt dat gewoon veel beter. Als we alleen nederlands moeten praten dan moeten we engels, duits, frans etc. ook maar afschaffen. (cat)

    Voor Frans afschaffen zeg ik: voor! Hm maar je bent in Nederlad ik vind dat je thuis best je eigen taal mag praten maar doe het op straat gewoon niet. Spreek dan de taal van het land waar je in woont. Sommige mensen vinden het geen fijn gevoel als iemand een onverstaanbare taal praat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Ja oke, maar als zij nog moeite hebben met nederlands en dat in hun eigen taal willen uitleggen dan mag dat toch zeker wel. Kijk, ze horen wel nederlands te praten maar om hun eigen taal hier nou te gaan verbieden vind ik te ver gaan.

    Ik denk ook niet dat verbieden gaat lukken. Want hoe wil je dat doen? Ze een boete geven? Ik vind het overgins ook te ver gaan om een taal te gaan verbieden.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Juneau schreef:
    Haha ik snap je niet? x] Wij zijn toch gewoon Nederlanders? Ik word vaak nageroepen en uitgescholden hoor.

    Hm. Nageroepen door Nederlanders of buitenlandse mensen? Nederlanders bij mij in de buurt en op school gedragen zich normaal en de buitenlandse mensen in mijn buurt en op school hebben echt veel respect voor de Nederlandse mensen. Het lijkt me erg vervelend om nageroepen te worden. Dat is ook weer zo iets; Afkomst, opvoeding en omgeving hebben te maken met de mening voor welke partij je stemt.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Behind every great man there’s a great woman