• Daar kan ik echt niet bij, dat is voor mij het toppunt van discriminatie. Leg mij maar eens uit waarom je op zo'n partij zou stemmen?

    Hij heeft misschien goede punten, maar ook heel heel heel erg slechte wat is nou belangrijker..
    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Als hij de criminele buitenlanders het land uit wil zetten. Waarom de criminele Nederlanders dan niet? Beide groepen leven in dit land en waarschijnlijk zien ze het allebei als hun 'thuis'. Je kan die mensen toch niet zomaar wegsturen.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Catalunya schreef:
    Als hij de criminele buitenlanders het land uit wil zetten. Waarom de criminele Nederlanders dan niet? Beide groepen leven in dit land en waarschijnlijk zien ze het allebei als hun 'thuis'. Je kan die mensen toch niet zomaar wegsturen.


    Ja, goed gezegd.


    Scream for mercy!

    MewMewJunky schreef:
    Omdat marokkanen en turken Kut zijn (6)
    Dat krijg je ook niet elke dag als 2 turkse meisjes je uitschelden met kk hollander


    Calm down girl.


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Precies, de mensen die een Koran in hun huis hebben liggen zijn de lul. Als het aan hem ligt staat daar een hele hoge boete op.

    Nou lekker dan. Ga ik expres een heleboel Korans halen en als hij hem dan komt halen/ me een boete komt geven sla ik hem ermee op zn hoofd of duw ik het in zijn mond. :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    MewMewJunky schreef:
    Omdat marokkanen en turken Kut zijn (6)
    Dat krijg je ook niet elke dag als 2 turkse meisjes je uitschelden met kk hollander

    Chill down. Nederlanders kunnen ook kut zijn hoor. Alsof die niet zeggen 'kk turk/mocro'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Allochtonen moet idd het land uit vind ik.
    áls ze niet werken en geen nederlands praten.
    anders mogen ze blijven. -ik dus ook- :9~
    En ik heb op de Christen Unie gestemd, dus de pvv boeit me niet echt. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Up schreef:
    Allochtonen moet idd het land uit vind ik.
    áls ze niet werken en geen nederlands praten.
    anders mogen ze blijven. -ik dus ook- :9~
    En ik heb op de Christen Unie gestemd, dus de pvv boeit me niet echt. (krul)
    Kijk, dat vind ik een goeie. Als buitenlanders alleen maar komen profiteren, en verder geen drol uitvoeren, dan mogen ze van mij ook verdwijnen. Maar de meeste buitenlanders zijn helemaal niet zo.


    Life is hard and then we die

    mensen (vooral studenten) stemmen erop omdat hij de enige is die studiebeursen geeft en de rest dat zelf moet betalen, hij is trouwens niet zo racistisch zijn vrouw is hongaars, hij wil alleen de criminele buitenlanders uit nederland, mijn buitenlandse vriendin in het AZC is zelfs voor hem,

    Ik probeer hem niet te verdedigen ofzo want ik ben er op tegen en super links, maar mensen moeten niet denken dat hij alleen racist is en gewoon een hekel aan elke buitenlander heeft dat is net zoiets als zeggen PVDD (partij van de dieren) wil alleen diertjes helpen verder niks

    Up schreef:
    Allochtonen moet idd het land uit vind ik.
    áls ze niet werken en geen nederlands praten.
    anders mogen ze blijven. -ik dus ook- :9~
    En ik heb op de Christen Unie gestemd, dus de pvv boeit me niet echt. (krul)

    Moeten ze dan allebei of een van de twee (nerd) Want anders moet ik ook weg. jij wilt me juist weghebben ofzo o-o


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    dit topic is eigenlijk ook gewoon vragen om eindeloze discussies

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Moeten ze dan allebei of een van de twee (nerd) Want anders moet ik ook weg. jij wilt me juist weghebben ofzo o-o


    JA. nee.
    weet ik veel, boeit me niet joh, als ík maar mag blijven. :9~


    Smiling but close to tears.

    Ironhide schreef:
    dit topic is eigenlijk ook gewoon vragen om eindeloze discussies

    Klopt. :')


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Kijk, dat vind ik een goeie. Als buitenlanders alleen maar komen profiteren, en verder geen drol uitvoeren, dan mogen ze van mij ook verdwijnen. Maar de meeste buitenlanders zijn helemaal niet zo.


    Ja, maar sommige komen naar Nederland voor een uitkering enzo.
    En dan gaan ze ook nog even lekker Turks praten ofzo. Dan denk ik echt 'Je bent in Nederland joh, ga nederlands leren.'


    Smiling but close to tears.

    Up schreef:
    (...)

    JA. nee.
    weet ik veel, boeit me niet joh, als ík maar mag blijven. :9~

    Lekker ben jij (cat) Als ik moet gaan, sleur ik jou mee. Je ontslagen laten worden.:9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ironhide schreef:
    dit topic is eigenlijk ook gewoon vragen om eindeloze discussies


    Leuk toch, lekker over politiek discussiëren.


    Scream for mercy!