• Daar kan ik echt niet bij, dat is voor mij het toppunt van discriminatie. Leg mij maar eens uit waarom je op zo'n partij zou stemmen?

    Hij heeft misschien goede punten, maar ook heel heel heel erg slechte wat is nou belangrijker..
    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik zeg ook de waarheid, alleen kan ik dat wel op een normale en volwasse manier en begin jij meteen van alles en nog wat te roepen om niks? Dus groei alsjeblieft op, want je komt nu echt over als een kindje van 13.

    Ironhide schreef:
    weet je wat, laten we gewoon het complete parlement opblazen, ben je meteen van die zooi af:Y)

    Das eigenlijk best wel een goed idee :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Das eigenlijk best wel een goed idee :9~


    Ik sluit me bij Ironhide aan ;]


    wth.

    Juneau schreef:
    (...)Hier hetzelfde, zelfbeheersing. Mag je trots op zijn hoor! (krul)

    Haha er liggen nu echt al vier knuffelhoofdjes op de grond, vier pootjes en twee staarten. :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mythical schreef:
    (...)

    Ik vind niet dat hij mag gaan verbieden mensen bijv. niet meer naar de moskee te laten gaan of helemaal niet meer hun eigen taal te gebruiken. Als wij er verder geen last van hebben, laat ze dan!
    Maar dat is het punt, er zijn er ontzettend veel die er wel last van hebben. Denk maar aan delicente jongeren die in hun taal een meisje gaat uitschelden. Overigens vind ik dus dat ze gewoon Nederlands moeten spreken in Nederland. (:

    Yay, eindelijk een oplossing xD

    en die was zo makkelijk:P

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Haha er liggen nu echt al vier knuffelhoofdjes op de grond, vier pootjes en twee staarten. :9~
    Arme, arme knuffels. Zal ik voor doktertje spelen?! Hoogstwaarschijnlijk heb ik meegewerkt aan het feit dat ze dood zijn. (krul)

    Ik vertrouw die vent gewoon niet. Klaar.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    @ Versace en KimSalvatore.
    Hou op? want jullie stressen mij haha. Nee serieus, hou op.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Juneau schreef:
    (...)Maar dat is het punt, er zijn er ontzettend veel die er wel last van hebben. Denk maar aan delicente jongeren die in hun taal een meisje gaat uitschelden. Overigens vind ik dus dat ze gewoon Nederlands moeten spreken in Nederland. (:

    Inderdaad, en wat dacht je van in een winkel, als iemand die niet/amper nederlands spreekt iets aan je wil vragen en je snapt het niet? Dan sta je daar. ;p


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ach ik vind het heerlijk om met iemand in discussie te gaan, zolang die gene weet waar hij/zij over praat, het normaal en volwasse brengt en ondersteunt met argumenten en niet zomaar van alles en nog wat gaat roepen en lopen schelden enz. Dan heb ik ook aardig wat zelfbeheersing nodig ja xD

    KimSalvatore schreef:
    Ik zeg ook de waarheid, alleen kan ik dat wel op een normale en volwasse manier en begin jij meteen van alles en nog wat te roepen om niks? Dus groei alsjeblieft op, want je komt nu echt over als een kindje van 13.


    Wat jij over mij denk kan me geen moer schelen ;)
    Je komt bij mij over als een oma die denkt dat ze alles weet. Wat ze dus niet weet.


    You can run but not hide

    Juneau schreef:
    (...)Maar dat is het punt, er zijn er ontzettend veel die er wel last van hebben. Denk maar aan delicente jongeren die in hun taal een meisje gaat uitschelden. Overigens vind ik dus dat ze gewoon Nederlands moeten spreken in Nederland. (:


    Ik had het ook erover als wij er geen last van hebben hè? :P


    "Let them eat cake!"

    Juneau schreef:
    (...)Maar dat is het punt, er zijn er ontzettend veel die er wel last van hebben. Denk maar aan delicente jongeren die in hun taal een meisje gaat uitschelden. Overigens vind ik dus dat ze gewoon Nederlands moeten spreken in Nederland. (:

    Ja maar kijk, -ik ga zo dus weer een knuffel vermoorden-, als ik op straat iets Iraans ofzo tegen een neef ofzo wil zeggen dan vind ik dat ik dat moet kunnen zeggen zonder dat iemand mij meteen verteld dat ik mn bek moet houden of nederlands moet gaan praten.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Juneau schreef:
    (...)Maar dat is het punt, er zijn er ontzettend veel die er wel last van hebben. Denk maar aan delicente jongeren die in hun taal een meisje gaat uitschelden. Overigens vind ik dus dat ze gewoon Nederlands moeten spreken in Nederland. (:

    Indeed, ze roepen je zo vaak na in een taal die je niet verstaat en je weet waarschijnlijk toch wel wat het betekend. Maar als je zo stoer bent doe het dan ook gewoon in het Nederlands.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.