• Daar kan ik echt niet bij, dat is voor mij het toppunt van discriminatie. Leg mij maar eens uit waarom je op zo'n partij zou stemmen?

    Hij heeft misschien goede punten, maar ook heel heel heel erg slechte wat is nou belangrijker..
    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Versace schreef:
    (...)

    Hahah, wie denkt je wel niet dat je bent? Mijn moeder.
    Hou je zelf maar gedeisd zal ik zeggen.
    Dat hoef ik niet, ik loop niet te schelden. (:

    Hou je allebei maar gedeisd.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Lalala, en ik mag discussies niet :Y)
    Want het liefst scheld ik iedereen uit, als ze het niet met me eens zijn, maar dat mag niet, dus blijf ik maar lekker uit de buurt van discussies (:


    wth.

    weet je wat, laten we gewoon het complete parlement opblazen, ben je meteen van die zooi af:Y)

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Ja wow oke die mensen passen zich aan. Maar dan slaat het toch nergens op om die mensen te gaan verbieden hun taal te praten op straat etc. Die vent staat voor vrijheid, zegt hij maar hij verbied dingen? Ligt het nou aan mij of klopt dat gewoon niet.


    Ik vind niet dat hij mag gaan verbieden mensen bijv. niet meer naar de moskee te laten gaan of helemaal niet meer hun eigen taal te gebruiken. Als wij er verder geen last van hebben, laat ze dan!


    "Let them eat cake!"

    xLilian schreef:
    Lalala, en ik mag discussies niet :Y)
    Want het liefst scheld ik iedereen uit, als ze het niet met me eens zijn, maar dat mag niet, dus blijf ik maar lekker uit de buurt van discussies (:

    Haha ik had net echt de neiging de helft hier uit te schelden maar dan in plaats van dat ik dat doe ruk ik de hoofd van een van mijn knuffels eraf.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    KimSalvatore schreef:
    @ Versace; Hahaha ik werk al 4 jaar (: Maar ik neem aan dat je in het echt lang niet zo stoer loopt te doen als nu, anders ben je of zo'n arrogant wijf dat denkt dat ze alles is terwijl ze niks voor stelt of gewoon echt zwaar zielig -mijn mening- en ga mij niet voor loser uit maken als je me niet kent en niks over mij weet. Leer eerst eens om volwasse te worden ;)



    Gefeliciteerd!
    Ik doe niet stoer, ik zeg de waarheid wat veel mensen niet durven. Arogant omdat ik mijn mening zeg? Please laat me niet lachen.


    You can run but not hide

    Versace schreef:
    (...)

    Hahah, wie denkt je wel niet dat je bent? Mijn moeder.Hou je zelf maar gedeisd zal ik zeggen.

    Je vergeet je vader (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Versace, heb je ook nog iets over de PVV te zeggen? Ben ik meer geïnteresseerd naar.


    "Let them eat cake!"

    Mythical schreef:
    (...)

    Ik vind niet dat hij mag gaan verbieden mensen bijv. niet meer naar de moskee te laten gaan of helemaal niet meer hun eigen taal te gebruiken. Als wij er verder geen last van hebben, laat ze dan!

    Maar kijk, dat is wat hij dus doet. Hij wil dat gaan verbieden dat mensen hun eigen taal op straat gaan praten etc.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    @ XLightAngelX
    Ik ben ook niet iemand die hem echt puur haat of dood wil hebben. Het enige is dat ik het absoluut niet met hem eens ben. En daarbij zijn die droge opmerkingen wel leuk, zo af en toe. Misschien zou hij een keer samen met Henk een Ingrid is moeten thee drinken bij Marokkaanse gezinnen. (krul)


    Behind every great man there’s a great woman

    Springbreak schreef:
    (...)
    Je vergeet je vader (:

    Haha ;3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Haha ik had net echt de neiging de helft hier uit te schelden maar dan in plaats van dat ik dat doe ruk ik de hoofd van een van mijn knuffels eraf.


    Ach goshie, arme knuffels :]


    wth.

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Maar kijk, dat is wat hij dus doet. Hij wil dat gaan verbieden dat mensen hun eigen taal op straat gaan praten etc.


    Daarom stem ik ook niet (als ik mocht stemmen) voor de PVV. Ik stem GroenLinks!


    "Let them eat cake!"

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Haha ik had net echt de neiging de helft hier uit te schelden maar dan in plaats van dat ik dat doe ruk ik de hoofd van een van mijn knuffels eraf.
    Hier hetzelfde, zelfbeheersing. Mag je trots op zijn hoor! (krul)