• Daar kan ik echt niet bij, dat is voor mij het toppunt van discriminatie. Leg mij maar eens uit waarom je op zo'n partij zou stemmen?

    Hij heeft misschien goede punten, maar ook heel heel heel erg slechte wat is nou belangrijker..
    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Lijkt me ook geweldig. Spreken voor een groot publiek geeft me al een kick.
    Het lijkt mij ook geweldig. x] Maar dat was vast nog niemand opgevallen. (krul)

    LaPush schreef:
    (...)
    De politiek in lijkt me heerlijk. Ik vind het echt heerlijke tijden. Ja, dat zou ik echt gaaf vinden. De politiek in.


    Ik ga later op jou partij stemmen, wat zijn je standpunten? Kan ik er nog even over nadenken. Hoe gaat je partij heten? :P


    "Let them eat cake!"

    Juneau schreef:
    (...)Dat klopt, maar ik denk juist dat Nederland dat nu nodig heeft. Stuctuur. Wilders weet zelf dóndersgoed dat hij met deze methode meer populariteit krijgt, iets waar ik het niet compleet eens mee ben. Maar het werkt.

    De vergelijking klopt gewoon simpelweg niet omdat hij het allemaal niet zo kwaad bedoeld. Hij is niet van het 'ras' en het 'zuivere ras'. Hij heeft het enkel over criminelen die misbruik maken van onze gastvrijheid.

    Tuurlijk, die kerel is niet achterlijk :'D
    Hij pakt het precies zo aan dat er over hem gepraat wordt, goedschiks of kwaadschiks en dat er wat leven komt in de politieke brouwerij. Wat er ook gezegd wordt, hij is slim.


    No growth of the heart is ever a waste

    twiddict schreef:
    OMG die aso heeft al 31 zetels!!! neeeeeeeeeeeeeee!
    Als hij in de coalitie komt emigreer ik. (ookal ben ik helemaal Nederlands, ik ga niet in een land wonen met zo'n aso.)
    Ga dit topic maar eventjes doorlezen, goed voor je algemene ontwikkeling, en je merkt gelijk dat de standpunten heel anders zijn dan wat jij denkt! (krul)

    Juneau schreef:
    (...)Misschien heeft die vriendin ook wel lelijk haar. (krul)

    Ja ik dacht nog: Zijn vriendin is een hongaar en vaak hebben hongaren best wel verpest haar X: -no offence-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Juneau schreef:
    (...)Pas als de ergste criminelen eruit zijn. Die eruit, is er meer plaats voor goede mensen. (:
    Voilá, wordt Nederland ook niet overbevolkt, hebben we alleen maar góede buitenlanders hier. Iedereen blij! (:


    -_- o my fucking god...

    Sinds wanneer bestaan er zulke domme mensen?


    You can run but not hide

    Springbreak schreef:
    (...)
    Lijkt me ook geweldig. Spreken voor een groot publiek geeft me al een kick.

    Och ja, doe mij ook maar eens. Zoals vroeger die enorme nazi-bijeenkomsten. Stel dat ik daar eens aan het hoofd zou staan.
    Kijk, nu vergelijk ik mezelf met Hitler
    (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    ScrapAttack schreef:
    Wat ik laatst ergens las was dat Geert zelf ook van buitenlandse afkomst is :+

    Volgens mij is 'ie gewoon een Nederlander met Nederlandse afkomst die geboren is in Venlo. Hij heeft wel twee jaar in Israël gewoond dacht ik. Van zijn 17e tot 19e.


    Behind every great man there’s a great woman

    Ivan schreef:
    (...)
    Tuurlijk, die kerel is niet achterlijk :'D
    Hij pakt het precies zo aan dat er over hem gepraat wordt, goedschiks of kwaadschiks en dat er wat leven komt in de politieke brouwerij. Wat er ook gezegd wordt, hij is slim.

    zoals toen hij bij die top de kamer uitging.


    Alis volat propriis

    Juneau schreef:
    (...)Het lijkt mij ook geweldig. x] Maar dat was vast nog niemand opgevallen. (krul)

    Jij moet echt de politiek in jouw argumenten zijn zo goed!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ScrapAttack schreef:
    Wat ik laatst ergens las was dat Geert zelf ook van buitenlandse afkomst is :+
    Zijn vriendin ook. (:
    Hij is ook helemaal niet tégen buitenlanders, enkel diegene die crimineel gedrag vertonen. (:

    LaPush schreef:
    (...)
    Volgens mij is 'ie gewoon een Nederlander met Nederlandse afkomst die geboren is in Venlo. Hij heeft wel twee jaar in Israël gewoond dacht ik. Van zijn 17e tot 19e.


    Oh ik had gelezen dat hij afkomst had van Indonesië. Ik weet niet of hij er zelf vandaan kwam (lijkt me niet) of zijn familie ergens.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    @ Juneau
    Mijn nieuwsgierigheid wint het van me. Stel jij mocht nu al stemmen. Wie zou je dan stemmen? Noem eens een top 3 :Y)


    Behind every great man there’s a great woman

    Ivan schreef:
    (...)
    Tuurlijk, die kerel is niet achterlijk :'D
    Hij pakt het precies zo aan dat er over hem gepraat wordt, goedschiks of kwaadschiks en dat er wat leven komt in de politieke brouwerij. Wat er ook gezegd wordt, hij is slim.
    Inderdaad, daarom wordt hij ook continu vergeleken met Hitler. Terwijl hij qua standpunten en etc niets gelijk heeft met hem. Alleen met de manier van spreken, etc.

    Ivan schreef:
    (...)
    Och ja, doe mij ook maar eens. Zoals vroeger die enorme nazi-bijeenkomsten. Stel dat ik daar eens aan het hoofd zou staan.
    Kijk, nu vergelijk ik mezelf met Hitler
    (baby)

    Hahaha ik zie het al helemaal voor me. :Y) Sta jij daar met zo'n nep snor een beetje Hitler na te doen. (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.