• Daar kan ik echt niet bij, dat is voor mij het toppunt van discriminatie. Leg mij maar eens uit waarom je op zo'n partij zou stemmen?

    Hij heeft misschien goede punten, maar ook heel heel heel erg slechte wat is nou belangrijker..
    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ivan schreef:
    (...)
    Och ja, doe mij ook maar eens. Zoals vroeger die enorme nazi-bijeenkomsten. Stel dat ik daar eens aan het hoofd zou staan.
    Kijk, nu vergelijk ik mezelf met Hitler
    (baby)
    Och jij boefje toch! (krul)

    Versace schreef:
    (...)

    -_- o my fucking god...

    Sinds wanneer bestaan er zulke domme mensen?


    Nederland raakt overbevolkt!


    "Let them eat cake!"

    Juneau schreef:
    (...)Zijn vriendin ook. (:
    Hij is ook helemaal niet tégen buitenlanders, enkel diegene die crimineel gedrag vertonen. (:

    Weet ik weet ik, ik bedoel er ook verder niks mee haha, ik zei het alleen even xd


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Versace schreef:
    (...)

    -_- o my fucking god...

    Sinds wanneer bestaan er zulke domme mensen?
    Sinds jij bestaat?

    Sorry hoor, mij voor dom uitmaken behoort toch serieus niet bij een discussie. Je kunt ook gewoon zeggen dat je het er niet mee eens bent, en je mening beargumenteren.

    Jullie zijn allebei dom want jullie noemen elkaar dom en ik ben ook dom want ik noem jullie ook dom en degene die mij dom noemt is ook dom want die noemt mij dom en.. (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ScrapAttack schreef:
    Wat ik laatst ergens las was dat Geert zelf ook van buitenlandse afkomst is :+

    Hitler ook, toeval hè?
    Als Nederland groter was zou die idioot een wereldoorlog starten.


    Alis volat propriis

    Juneau schreef:
    (...)Sinds jij bestaat?

    Sorry hoor, mij voor dom uitmaken behoort toch serieus niet bij een discussie. Je kunt ook gewoon zeggen dat je het er niet mee eens bent, en je mening beargumenteren.


    Ik heb geen discussie en ik zeg wat ik wil. Problemen mee? Los ze maar op


    You can run but not hide

    Versace schreef:
    -_- o my fucking god...
    Sinds wanneer bestaan er zulke domme mensen?

    Respecteer elkaars mening, alsjeblieft.


    Behind every great man there’s a great woman

    Juneau schreef:
    (...)Ga dit topic maar eventjes doorlezen, goed voor je algemene ontwikkeling, en je merkt gelijk dat de standpunten heel anders zijn dan wat jij denkt! (krul)

    Doe het anders zelf, kijk naar die 6 punten die ik eerder gedropt heb, hij is echt een aso.


    Alis volat propriis

    LaPush schreef:
    @ Juneau
    Mijn nieuwsgierigheid wint het van me. Stel jij mocht nu al stemmen. Wie zou je dan stemmen? Noem eens een top 3 :Y)
    Mijn top 3, poeh daar heb ik eigenlijk helemaal niet over nagedacht. Ik ben overigens nog niet oud genoeg hoor haha. Wilders staat sowieso in mijn top 3, uh verder weet ik het echt niet, alle standpunten staan zo in twijfel bij mij. (:

    twiddict schreef:
    (...)
    Hitler ook, toeval hè?
    Als Nederland groter was zou die idioot een wereldoorlog starten.

    Ben ik het niet mee eens. Wilders gaat over buitenlandse criminelen, niet over een soort uitroeien :+


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    twiddict schreef:
    (...)
    Doe het anders zelf, kijk naar die 6 punten die ik eerder gedropt heb, hij is echt een aso.
    Lees jij dan maar eens terug, want daar had ik op gereageerd. Jij kent de standpunten niet, waarom had ik daar al uitgelegd. (:

    Geert Wilders is raar. (cat) Hij is voor vrijheid etc maar je mag hier niet je eigen taal praten en in moskee's mogen ze ook niet in een andere taal preken en hij wil dat de Koran verboden word. Weirdo.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    @ twiddicht; sorry hoor maar beetje overdreven xD Hitler en Wilders daar zit een heel groot verschil in, in mijn ogen en als hij echt zo'n gevaar zou zijn als Hitler was hij allang uit de politiek, zoiets laten ze geen 2e keer gebeuren ;)

    @ Versace; beetje kinderachtig van je. Als je het ergens niet mee eens bent zeg dan ook waarom en ga mensen niet klakkeloos dom noemen. En ik vraag me af of je dat ook zegt als je ergens gaat solliciteren, tegen je ouders, op school of waar dan ook. Dan zul je vast ver komen meid ;)

    Ik vind dat er te veel kinderen zijn die al snel hun mening klaar hebben..
    Bijna iedereen denkt dat Wilders alleen buitenlanders weg wilt hebben, meer niet.
    Maar dat klopt niet. Hij wilt buitenlanders best een kans geven om in Nederland te wonen, maar dan moeten ze zich wel gedragen;)
    Als je te gast bent bij iemand, moet je je ook gedragen;)
    En nee, ik ben helemaal niet rasistisch, want ik ben zelf kwart turks, maar driekwart van de gevangenis zit vol met marrokanen. En tuurlijk, je hebt ook veel Nederlandse criminelen. Maar niet zoveel als Marokaanse.
    En Wilders is (bijna) de enige partij, die ons niet extra veel wilt laten betalen aan verzekingeren en weet ik het.
    Ik bedoel, de VVD wilt ons laten betalen voor de huisarts en weet ik het, terwijl we al zo veel betalen:|
    En ze willen ouderen 21 euro laten betalen voor een douchebeurt!
    Ik ( en Wilders en meerdere mensen) vinden dat schandalig.

    p.s. Al die partijen lopen toch te zeiken dat iedereen gelijk is? Ze sluiten anders de pvv wel buiten;)
    "Oh nee, als de pvv zou winnen, zou het dramatisch aflopen" =.=
    Goh, dat heet pas elkaars mening respecteren(cat)

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 21:41 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.