• Ik vond het nou net zo'n leuk discussie topic.(cat)
    Lees titel^

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 21:51 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Guitarsolo schreef:
    Eigenlijk is wilders bijna een tweede hitler, als hij zo over de moslims praat.


    Dat slaat helemaal nergens op...


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    En Wilders is geen tweede Hitler. Zie je Wilders al alle allochtonen uitroeien? Dat kan ook helemaal niet met al die politieke regeltjes van tegenwoordig.


    It's time to be happy again.

    perleblanche zei op 10 juni 2010 - 21:56:


    Ninja schreef:
    (...)
    Weet je wat het punt is? Sommige dingen die hij zegt hebben ook echt wel een kern van waarheid. Het probleem is alleen dat hij álle moslims over één kam scheert en alleen mensen naar de mond praat. Hij komt met allerlei fantastische ideeën en weet precies te zeggen wat mensen willen horen. Meer geld naar de zorg, behoud van de studiefinanciering etc. etc.
    Maar hoe hij het allemaal gaat betalen en wat voor beleid hij moet vormen voor bijvoorbeeld een herstel van de economie, daar heeft hij geen flauw benul van. Althans, hij heeft er geen zinnig woord over gezegd.

    _______________________________________________
    Ik ben het wel met je eens dat hij alle moslims over één kam scheert en dat zijn enige paradepaardje 'allochtonenbeleid' is. En ik heb niet alles gevolgd, maar ik heb wel meegekregen dat hij inderdaad van alles beloofd maar wat jij al zegt, hoe gaat hij dat betalen?


    En mensen nog een kwestie: VVD wil dat de "rijken" hun studiefinanciering zelf gaan betalen. Maar wanneer ben je rijk? Je hebt familie A (100.000 euro) en familie B (85.000 euro). Als de grens bij 90.000 euro ligt wordt voor familie B nog alles betaald, maar is familie A de lul. Een studerend kind kost al gauw zo'n 30.000 euro en als ze 3 kinderen hebben zijn ze alles kwijt! Dus waar ligt dan de grens tussen arm en rijk volgens jullie?

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 21:59 ]


    It's time to be happy again.

    perleblanche schreef:
    En Wilders is geen tweede Hitler. Zie je Wilders al alle allochtonen uitroeien? Dat kan ook helemaal niet met al die politieke regeltjes van tegenwoordig.


    Ik zei ook niet dat hij een tweede hitler is. Ik zei dat hij dat bijna is, omdat hij zo over de moslims praat, en hij ze ook het land uit wil hebben. Hitler was ook 3x zo erg.


    SLOAN.

    Ik ben het compleet met de ideeën van wilders eens. Noem me een rasict zou ik zeggen maar dat ben ik niet. Ik ben het eens met het feit 'deur dicht' en als ze iets verkeerdst doen het land uit gooien.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Mercury schreef:

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Hij zit in het kabinet en daar horen mensen ook met respect te praten maar dat doet hij ook niet. (krul) Maar goed, ik vind het hier zo respectloos nog niet hoor want niemand heeft hem uitgescholden ofzo? En we zeggen gewoon onze mening.

    En ging hij daar niet te ver in?
    Kom nou, je lult jezelf gewoon uit.


    Nee ik lul mezelf er niet uit. Ik heb een aantal grapjes gemaakt maar dat is normaal vind ik. Ga me niet respectloos vinden want ik heb die man nou niet echt hard uitgescholden ofzo. Jij verdedigt jouw mening en ik verdedig de mijne.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 22:03 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Guitarsolo schreef:
    (...)

    Ik zei ook niet dat hij een tweede hitler is. Ik zei dat hij dat bijna is, omdat hij zo over de moslims praat, en hij ze ook het land uit wil hebben. Hitler was ook 3x zo erg.


    Ja, dat is waar.. Maar er zijn volgens mij genoeg mensen in NL die het liefst alle moslims weg zien gaan!
    IK NIET MENSEN.


    It's time to be happy again.

    ImNotOkay schreef:
    Ik ben het compleet met de ideeën van wilders eens. Noem me een rasict zou ik zeggen maar dat ben ik niet. Ik ben het eens met het feit 'deur dicht' en als ze iets verkeerdst doen het land uit gooien.




    Ja, daar ben ik het wel helemaal mee eens: het land uit na een ernstig misdrijf. Mogen ze naar NL komen, moeten ze het niet gaan verneuken. Serieus, dan moeten ze van mij echt weg.


    It's time to be happy again.

    Wilders zegt toch iets van: 'De 'foute' moslims moeten het land uit.'
    Hoe gaat ie dat voor elkaar krijgen? Dan moeten héel wat mensen weg uit Nederland, en dat gaat echt geen pretje worden.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rifles schreef:
    Wilders zegt toch iets van: 'De 'foute' moslims moeten het land uit.'
    Hoe gaat ie dat voor elkaar krijgen? Dan moeten héel wat mensen weg uit Nederland, en dat gaat echt geen pretje worden.

    Wat ziet hij als foute moslims, vast meer dan alleen de criminelen. Ik neem alvast afscheid van je Shireen (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rifles schreef:
    Wilders zegt toch iets van: 'De 'foute' moslims moeten het land uit.'
    Hoe gaat ie dat voor elkaar krijgen? Dan moeten héel wat mensen weg uit Nederland, en dat gaat echt geen pretje worden.


    En wat zijn 'foute' moslims? Mensen die een strafblad hebben? Oké. Maar waarschijnlijk wil Wilders ook alle moslims het land uitzetten die ooit een keer door rood hebben gereden ofzo..


    It's time to be happy again.

    perleblanche schreef:
    (...)



    Ja, daar ben ik het wel helemaal mee eens: het land uit na een ernstig misdrijf. Mogen ze naar NL komen, moeten ze het niet gaan verneuken. Serieus, dan moeten ze van mij echt weg.


    Ja presies.
    En ik vind ook dat er geen nieuwe moskeeën moeten komen en dat alle islamitische scholen moeten sluiten. De islam neemt zowat heel nederland over.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    perleblanche schreef:
    (...)

    En wat zijn 'foute' moslims? Mensen die een strafblad hebben? Oké. Maar waarschijnlijk wil Wilders ook alle moslims het land uitzetten die ooit een keer door rood hebben gereden ofzo..

    Wejoo o-o dan moeten ik en mn ouders al in een jaar het land uit ofzo. (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ImNotOkay schreef:
    (...)

    Ja presies.
    En ik vind ook dat er geen nieuwe moskeeën moeten komen en dat alle islamitische scholen moeten sluiten. De islam neemt zowat heel nederland over.

    Dat is gewoon echt gemeen. Als er christelijke scholen en katholieke enzo mogen zijn waarom dan niet islamitische? Zoveel islamitische scholen zijn er niet hoor vergeleken met christelijke.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Waarom alleen de moslims, als een christelijke amerikaan steelt, moet hij dan ook het land uit? vraag ik me dan af.


    SLOAN.