• Ik vond het nou net zo'n leuk discussie topic.(cat)
    Lees titel^

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 21:51 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Reckless schreef:
    Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als ie dan toch -uiteindelijk- wordt neergeschoten.
    Zijn haar in een hanekam knippen zodat hij er tenminste nog een beetje fashion uit ziet in zijn kist? (krul)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    ImNotOkay schreef:
    Heef iedereen hier nouw haat aan wilders (krul)?

    Blijkbaar.
    En schijnbaar is Wilders respectloos, maar als ik hier die reacties op de laatste paar pagina's lees is het respect hier ook ver te zoeken..


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    (...)
    Blijkbaar.
    En schijnbaar is Wilders respectloos, maar als ik hier die reacties op de laatste paar pagina's lees is het respect hier ook ver te zoeken..

    Het klopt dat er in dit topic vrij weinig respect wordt geuit tegen Wilders en ik ben één van die mensen. Dat is niet om te zieken, maar omdat het denk ik makkelijker is om echt open te spreken over wat je van hem vindt en bij Wilders is 'you either love him or hate him' gewoon erg van toepassing. En soms is het gewoon fijn om jezelf niet steeds te moeten relativeren. Maar je hebt gelijk en ik zal er ook op letten.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ninja schreef:
    (...)
    Het klopt dat er in dit topic vrij weinig respect wordt geuit tegen Wilders en ik ben één van die mensen. Dat is niet om te zieken, maar omdat het denk ik makkelijker is om echt open te spreken over wat je van hem vindt en bij Wilders is 'you either love him or hate him' gewoon erg van toepassing. En soms is het gewoon fijn om jezelf niet steeds te moeten relativeren. Maar je hebt gelijk en ik zal er ook op letten.

    Wilders is respectloos dus waarom zouden wij dat niet mogen zijn als we over hem praten?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Wilders is respectloos dus waarom zouden wij dat niet mogen zijn als we over hem praten?

    Omdat we op Quizlet zitten en we hier met respect met elkaar omgaan. En dus ook met mensen die hier nooit (zullen) komen.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ninja schreef:
    (...)
    Omdat we op Quizlet zitten en we hier met respect met elkaar omgaan. En dus ook met mensen die hier nooit (zullen) komen.

    Hij zit in het kabinet en daar horen mensen ook met respect te praten maar dat doet hij ook niet. (krul) Maar goed, ik vind het hier zo respectloos nog niet hoor want niemand heeft hem uitgescholden ofzo? En we zeggen gewoon onze mening.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 21:46 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Waterstofperoxide? Dan brandt het weg of ontploft het. Heb het dinsdag nog over m'n hand gegooid - niet leuk! Maar ik vind dat de PVV op sommige punten gelijk heeft. Ik ben ook best wel rechts en ik heb helemaal niks met al die mensen die de hele dag niks doen 'omdat de uitkering toch beter betaalt', direct stilzetten die uitkering, ga maar werken! Het slaat toch nergens op dat het geld dat mijn vader verdient naar dat soort mensen moet? Hij heeft er toch zelf hard voor gewerkt? En er mogen - als het aan mij ligt - ook best wat minder immigranten komen. Maar de PVV kan nergens anders over praten dan over moslims, dus dat het zoveel zetels heeft gekregen is niet echt handig want ze geven de moslims toch overal de schuld van.


    It's time to be happy again.

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Hij zit in het kabinet en daar horen mensen ook met respect te praten maar dat doet hij ook niet. (krul) Maar goed, ik vind het hier zo respectloos nog niet hoor want niemand heeft hem uitgescholden ofzo? En we zeggen gewoon onze mening.

    Ik praat wat hij doet ook alles behalve goed, hoor ;P Ik kan die gozer niet uitstaan. Maar zijn manier van spreken lijkt mij een voorbeeld dat je ook respectloos kunt zijn zonder mensen uit te schelden.


    I clicked my heels and wished for you.

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Hij zit in het kabinet en daar horen mensen ook met respect te praten maar dat doet hij ook niet. (krul) Maar goed, ik vind het hier zo respectloos nog niet hoor want niemand heeft hem uitgescholden ofzo? En we zeggen gewoon onze mening.[/quote]

    En ging hij daar niet te ver in?
    Kom nou, je lult jezelf gewoon uit.


    ars moriendi

    perleblanche schreef:
    Waterstofperoxide? Dan brandt het weg of ontploft het. Heb het dinsdag nog over m'n hand gegooid - niet leuk! Maar ik vind dat de PVV op sommige punten gelijk heeft. Ik ben ook best wel rechts en ik heb helemaal niks met al die mensen die de hele dag niks doen 'omdat de uitkering toch beter betaalt', direct stilzetten die uitkering, ga maar werken! Het slaat toch nergens op dat het geld dat mijn vader verdient naar dat soort mensen moet? Hij heeft er toch zelf hard voor gewerkt? En er mogen - als het aan mij ligt - ook best wat minder immigranten komen. Maar de PVV kan nergens anders over praten dan over moslims, dus dat het zoveel zetels heeft gekregen is niet echt handig want ze geven de moslims toch overal de schuld van.

    Weet je wat het punt is? Sommige dingen die hij zegt hebben ook echt wel een kern van waarheid. Het probleem is alleen dat hij álle moslims over één kam scheert en alleen mensen naar de mond praat. Hij komt met allerlei fantastische ideeën en weet precies te zeggen wat mensen willen horen. Meer geld naar de zorg, behoud van de studiefinanciering etc. etc.
    Maar hoe hij het allemaal gaat betalen en wat voor beleid hij moet vormen voor bijvoorbeeld een herstel van de economie, daar heeft hij geen flauw benul van. Althans, hij heeft er geen zinnig woord over gezegd.


    I clicked my heels and wished for you.

    Eigenlijk is wilders bijna een tweede hitler, als hij zo over de moslims praat.


    SLOAN.

    Guitarsolo schreef:
    Eigenlijk is wilders bijna een tweede hitler, als hij zo over de moslims praat.

    overdrijven is ook een vak. Zegt hij dat alle moslims dood moeten en een onrein ras zijn dat verderft moet worden?
    lol, nee.


    ars moriendi

    Ik ben het best eens met de standpunten van de pvv.
    Voorbeeld: Op mijn school. is de helft van een hele etage voor buitenlanders die een inburgeringscursus doen. En mijn school is groot.
    Weetje wat de ook met die ruimte kunnen doen? Lokalen maken, om meer leerlingen een opleiding te kunnen bieden. BETER zelfs. een nieuwe opleiding. Meer keuze toch? De PVV staat ook voor dit soort dingen.
    Geld steken in het eigen land, omdat dat nodig is.
    Ik heb niks tegen buitenlanders btw XD


    The economy is suffering, let it DIE!

    Mercury schreef:
    (...)
    overdrijven is ook een vak. Zegt hij dat alle moslims dood moeten en een onrein ras zijn dat verderft moet worden?
    lol, nee.

    Dat deed Hitler ook niet meteen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ninja schreef:
    (...)
    Weet je wat het punt is? Sommige dingen die hij zegt hebben ook echt wel een kern van waarheid. Het probleem is alleen dat hij álle moslims over één kam scheert en alleen mensen naar de mond praat. Hij komt met allerlei fantastische ideeën en weet precies te zeggen wat mensen willen horen. Meer geld naar de zorg, behoud van de studiefinanciering etc. etc.
    Maar hoe hij het allemaal gaat betalen en wat voor beleid hij moet vormen voor bijvoorbeeld een herstel van de economie, daar heeft hij geen flauw benul van. Althans, hij heeft er geen zinnig woord over gezegd.


    Ik ben het wel met je eens dat hij alle moslims over één kam scheert en dat zijn enige paradepaardje 'allochtonenbeleid' is. En ik heb niet alles gevolgd, maar ik heb wel meegekregen dat hij inderdaad van alles beloofd maar wat jij al zegt, hoe gaat hij dat betalen?


    En mensen nog een kwestie: VVD wil dat de "rijken" hun studiefinanciering zelf gaan betalen. Maar wanneer ben je rijk? Je hebt familie A (100.000 euro) en familie B (85.000 euro). Als de grens bij 90.000 euro ligt wordt voor familie B nog alles betaald, maar is familie A de lul. Een studerend kind kost al gauw zo'n 30.000 euro en als ze 3 kinderen hebben zijn ze alles kwijt! Dus waar ligt dan de grens tussen arm en rijk volgens jullie?


    It's time to be happy again.