• Ik vond het nou net zo'n leuk discussie topic.(cat)
    Lees titel^

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 21:51 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hahaha ik zie net op t journaal dat de aow-leeftijd nu ineens geen breekpunt meer voor hem
    is XD. Zie je maar meteen hoe betrouwbaar hij is.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Hij moet wel beseffen dat als hij álle allochtonen het land uit gooit dat wel gevolgen heeft voor de economie.
    En je hebt gelijk. Als hij eenmaal de macht heeft weet hij ook niet meer wat hij moet doen.

    Oh, maar dat denkt hij ook wel te weten hoor.
    Vorige week was Hero Brinkman (PVV) bij ons op school en hij dacht het begrotingstekort wel op te lossen door alle islamieten het land uit te knikkeren, want dat scheelt wel 7 miljard =D En daar ging hij dan alles van betalen. Ja hoor xD
    Maar inderdaad, dan is er ineens een heel groot arbeiderstekort, zeker in de sectoren met lagere opleidingen. En wij arrogante Hollanders hebben toch liever dat die 'stomme buitenlanders' het vuilnis ophalen dan dat wij dat moeten doen.


    I clicked my heels and wished for you.

    Flashpoint schreef:
    Als hij aan de macht komt verhuis is echt serieus naar een ander land. Amerika <3

    Ja man, ik ga mee =D Of naar Engeland, dat lijkt me ook wel leuk.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ninja schreef:
    (...)
    Oh, maar dat denkt hij ook wel te weten hoor.
    Vorige week was Hero Brinkman (PVV) bij ons op school en hij dacht het begrotingstekort wel op te lossen door alle islamieten het land uit te knikkeren, want dat scheelt wel 7 miljard =D En daar ging hij dan alles van betalen. Ja hoor xD
    Maar inderdaad, dan is er ineens een heel groot arbeiderstekort, zeker in de sectoren met lagere opleidingen. En wij arrogante Hollanders hebben toch liever dat die 'stomme buitenlanders' het vuilnis ophalen dan dat wij dat moeten doen.

    Serieus, de buitenlanders moeten hier al het zware werk doen want die hollanders zijn daar te goed voor maar vervolgens willen ze die wel het land uit hebben. Als ze dat doen dan gaat Nederland ten onder (krul) En als dat gebeurt ga ik ze vanuit mijn geweldige huis in het buitenland allemaal uitlachen :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ninja schreef:
    (...)
    Dan ga ik emigreren x)

    Dan bereikt hij het omgekeerde. In jouw geval. Hij jaagt Nederlanders weg ipv Islamieten.
    Nja, bij ons in de buurt zijn de marokkanen echt niet bevorderlijk voor de openbare orde kan ik je vertellen. Ik woon bij Culemborg en de marokkanen hier zijn vreselijk. Ze hebben geen respect en lappen alle regels aan hun laars. Die asociale marokkanen mogen van mij best uitgezet worden. Als je je niet aan onze regels kan houde dan ga je je eigen land maar vergallen :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ninja schreef:
    (...)
    Ja man, ik ga mee =D Of naar Engeland, dat lijkt me ook wel leuk.

    Haha ;3 gaan we samen stiekem weg uit dit verfuckte land en als Wilders ons onderweg oppakt dan gaan we eh, hem slaan met onze bagage.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Stokbrood schreef:
    (...)
    Dan bereikt hij het omgekeerde. In jouw geval. Hij jaagt Nederlanders weg ipv Islamieten.
    Nja, bij ons in de buurt zijn de marokkanen echt niet bevorderlijk voor de openbare orde kan ik je vertellen. Ik woon bij Culemborg en de marokkanen hier zijn vreselijk. Ze hebben geen respect en lappen alle regels aan hun laars. Die asociale marokkanen mogen van mij best uitgezet worden. Als je je niet aan onze regels kan houde dan ga je je eigen land maar vergallen :]

    Maar misschien zijn die hier wel geboren? Mijn buurjongen is turk maar die is hier ook geboren en die is ook echt aso. Maar als ze hem het land uitzetten dan kan hij nergens heen.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 16:44 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Stokbrood schreef:
    (...)
    Dan bereikt hij het omgekeerde. In jouw geval. Hij jaagt Nederlanders weg ipv Islamieten.
    Nja, bij ons in de buurt zijn de marokkanen echt niet bevorderlijk voor de openbare orde kan ik je vertellen. Ik woon bij Culemborg en de marokkanen hier zijn vreselijk. Ze hebben geen respect en lappen alle regels aan hun laars. Die asociale marokkanen mogen van mij best uitgezet worden. Als je je niet aan onze regels kan houde dan ga je je eigen land maar vergallen :]

    Leuk toch haha :9~ En dan gaan de Nederlanders naar een ander land en daar aso doen en dan gaan die weer zeuren en de nederlanders het land uit zetten maar dat werkt dan ook omgekeerd en dan gaan diemensen die daar oorspronkelijk vandaan kwamen weer weg naar een ander land en dat gaat zo maar door


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Stokbrood schreef:
    (...)
    Dan bereikt hij het omgekeerde. In jouw geval. Hij jaagt Nederlanders weg ipv Islamieten.
    Nja, bij ons in de buurt zijn de marokkanen echt niet bevorderlijk voor de openbare orde kan ik je vertellen. Ik woon bij Culemborg en de marokkanen hier zijn vreselijk. Ze hebben geen respect en lappen alle regels aan hun laars. Die asociale marokkanen mogen van mij best uitgezet worden. Als je je niet aan onze regels kan houde dan ga je je eigen land maar vergallen :]

    Ik snap je standpunt wel dat ze dan het land uit moeten omdat ze hier toch de boel vergallen, maar als ze een Nederlands paspoort hebben zijn ze in principe Nederlands en ik vind het weglopen van het probleem als je ze gewoon het land uitzet, zodat een ander land er last van heeft. Bovendien woon ik in een buurt waar de streng gereformeerde kiddo's heel vervelend zijn en vernielingen aanrichten, maar zij mogen wel blijven. En eigenlijk zou ik dus ook niet mogen zeggen dat ik dan uit schaamte emigreer, want dan loop ik ook weg. Ik denk dat ik dan gewoon op de barricades ga en meedoe aan demonstraties enzo. :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    Gewoon niet! Ik mag geert wildersje niet.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Partij van het Verloren Verstand (cat)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ninja schreef:
    Partij van het Verloren Verstand (cat)

    Haha :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik zou er nooit van mijn leven op ztemmen die vent is dicriminerent en rascistisch en niet democratisch


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    Foor schreef:
    ik zou er nooit van mijn leven op ztemmen die vent is dicriminerent en rascistisch en niet democratisch

    stemmen en discriminerend ;x


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Stokbrood schreef:
    (...)
    Daar zullen we alleen achter komen als hij daadwerkelijk aan de macht komt he ;p

    Precies


    ars moriendi