• Ik vond het nou net zo'n leuk discussie topic.(cat)
    Lees titel^

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 21:51 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Dat is gewoon echt gemeen. Als er christelijke scholen en katholieke enzo mogen zijn waarom dan niet islamitische? Zoveel islamitische scholen zijn er niet hoor vergeleken met christelijke.


    Ik weet dat het gemeen klinkt maar ik kijk het vanaf het standpunt van mij zelf. Als ik ooit naar Marokko zou verhuizen of meer nederlanders zouden verhuizen denk je dat wij in Marokko een enkele Nederlandse school zouden mogen bouwen?
    Zo is het in mijn ogen wel, voor wat hoort wat..


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ImNotOkay schreef:
    (...)

    Ik weet dat het gemeen klinkt maar ik kijk het vanaf het standpunt van mij zelf. Als ik ooit naar Marokko zou verhuizen of meer nederlanders zouden verhuizen denk je dat wij in Marokko een enkele Nederlandse school zouden mogen bouwen?
    Zo is het in mijn ogen wel, voor wat hoort wat..

    Maar dat is dan een Christelijke school en niet een Nederlandse want er is ook niet speciaal een moslimse school maar Islamitische. En dan gaan de Nederlanders gewoon naar een normale school daar of naar die. En die zijn er in Marokko wel.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 22:14 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Maar dat is dan een Christelijke school en niet een Nederlandse want er is ook niet speciaal een moslimse school maar Islamitische. En die zijn er in Marokko wel.


    Ja maar er zijn volgendsmij in nederland wel speciale scholen voor alleen moslimse mensen. Ik heb daar persoonlijk geen problemen mee, maar als ze in marokko tegen ons zeggen dat wij geen scholen mogen bouwen tja.. beetje oneerlijk niet?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ImNotOkay schreef:
    (...)

    Ja maar er zijn volgendsmij in nederland wel speciale scholen voor alleen moslimse mensen. Ik heb daar persoonlijk geen problemen mee, maar als ze in marokko tegen ons zeggen dat wij geen scholen mogen bouwen tja.. beetje oneerlijk niet?

    Ja voor moslimse mensen. Dat zijn dus Islamitische scholen. Maar niet speciaal voor Marokkaanse mensen. En in Marokko zeggen ze vast geen nee tegen een school bouwen zolang het maar niet alleen voor Nederlanders is want zoveel Nederlanders zijn er daar niet.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wist je trouwens dat er ook in Bosnïe moslims wonen (nerd)


    SLOAN.

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Ja voor moslimse mensen. Dat zijn dus Islamitische scholen. Maar niet speciaal voor Marokkaanse mensen. En in Marokko zeggen ze vast geen nee tegen een school bouwen zolang het maar niet alleen voor Nederlanders is want zoveel Nederlanders zijn er daar niet.


    In Marokko zeggen ze wel nee volgends mij is het al vaker gebrobeerd namelijk.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Guitarsolo schreef:
    Wist je trouwens dat er ook in Bosnïe moslims wonen (nerd)

    Ja haha (cat) Overal zo'n beetje wonen moslims :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Loooool, dit topic leeft nog.


    No growth of the heart is ever a waste

    ImNotOkay schreef:
    (...)

    In Marokko zeggen ze wel nee volgends mij is het al vaker gebrobeerd namelijk.

    Nee hoor, dat is niet zo. Er is in Marokko een Nederlands Instituut Marokko voor Nederlanders die in Marokko willen gaan studeren. Dus dat is niet waar wat jij zegt.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ivan schreef:
    Loooool, dit topic leeft nog.


    Idd en ik denk dat er nog een 3de gemaakt gaat worden ook :9~


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ImNotOkay schreef:
    (...)

    Idd en ik denk dat er nog een 3de gemaakt gaat worden ook :9~

    Haha als deze vol is en ik ben er nog dan wil ik die maken :9~:9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nou beste mensen, waarom zou je in godsnaam op de PVV stemmen?
    (begint iedereen het verhaal weer van voren af aan, weer twee topics vol _O_)


    No growth of the heart is ever a waste

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Nee hoor, dat is niet zo. Er is in Marokko een Nederlands Instituut Marokko voor Nederlanders die in Marokko willen gaan studeren. Dus dat is niet waar wat jij zegt.


    Ik zeg toch ook volgends mij


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Haha als deze vol is en ik ben er nog dan wil ik die maken :9~:9~

    Maar ik wil ook :'[ -doet emo-


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Maar ik wil ook :'[ -doet emo-

    Jij mag de vierde doen ;3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3