• Ik ging ongeveer tien kilometer hardlopen en toen wilde ik bij de supermarkt wat te drinken halen. Ik zei tegen mijn vriend -die daar dus werkt, net zoals ik- dat ik spierpijn heb en vanaf toen liepen er steeds twee kerels achter me aan met de boodschap dat ze me wel wilde masseren.
    Ik vet chagarijnig weggelopen, had me drinken betaald, stond ik buiten begonnen ze wéér. Toen smste ik me vriend dat ze buiten stonden. Hij kwam vet kwaad naar buiten lopen, hun gingen vet snel weg. Maar toen gingen we samen weer naar binnen en toen mocht hij me naar huis brengen. Ik blij om twee redenen. Ik was weer bij me vriend en ik hoefde niet naar huis te rennen..

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 9:34 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Had het toch nog een goed doel :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    gefeliciteerd!

    wtf:| Wat een idioten zeg xD K had ze allang een knal voor hun kanus gegeven (A)

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 0:04 ]


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ja ik zou ook gelijk een knal willen geven,maar soms hebben we eerdr een grote bek,dan dat we het echt doen!
    in zo'n situatie doe je niks omdat je verstijft staat..of niet weet wat je wilt doen!!
    ja moeilijk uit te leggen:P

    Wat een aardige baas heeft hij dan! pff had ik dat maar!
    ik verloor me navelpiercing op me werk maar vond hem gelukkig! ik durf te wedden dat ze zeiden: jij gaat mooi geen andere in doen thuis!

    Pff, dood aan zulke mensen. En leuk dat je met je vriend kon zijn even dan ja.
    Tering, hoe hou jij 10km hardlopen vol?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ah, jou vriendje is lief. :3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Whaa, weet je hoe professioneel jij reageerde o-o
    Ik zou ze echt allang -geprobeerd- neergeslagen hebben, en dan natuurlijk een klap terug en dan verlies ik enzo.. Najaa.
    En jou vriendje is idd lief! Be happy :')


    Hope goes lost but never dies.

    achh.
    dat is lief. :9~


    Smiling but close to tears.

    Ach man, ik erger me de pleures aan zulke gasten. Gister ook al in't zwembad. 'Ben je geschoren?' 'Zulke vragen stel je toch niet?' 'Jawel want het is een vrij land.' Wel een vrij land met normen en waarden en Ivan stelt het niet op prijs dat wildvreemden zulke vragen gaan lopen stellen. Laat die kloothommels opbokken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat vind ik echt lief.:9~


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik ook!

    Vet leuk toch =D


    Love sheds light one the darkest of times

    Dat is super lief!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aahw, dat is lief.

    Carousel schreef:
    Aahw, dat is lief.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.