• Nou ja, ik heb een domme suggestie die waarschijnlijk niks oplevert, maar dat moet er even uit.
    Ik word zowat gek van al die JB stories e.d. Nu de th-filter weg is, kan er misschien een nieuwe geplaatst worden voor JB. Tenzij er natuurlijk geen plaats voor is, dan ga ik ook niet zeuren hoor :')

    So, whoe's with me?

    jep ik had het over Justin gast

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 20:46 ]

    Ik ben in het algemeen voor een fanfiction filter. Niet perse JB maar voor alle.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik niet. Mij maakt het niet zoveel uit, en met zo'n filter (dat bleek met de TH filter) is het alsnog onmogelijk om alles eruit te filteren.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Leuk idee, maar ik denk dat dit te veel werk is voor Q?


    All this dampness is damp.

    Exercitus schreef:
    Ik ben in het algemeen voor een fanfiction filter. Niet perse JB maar voor alle.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Zoiets was al voorgesteld, maar dat ging ook niet door. ¬¬


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Beter voor Twilight ook?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat vind ik eigenlijk best zielig voor iedereen die JB stories schrijven. Nu merken ze rechtstreeks dat die stories irritant zijn.xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    Dat vind ik eigenlijk best zielig voor iedereen die JB stories schrijven. Nu merken ze rechtstreeks dat die stories irritant zijn.xD

    Smaken verschillen, toch?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Exercitus schreef:
    Ik ben in het algemeen voor een fanfiction filter. Niet perse JB maar voor alle.
    Ja! Dat is een goed idee!


    Life is hard and then we die

    Miauw schreef:
    (...)
    Smaken verschillen, toch?

    Ja, dat is waar. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    De site wordt hier traag van en uiteindelijk filtert hij toch niet goed genoeg... :Y)


    Let the Night embrace you

    Ivan stelt het volgende voor: of die filter efficienter maken - want nu lijkt het nergens op en het schijnt de site toch alleen trager te maken - of die filter afschaffen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dan kan je net zo goed voor alles een filter verzinnen. Heeft ook niet echt veel zin denk ik zo


    The grass is not always greener on the other side

    Ivan schreef:
    Ivan stelt het volgende voor: of die filter efficienter maken - want nu lijkt het nergens op en het schijnt de site toch alleen trager te maken - of die filter afschaffen.

    Lieve sjat,er is nu geen filter. toch?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Misschien een aparte cathegorie (Hoe schrijf je dat) voor Fanfiction etc. ?


    .