• Nou ja, ik heb een domme suggestie die waarschijnlijk niks oplevert, maar dat moet er even uit.
    Ik word zowat gek van al die JB stories e.d. Nu de th-filter weg is, kan er misschien een nieuwe geplaatst worden voor JB. Tenzij er natuurlijk geen plaats voor is, dan ga ik ook niet zeuren hoor :')

    So, whoe's with me?

    jep ik had het over Justin gast

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 20:46 ]

    Dan moet er ook een worden geplaatst voor justin bieber, twilight, harry potter, etc etc..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Volgens mij heeft Rutger een keer gezegd dat een filter niet opnieuw kan worden geïnstalleerd, ook niet als het voor een andere 'groep' is.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    JB als in Justin Bieber?
    Jaaaa, dan mag er een filter komen haha.

    Wat ik eigenlijk het irritantste vind, is als je een verhaal hebt en daar staat dan zo heel leuk jb bij, denk ik Jonas Brothers, is het weer die stomme Justin. (ja ik vind jonas brothers leuk)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Of een knop dat je daar moet op drukken "fanfiction." en de andere "geen fanction." vanplaats dat je zo'n filter gebruikt. nja, wordt Q toch sloom van. (denk ik.)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    marjotjuh95 schreef:
    JB als in Justin Bieber?
    Jaaaa, dan mag er een filter komen haha.

    Wat ik eigenlijk het irritantste vind, is als je een verhaal hebt en daar staat dan zo heel leuk jb bij, denk ik Jonas Brothers, is het weer die stomme Justin. (ja ik vind jonas brothers leuk)


    Ik dacht dat ze het over Jonas Brothers had :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dit zal er niet komen. Het is moeilijk te programmeren + de site ging er trager door, als ik me niet vergis.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nee, ik wil geen filters dat is niet leuk dan lijkt het net alsof de een weer beter is dan de ander enzo! ;x