• En ja hoor, er komt weer een nieuwe TV sensatie aan. _O_

    Pretty Little Liars was oorspronkelijk een boekenreeks, maar is nu dus omgezet naar een TV serie in Amerika.

    Het verhaal gaat over vijf meisjes, Spencer, Aria, Hanna, Emily en Alison. Op een dag aan het einde van hun schoolperiode hebben ze een sleepover. Die dag verdwijnt Alison. Ze is spoorloos. Drie jaar later zijn de beste vriendinnen helemaal uit elkaar gegroeid en hebben ze nieuwe vrienden. Maar dan krijgen ze ineens rare berichtjes van iemand die zich 'A' noemt. A dreigt hun levens te verwoesten. Is A Alison, hun beste vriendin die drie jaar geleden verdwenen is?


    Een echte chickserie, dus, haha. De eerste aflevering is twee weken geleden in première gegaan in Amerika en als het daar aanslaagt, zal het in België en Nederland vast ook wel uitgezonden worden. ^^

    Heb net de eerste aflevering gedownload (:x) en ga het nu kijken, ben echt heel benieuwd, haha.


    Ik vind de boeken leuk, maar de serie gaat mij part te snel. Je krijgt al snel te horen dat A jww is al aan het einde van de 1e aflevering.


    Today will be Girl's Day party with you~

    i'm addicted :'D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    ik was al verslaaft als hell aan de boeken, en god! die serie is net zo verslavend! en in de serie weet je nog steeds nie weet het gedaan heeft :Y) dat weet je in de boeken nog nie eens! :O


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    waaah, die boeken zijn leuk :Y)


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.